برلین—coronavirus همه گیر است wreaking ویران در مسافرت های بین المللی اما برلین براندنبورگ فرودگاه آلمان بدنام ترین فیل سفید است که در نهایت مجموعه ای برای باز کردن و نه سال در پشت برنامه و سه برابر بیش از بودجه.

Udo هاسه شهردار سابق Schönefeld شهرداری که در آن فرودگاه و ساختمان ها شده اند نشسته خالی برای نزدیک به یک دهه گفت: زمان راه اندازی در حال حاضر برنامه ریزی برای پاییز اتصالات coda به “تراژدی و کمدی” از تاریخ آن است.

“من هشت یا نه دعوت نامه برای دهانه” از طریق سال گفت: آقای هاسه که صرف بخش زیادی از سه دهه در مبارزه برای فرودگاه اتفاق می افتد—از جابجایی کل روستاها به ایجاد زیرساخت ها برای مقابله با انتظار افزایش ترافیک.

در اواخر سال گذشته بازنشسته شد با قلب سنگین پس از ناکامی در به انجام رساندن یک هدف زندگی: برش روبان در یک عملیاتی ترمینال. خود را ترک حزب برگزار شد در این فرودگاه را خالی سالن.

اما فرودگاه را اجرایی می گوید بحران بهداشت و درمان ممکن است حتی کار به نفع آن است. “ما نمی خواهد که برای باز کردن در بار کامل است که در واقع رفتن به کمک به ما گفت:” Engelbert Lütke Daldrup بود که برداشت سه سال پیش به پایان یک پروژه که ساختمان شده اند خالی از مسافر تا زمانی که آن است که اغلب به عنوان “فانتوم” فرودگاه.

چک در ترمینال در برلین فرودگاه جدید در ماه مارس است. آن برنامه ریزی شده است برای باز کردن در ماه اکتبر و نه سال پس از آن اصلی باز کردن برنامه ریزی شده.

عکس: Sean گالوپ/DDP/زوما پرس

ایده دادن برلین جدید هوایی-سفر hub متولد شد و مدت کوتاهی پس از آلمان در سال 1990 زمانی که پایتخت سابق هنوز اقتصادی مرداب. پس از آن فرودگاه را برنامه ریزی و ساخت و ساز سرند با بسیاری از اتفاقات ناگوار تاخیر و غلط شروع می شود که آن را تبدیل به یک مطالعه در چگونه به ساخت یک فرودگاه و یک لکه بزرگ در آلمان شهرت برای تعالی مهندسی.

در حال حاضر آخرین پیچ در حال تنگ تر اصلی نظارتی گواهی عدم سوء پیشینه به دست آمده است و آقای Lütke Daldrup استقبال چه باید ملایم شروع می شود. در حالی که شرکت های هواپیمایی در حال تلاش برای کشف کردن راه برای بدست آوردن مشتریان بازگشت در هواپیما مدیران پیش بینی آن را به ماه, اگر نه سال برای تقاضا به ادامه به سطح قبل از بحران.

رام ترافیک هوایی باید اجازه می دهد تا کارکنان در حال حرکت از Berlin دو فرودگاه Tegel و Schönefeld به سهولت به مرور اصلی ترمینال با آن 4,500 اتاق و 5000 درب, او گفت:. شروع کند ممکن است به این معنی که کمتر عملیاتی تست—کامل-لباس تمرین که 20,000 داوطلبان برای امضا کرده اند—مورد نیاز خواهد بود قبل از راه اندازی.

تکنسین های کار در یک چک در شمارنده در فرودگاه در ماه آوریل است.

عکس: مایکل Kappeler/DPA/زوما پرس

Udo هاسه (سمت چپ) شهردار سابق Schönefeld تبریک گفت رئیس فرودگاه Engelbert Lütke Daldrup برای اتمام فرودگاه.

عکس: پاتریک Pleul/زوما پرس

پس از سال ها از موشکافی آقای Lütke Daldrup است با اعتماد به نفس فرودگاه تکنولوژی را تست ایستاده. “به سختی وجود دارد یکی دیگر از ساختمان در جهان است که تست شده و بازرسی به شدت,” او گفت:.

دیگر پروژه های عمومی در آلمان را به دردسر اجرا اما چند آمده اند به تطبیق حماسه فرودگاه شناخته شده توسط آن کد BER.

آلمان و وزیر حمل و نقل Andreas Scheuer گفت: در سال 2018 این خشم او را که جهان خنده درباره فرودگاه ساخت و ساز زمانی که او صحنه یک سفر برای بررسی پیشرفت در سایت. یک سخنگوی وزیر گفت در دسترس نیست به نظر.

کمبود برنامه ریزی گرفتار این پروژه از روز های اولیه آن گفت: Delius که از سال 2012 تا 2016 led برای اولین بار از دو مجلس پروب به چه رفت. زمانی که ساختمان اصلی این پوسته در حال حاضر ایستاده بود در 2009 قصد دارد هنوز هم در حال تغییر و ساخت و ساز ادامه داد: بدون نهایی شدن نقشه.

“که در آن نقطه مدیریت باید متوقف ساخت,” او گفت:. “آنها ممکن است مواجه می شوند تمام مشکلاتی که به دنبال به عنوان یک نتیجه که در زمان سال برای تعمیر.”

به اشتراک گذاری افکار خود را

آنچه را مورد علاقه خود را در فرودگاه ؟ پیوستن به مکالمه زیر.

این فرودگاه در ابتدا برنامه ریزی شده برای باز کردن در سال 2011. در سال 2012 پس از متوسط هشت ماه تاخیر آماده شد در نوسان کامل برای باز کردن gleaming شیشه-خوی اصلی ترمینال.

اما معایب نشان داد در بازرسی از فرودگاه را آتش-سیستم ایمنی آنقدر اساسی آنها نمی تواند ثابت در زمان. افتتاح “اروپا مدرن ترین فرودگاه” را به عنوان آگهی در چاپ دعوت نامه لیوان قهوه و تابلوهای تبلیغاتی گچ بری همه در اطراف شهر لغو شد.

لیوان گفت: “خوش آمدید به اروپا از مدرن ترین فرودگاه’ ساخته شد برای برنامه ریزی افتتاح در سال 2012 بود که لغو شد.

عکس: Udo هاسه

ترمینال اصلی فرودگاه در ماه نوامبر سال 2019.

عکس: Imago/زوما پرس

بازرسی بیشتر یافت می شود هزاران نفر از نقص است که می تواند هشت سال به حل و فصل. ساختمان سیم کشی برق بود تا جنس بنجل که تلخیص بیلد لقب آن “اسپاگتی Berlinese.” دود-سیستم استخراج با نام مستعار “هیولا” توسط BER خودی کار نمی کند, آسانسور, کابین بیش از حد کوتاه برای شفت که از زیر زمین ایستگاه قطار و درب های اتوماتیک حاضر به باز کردن به طور خودکار.

یک مدیر فنی سابق محکوم شد به 3½ سال زندان برای پذیرش رشوه از یک پیمانکار که ورشکسته شد به زودی پس از.

در 2018, آنگلا مرکل صدر اعظم شکایت در یک سخنرانی که در فرودگاه ساخته شده در آلمان نگاه بد. چین او گفت: “تعجب آنچه در جریان است در برلین است که آنها حتی نمی تواند ساخت یک فرودگاه با دو باند فرودگاه.”

خانم مرکل در حال حاضر به دنبال به جلو به باز کردن برنامه ریزی شده از این فرودگاه در ماه اکتبر گفت: سخنگوی صدراعظم.

آقای Lütke Daldrup توصیف کار خود را تصفیوی مشکلات در یک زمان است که به عنوان یک “جرم-صحنه پاک کن.” رویکرد خود را زمانی که او در زمان شارژ کرد که برای اولین بار به طور کامل تجزیه و تحلیل تمام است که در سمت چپ انجام دهید و سپس به طور مداوم چک کنید در حال پیشرفت است. که سبک به دست آورده بود او را moniker Drängelbert—”pestering برت”—در میان کارکنان و حتی قبل از او در زمان BER ،

او تصمیم به تمرکز بر ملزومات مانند گذراندن تست های ایمنی به جای به روز رسانی با آخرین تحولات تکنولوژیکی.

به عنوان یک نتیجه BER چیزی از یکپارچهسازی با سیستمعامل احساس به آن. ردیف صندلی در انتظار مناطق به تازگی آزاد شده از پلاستیک پوشش لازم نیست که گوشی های هوشمند ایستگاه های شارژ. وجود دارد هیچ self-check-در ماشین آلات در عین حال در خروج سالن.

ما چگونه موفق در طول Coronavirus

  • ببینید همه از coronavirus یک-heds

اما آسانسور در حال حاضر به اندازه مناسب آبپاش منتشر می کنند آب و فرودگاه در حال آمدن است به زندگی و حتی قبل از آن باز می شود با ده ها تن از coronavirus-مبتنی هواپیما های پارک شده در کوچه آسفالته. و با توجه به این که دیگر هیچ فرودگاه باز در کشور در 30 سال گذشته BER هنوز هم آلمان مدرن ترین هوا توپی می گوید: رئیس فرودگاه.

به عنوان یک پاداش طولانی نگرانی های مطرح شده توسط فرودگاه منتقدان—ترس که BER می تواند بیش از حد کوچک در زمان افتتاح آن با توجه به افزایش ترافیک هوایی در دهه گذشته—که بعید است به یک مشکل در حال حاضر.

دو ترمینال تحت ساخت و ساز, پس از سال 2018 و تنظیم به پایان رسید به عنوان برنامه ریزی شده در اکتبر هنوز حتی ممکن است مورد نیاز برای چند سال آقای Lütke Daldrup گفت.

هواپیما های پارک شده در فرودگاه در ماه آوریل است.

عکس: مایکل Kappeler/آبگرم/زوما پرس

ارسال به اموزش در بندر Ruth.Bender@wsj.com

کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de