کسب و کارها برای پیشرفت باید بر روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از منش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و عمل اینترنتی است.
برای ساخت یک وب تارنما عالی، کارهایی می بایست انجام شود. اولی کاری که بایستی در همین راستا انجام دهید این میباشد که یک نام اینترنتی خوب و جذاب تعیین کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که تعیین می نمایید برای کسب و فعالیت شما منطقی هست و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از عبارات غریبه به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 مورد فراوان حیاتی را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب سایت خویش از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و یک سری گام به پیروزی نزدیکتر شده اید.
1. وجود نقشه رویکرد منطقی و اساسی
البته وب وب سایت بایستی از حیث ظاهری زیبا باشد. البته مهمتر از آن، نخست باید شیوه کار مهم تارنما خود را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را انتخاب کنید یا حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست گزینش کنید که چه طرحی برای وب سایت خویش در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری نیز برای وبسایت و هم به جهت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو اهمیت است. زیرا google علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را نیز در لحاظ می گیرد.
به همین استدلال می بایست از نظر بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که افرادی که از سایت شما بازدید می نمایند بتوانند به راحتی اهمیت آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را فهم کنند و همچنین در جايگاه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.
2. دیتاها دقیق و دارای ارتباط حساس تجارت را منتشر کنید
جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردم تلاش به جهت ساختن وب سایتی می باشد که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت برد در به دست آوردن و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید اضطراری است. این بدان معناست که شما باید در جایی داده ها کاملی در مورد کسب و عمل خویش داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در مورد گونه کاری که انجام می بدهید به کار گیری کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک کالا است، باید تصاویری اساسی کیفیت عالی برای کلیه محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، در صورتی که در صنعتی فعالیت می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، باید کل کارها و کارهای انجام شده را اصلی جزئیات در وب سایت خود قرار دهید.
به تیتر نمونه صاحب یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در وب سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک تالار زیبایی دوست داراهستند اطلاعات کافی در گزینه میزان مرغوب بودن همین تالار داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید اهمیت ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را ارتقاء دهید. وب سایت خویش را اهمیت توجه به نیازها و علایق مخاطبان خود به شکل فردی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خود را داشته باشید.
یک نکته موثر برای تارنما شما این هست که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب سایت رقبای خویش را تحلیل کنید، به تیتر نمونه اگر به ساخت و فروش پوشاک مشغول هستید، می بایست بهترین حریف خود را در راستا کاری خود و تارنما او پیدا کنید. همینطور بازنگری کنید و عوارض پیروزی او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در سایت خود استعمال کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی پارکر می گوید: "کوتاه نباشید، گهگاه اوقات یک یا این که دو پاراگراف می تواند زیاد قادر باشد." بسته به ماهیت کسب و فعالیت خود، مهم ثبت اطلاعات مهم در سایت خود، در فعالیت خویش حاذق و توانا باشید.
3. داده ها تماس را ارائه دهید
ثبت دیتاها تماس در وبسایت مطمئناً یکی از مهمترین امور است، به این ترتیب بایستی کاغذ مخصوص به خود را داشته باشد. میلز میگوید: «چند توشه از وبسایت یک شرکت تماشا کردهاید و فکر کردهاید که رابطه دارای آن کمپانی چقدر مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک برگه داده ها تماس در تارنما خود قرار دهید و تمام داده ها نظیر آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک شبکه های اجتماعی را به جهت کسب و کار خود قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط اهمیت تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب تارنما کسب و عمل افزایش جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و نشانی پست الکرونیکی و شبکه های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید، آن را به شکل عکس در تارنما قرار ندهید، آنها بایستی بتوانند روی آنها کلیک کنند، براین اساس اساسی کلیک بر بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه شوید دارای ربط باشید و کارهایی را که می بایست انجام دهید انجام دهید.
امروزه همگی تلفن همراه های هوشمند همین قابلیت را دارند که بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و حیاتی کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند
4. رابط کاربری بی آلایش و جذابی داشته باشید
نقشه بدون کلمات اختصاری بی فایده هست و تارنما بدون استراتژی معین بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های صحیح و منطقی برای صفحات متعدد تارنما خود به کار گیری می کنید. به عنوان مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا اساسی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و ...
هنگام توسعه و گسترش یک راهکار استراتژیک برای سایت خود، می بایست راهی به جهت ایجاد یک فراخوان برای مبادرت در حیث بگیرید. همین بدان مضمون هست که آنچه مردم دوست دارا هستند در تارنما شما ببینند همین می باشد که می توانند به راحتی به کاغذ مورد عشق خود در هر صفحه از وبسایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به تیم شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به وبسایت خویش بپیوندید، به پست الکرونیکی خود دسترسی داشته باشید، خدمات خود را بازدید کنید، محصولات خود را بازدید نمایید و ...
شما باید هدف ها خود را در وب سایت خویش واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از تارنما شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در تارنما خود فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین داراست بایستی به طور کامل امکانات و داده ها حتمی را به شکل آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.
5. پیوند کانال های اجتماعی را در تارنما درج کنید
توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی هستند که امروزه گزینه استقبال عمده مردمان قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما بایستی در آنها کاربر شوید و کسب و عمل خود را در وب سایت خویش بسط دهید تا کسب و کار خود را توسعه و گسترش دهید. این هم در سئوی شما دوچندان مفید است. عمل در شبکه های اجتماعی و اکران لینک های آن ها در وب سایت سبب ساز تبلیغ مارک شما می شود.
مقالات مشابه
- Airlines Offer Flights To Nowhere
- قیمت پرشیا موتور زانتیا مدل 83 - سایت قیمت خرید هزینه
- شرمندگی DeSean Jackson وعده برای کسب اطلاعات بیشتر با رفتن به هیتلر در موزه
- اعلام روسیه از تجلیات دریایی در اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام و مدیترانه - RT به زبان فرانسوی
- کره جنوبی را ردیابی کلوپ شبانه خوشه است, گی, کاربران, ترس از خواست
- افزایش عمر استابلایزر فاراتل در ترانس برق
- Jeter سابق شجاع انتظار یک سال برای سالن از شهرت القایی با توجه به کروناویروس
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- پرو بوروکرات تبدیل به یک قهرمان
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی