فروشگاه رسمی تلویزیون ال جی نمایندگی فعال

تلویزیون ها - فروشگاه رسمی ال جی تلویزیون ال جی   تلویزیون هوشمند، Smart TV چیست؟ تلویزیون ها

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 16 بهمن 1401

تلویزیون ها - فروشگاه رسمی ال جی

lg tvتلویزیون های ال جی در سری های متنوع با تکنولوژی های متفاوتی تولید میشود. تلویزیون های LED ال جی در کیفیت های FHD ، HD و 4K در بازار ها عرضه شدند. تلویزیون هایی با قیمت مقرون به صرفه که کیفیت تصویر خوب و قابلیت های هوشمند دارند تا با قیمت پایین هم بتوان تلویزیون خوب و با کیفیت تصویر قوی داشت. تکنولوژی NanoCell بسیار مورد علاقه ی مصرف کنندگان قرار دارد. در این تکنولوژی ، علاوه بر رنگ های نانو که زیبا تر و دقیق تر است ، نور پس زینه برای بهتر شدن کنتراست نسبت LED ها ، به چند بخش تقسیم شده است. تلویزیون های NanoCell با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، بسیار مشتری پسند هستند. تلویزیون های QNED miniLED به نوعی جدید ترین تکنولوژی ال جی برای تلویزیون ها است و کیفیت تصویر بهتر از قبل را به ارمغان میاورد. در این تکنولوژی جدید نور پس زمینه به صورت LED های ریز در تمام سطح تصویر قرار دارد و به این صورت بهتر از تکنولوژی نانوسل بخش های تیره و روشن تصویر را نمایش میدهد و دارای کنتراست بالاتر است.

 

به هرحال در عرضه تولید سیستمهای صوتی و تصویری سونی از الجی پیشگامتر بوده و تجربه بالاتری دارد. بنابراین از برخی جهات نظیر کیفیت تصویر عملکرد بهتری دارد. اگر بتوانیم از تلویزیونهای سونی استفاده بهینه ببریم و تنظیمات را با دقت بیشتری برای آنها اعمال کنیم، کیفیت تصویر بیش از بیش ارتقا خواهد یافت. البته محصولات الجی نیز تصاویر باکیفیتی عرضه میدهند و نسبت به بسیاری از موارد موجود در بازار برتری دارند. همچین تلویزیونهای سونی صحنهها و تصاویر پرحرکت را با کیفیت بهتری پردازش و پخش میکند و در حین پخش Motion Blor را تا حدود زیادی کاهش میدهند. بنابراین اگر ما الجی را انتخاب کنیم، با چالش پایین بودن کیفیت تصاویر مواجهه نخواهیم شد. منتهی در مقایسه آنها کیفیت پخش تصاویر سونی نسبت به الجی بهتری نسبی دارد. صفحه نمایشهای خانگی سونی یکنواختی مشکی و خاکستری بهتری را ارایه میدهند در حالی که محصولات LG یکنواختی خاکستری ضعیفتری نسبت به محصولات Sony دارند.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvهمچنین حداکثر روشنایی در تلویزیونهای ال جی کم و غلظت مشکی در آنها نیز پایین است. محصولات Sony در دستهبندی تلویزیون، میانگین کنتراست بالاتری نسبت به LG دارند. به همین دلیل این گزینه نیز به نوعی کیفیت پخش تصویر در محصولات سونی را بهینه میکند. ناگفته نماند که در تلویزیونهای الجی نسبت نشت نور نیز نسبت به سونی بیشتر است. به این ترتیب کنتراست پایین و نشت نور در همه محصولات آن تا حدودی کیفیت تصویر را کم کرده است. البته در این باره یک استثنا وجود دارد که آن نیز شامل تلویزیونهای OLED ال جی است. زیرا مدلهایی که با پشتیبانی از فناوری OLED توسط برند LG عرضه میشوند کنتراست استاندارد و نشت نور کمی دارند. همانطور که گفتیم الجی و سونی جزو بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون در دنیا بهشمار میروند. بنابراین هر دو آنها از تمام امکانات و قابلیتهای خود برای طراحی محصولاتشان بهره میگیرند. از اینرو اعتراف میکنیم که هر دو محصولاتی با طراحی ظاهری زیبا و مدرن راهی بازار کردهاند.

lg tvو تصاویر دقت خود را از زاویه های مختلف حفظ می کنند. بنابراین می تواند برای خانواده هایی که از تعداد جمعیت زیادی برخوردارند بسیار مناسب باشد. بنابراین اکثر تلویزیون های معمولی و تلویزیون هایی که دارای پنل VA هستند. هرگز چنین زاویه دیدی در اختیار شما قرار نمی دهند. تلویزیون ال ای دی ال جی 55UN8060 دارای پنل IPS است. و از نور پس زمینه Direct LED برخوردار می باشد. و در محیط های روشن عملکرد خوبی دارد. وجود یک پردازنده برای افزایش کیفیت و کنتراست تصاویر از مشخصه های اصلی و جالب توجه یک تلویزیون است. تلویزیون اسمارت 4k مدل UN8060 دارای پردازنده ی چهار هسته ای 4K Upscaler است. این پردازنده وظیفه پردازش تصاویر و تکنولوژی های مربوط به آن را به عهده دارد. پردازشگر تصویر 4 هسته ای در ال جی UN8060 به کمک فناوری هایی که جهت بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون به کار رفته است صحنه را پردازش کرده.

اما لازم به ذکر است که تمامی مدل های OLED تمامی ویژگیهای پیشرفته را خواهند داشت. از جمله اتصال HDMI 2.1، جدیدترین نسخه Dolby Vision IQ، پشتیبانی از صدای Dolby Atmos و کانال بازگشت صدای پیشرفته (eARC) و همچنین ویژگیهای بازی مانند حالت کمترین تاخیر خودکار (ALLM) و نرخ به روزرسانی متغیر (VRR). Vizio OLED TV: تلویزیون 55 اینچی Vizio با صفحه نمایش OLED یکی دیگر از بهترین سری تلویزیون های ال جی است که با قیمت 1299 دلار به فروش میرفت. اما قیمت آن امسال 1000 دلار خواهد بود. LG A1 OLED: تلویزیون های مدل A1 OLED مدل جدیدی است که در سال 2021 معرفی میشود و قرار است بهترین قیمت را داشته باشد. و جایگزینی به صرفه تر برای مدل های سری B محسوب میشود. تلویزیونهای ال جی در بازار نایاب شدهاند. بسیاری از شرکتهای وارد کننده، همزمان با افزایش نرخ ارز، واردات کالا را متوقف کردهاند. بنابراین اگر خواهان خرید بهترین تلویزیونهای ال جی هستید، خرید از بانه بهترین گزینه برای شما است.

تلویزیون ال جی

اینکه یک تلویزیون از چه امکانات و قابلیتهای پشتیبانی کند و چه لوازم جانبی داشته باشد و هزاران عوامل دیگر همگی در قیمت تلویزیون نقش دارند. اگر میخواهید از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت تلویزیون اطلاع داشته باشید حتما به راهنمای خرید تلویزیون در سایت زیگمو مراجعه نمایید. در خرید تلویزیون نکته بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که معمولاً هر تلویزیون 7 یا 8 سال کار می کند و بعد باید اقدام به خرید تلویزیون شود و تلویزیون قدیمی کنار رود. نکته بسیار مهم این است که شما مجبور هستید 7 یا 8 سال یا حتی تا پایان عمر یک تلویزیون را تحمل کنید. به همین دلیل اگر خرید نامناسبی داشته باشید همواره از خرید تلویزیون پشیمان خواهید بود. نکته در خرید تلویزیون این است که نرخ قیمت تلویزیون افزایش یافته است به همین دلیل در مقایسه با سایر محصولات اگر خرید خوبی نداشته باشید حتماً ضرر خواهد کرد.

تلویزیون هوشمند، Smart TV چیست؟

رزولوشن تلویزیونهایی 55 و 65 اینچ جدید سونی برابر 3840 در 2160 پیکسل است. سونی علاوه بر این تلویزیونها یک پخش کننده 4k با نام fmp-x1 را نیز معرفی کرده که از طریق آن امکان پخش محتوای 4k میسر میشود. این پخش کننده نیز به همراه 10 عنوان مختلف ویدیویی 4k با قیمت 699 دلار عرضه میشود. تلویزیون هوشمند، Smart TV چیست؟ اصطلاح Smart TV یا تلویزیون هوشمند، اولین بار توسط سامسونگ معرفی شد پس از آن ال جی و فیلیپس نیز آن را توسعه دادند. در حال حاضر اکثر تولید کننده های تلویزیون، Smart TV تولید می کنند ولی برخی، نام های متفاوتی برای تلویزیون های هوشمند خود گذاشته اند. بعنوان مثال سونی تلویزیون های هوشمند خود را Internet TV نام گذاری کرده است.به هر حال منظور ما از تلویزیون هوشمند (Smart TV) تلویزیونی است که قادر است به اینترنت متصل شود و سرویس های اینترنتی را در اختیار کاربر قرار دهد.تلویزیون هوشمند، Smart TV چیست؟

lg tvتکنولوژی LAN شبکه ای است که در محدوده ی جغرافیایی خانه، دفتر و گروهی را تحت پوشش قرار می دهد. پورت آنتن RF تلویزیون الجی: RF به معنای فرکانس رادیویی یک اتصال کواکسیال طراحی شده برای کار در فرکانس های رادیویی در محدوده ی چند مگاهرتز است. هر چند امروزه استفاده از گیرنده های دیجیتال و استاپ باکس رواج پیدا کرده است . اما هنوز ورودی RF از تلویزیون ها حذف نشده است. سپس برای دریافت تصاویر از گیرنده های آنالوگ و دیجیتال اگر تلویزیون گیرنده ی دیجیتال داشته این پورت لازم خواهد بود. پورت های DVI و VGA تلویزیون الجی: در بسیاری از تلویزیون ها این دو پورت به نام PC علامت گذاری شده اند. اغلب از آنها برای اتصال به کامپیوتر و لب تاب استفاده می کنند. این که می توانید با این قابلیت مانیتور خود را به تلویزیون متصل کنید و از مانیتور غول پیکر استفاده کنید به اندازه ی کافی جذاب نیست؟

بیشترین تاثیر در کیفیت رنگ، را رنگ مشکی تشکیل داده است. هر چه رنگ مشکی وضوح و کیفیت بیشتری داشته باشد، تصاویر عمیق تر و با کنتراست بیشتر به کاربر منتقل می شود. ال جی با درک این مهم و استفاده از تکنولوژی OLED Black در تلویزیون LG OLED TV 65C9 بهره گرفته است. فناوری OLED Black با بزرگنمایی رنگ های مشکی موجب افزایش کنتراست تصاویر شده و قادر است بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها را به معرض نمایش بگذارد. به لطف استفاده از فناوری فورکا و وجود 8 میلیون پیکسل و همچنین قابلیت OLED Black رنگ های مشکی بسیار درخشنده و با کنتراست بالا می باشد و می تواند کاربر را حیرت زده نماید. تلویزیون های رده بالا و پرچمدار ال جی تماما از لحاظ کیفیت تصویر و رزولوشن از سایر محصولات و حتی سایر رقبا پیشی گرفته اند. فناوری ها و اقداماتی متفاوتی موجب افزایش کنتراست و رزولوشن تصاویر شده است که نسبت به سایرین بسیار متفاوت است.

خرید Lg Tv

پایههای این تلویزیون در دو طرف آن قرار گرفته که در جهت حفظ تعادل تلویزیون اهمیت پیدا میکند و به آسانی میتوان از فضای جلوی تلویزیون برای قرار دادن دستگاه ساندبار به راحتی استفاده نمود. تلویزیون از سیستم عامل webos و امکانات هوشمند دیگری برخوردار است؛ به همین جهت در گروه محصولات میان رده کمپانی ال جی قرار میگیرد. وجود سیستم عامل webosبر روی این تلویزیون سبب شده تا قابلیتهای متنوعی به آن اضافه گردد که موجب دسترسی آسانتر کاربران به بخشهای مختلف میشود. این تلویزیون با داشتن صفحه نمایش ال ای دی و مجهز بودن به کیفیت فول اچ دی و همچنین استفاده از پردازشگر تک هستهای به همراه سایر فناوریهای دیگر، تصاویر کاملاً واضح و شفاف را ارائه میدهد. این تکنولوژی در تلویزیون موجب شده تا کیفیت رنگها بهبود پیدا کرده و با افزایش کیفیت و دقت در نهایت رنگهای کاملا شفاف تولید میگردد. با کمک این تکنولوژی رنگها و تصاویر غنی تر بوده و به صورت کاملا طبیعی میتوانید صحنههای واقعی را مشاهده نمایید، این تکنولوژی به صورت پویا رنگها را بهبود میبخشد.

ال جی Tv

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت moloudi mall.

آخرین مطالب