معرفی نقاط قوت تلویزیون ال جی 43UQ8000

تلویزیون ال جی 43UQ8000 تلویزیون ال جی 43UQ8000 به عنوان بخشی از مجموعه تلویزیونهای 2022 و سری UQ80 منتشر شده

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 15 بهمن 1401

تلویزیون ال جی 43UQ8000

lg tvتلویزیون ال جی 43UQ8000 به عنوان بخشی از مجموعه تلویزیونهای 2022 و سری UQ80 منتشر شده است. در واقع این تلویزیون هوشمند مدل جدیدتر و ارتقاء یافته تلویزیون ال جی UP8000 میباشد که در سال 2021 تولید شده است. البته باید این را نیز ذکر کرد که تلویزیون یو کیو 8000 به جز در طراحی پایه و رنگ قاب از نظر مشخصات و امکانات با تلویزیون ال جی UQ8050 و تلویزیون ال جی UQ8100 تفاوت چندانی ندارد. این محصول برای استفاده روزمره و خانگی و جهت تماشای فیلم و سریال مناسب است اما به دلیل پشتیبانی نکردن از ویژگیهای برتر گیمینگ نمیتواند در بخش بازی عملکرد ایدهآلی را از خود نشان دهد. صفحه نمایش این تلویزیون تخت و از نوع LED است به علاوه از وجود پنل IPS و نور پس زمینه Direct LED بهره میبرد و از طریق آن تجربه تماشایی دیدنی را برای شما رقم خواهد زد. را بهبود میدهد و موجب نمایش تصاویر با کیفیت فوقالعاده و جزئیات ظریف و دقیق و تناژهای رنگی جذاب و حس واقعیتر میشود و تجربه دیداری مملو از هیجان را برای مخاطبین خلق خواهد کرد.

 

مهمترین فاکتور در هنگام انتخاب تلویزیون این است که قصد نشستن در چند متری تلویزیون را دارید . برای خرید تلویزیون ال جی، باید به مدل دستگاه و قابلیت های به کار رفته در آن هم توجه کنید. تلویزیون های ال سی دی به مدت چند سال، محبوب ترین مدلها بودند و پس از مدتی، led ها جای آنها را گرفتند. البته بد نیست بدانید که این دو مدل تفاوت چندانی با هم ندارند. در واقع تاکید روی تفاوت بین ال ای دی و ال سی دی تنها نوعی ترفند بازاریابی است که عرضه کنندگان این دستگاه از آن استفاده می کنند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین ظرفشویی بوش را بخوانید. اما تلویزیون های OLED که کمپانی ال جی جزء پیشتازان عرضه آنهاست، متفاوت بوده و قیمت بالاتری هم دارند. در این مدل ها به جای لایه های LCD و نور پس زمینه LED، لایهای از LED های ارگانیک تعبیه شده است که نور را به صورت مجزا تولید می کنند.

تلویزیون ال جی

lg tvچهار مدل تلویزیون ال جی که بازار را تسخیر کردهاند! الجی هر ساله با معرفی محصولات جدید و نوآورانه چشم عاشق مشتاقان تکنولوژی را به خود خیره میکند و امسال هم دقیقاً همچون گذشته چهار مدل تلویزیون را تولید کردهاست که بازار تسخیر کردهاند. الجی هر ساله با معرفی محصولات جدید و نوآورانه چشم عاشق مشتاقان تکنولوژی را به خود خیره میکند و امسال هم دقیقاً همچون گذشته چهار مدل تلویزیون را تولید کردهاست که بازار تسخیر کردهاند. الجی برند خوشآوازه کرهای طی چندین سال فعالیت حرفهای با گذر از پستی و بلندهای مختلف اکنون توانسته در صدر رقابتها به خصوص در حیطه تلویزیون ظاهر شود. در جنگ بازاریابی و رقابت آن برندی در نهایت برنده است که بتواند اعتماد واقعی خریداران را بدست آورد و مهمتر از آن، اینکه بتواند این اعتماد را حفظ کند. و فعالیت چندین ساله این کمپانی و آمار فروش بالای آن مهر تائیدی بر این موضوع است که LG یک برند معتبر، شناخته شده و از همه مهمتر، قابل اعتماد است.

خرید Lg Tv

نتفلیکس بهترین فیلم های ساخته شده را به تصویر می کشد و آمازون و Disney سایر برنامه های تلویزیونی همانند کارتون، انیمیشن، مستندها و ورزش را در اختیار بیننده قرار می دهد. هوش مصنوعی ThinQ را هم همین سیستم عامل در دسترس قرارداده است. با هوش مصنوعی تمامی وسایل هوشمند خانه این قابلیت را پیدا می کنند که به یکدیگر وصل شوند و بتوانید آن ها را کنترل کنید. مرورگر وب را ال جی به این منظور در تلویزیون تعبیه کرده که بتوانید هر اطلاعاتی را که خواستید از گوگل جستجو کنید و مرورگر بهترین نتایج را برای شما به نمایش بگذارد. جستجوی صوتی و کنترل تلویزیون ال جی 55UQ80 از طریق صدا با دستیارهای صوتی دستورات شما را در زمان کمتری اجرا خواهند کرد. برای انتقال محتوا از دستگاه هایی همچون گوشی همراه و تبلت به تلویزیون باید از فناوری و قابلیت ویژه ای استفاده کنید تا کار شما را به خوبی انجام دهند.

تلویزیون ال جی LK5400: ممکن است این مدل 4K نباشد، اما LK5400 آخرین تلویزیون موجود در کاتالوگ 2018 LG است که می تواند تفاوت شگفت انگیزی در تلویزیون های FHD ایجاد کند. LK5400 هیچ یک از پردازنده های 2018 را ارائه نمی دهد و به جای آن یک پردازنده چهار هسته ای قدیمی تر و سیستم صوتی LG Virtual Surround Plus را به جای Atmos انتخاب می کند. خوب تمام شد! همه تلویزیون های 2018 ال جی که تا به امروز می شناسیم، در بالا معرفی شد. ما تجربیاتمان را انتقال می دهیم و در انتظار نمایشگاه CES 2018 هستیم. شما می توانید از لینک های زیر نسبت به بررسی مشخصات و مشاهده قیمت و همچنین خرید برخی از بهترین تلویزیون های 2018 ال جی اقدام نمایید. جهت مشاهده لیست کامل تلویزیون های 2018 ال جی از لینک مربوطه استفاده نمایید. بروزرسانی در 1/3/2017: LG اعلام کرده است که نام های به روز شده از پردازنده های بعدی نسل بعدی، پردازنده های هوشمند Alpha 9 و Alpha 7 را می سازد. LG همچنین SK8500 به SK9000 تغییر نام رسمی داد.

واقعیت درباره تلویزیون ال جی در 3 دقیقه

lg tvتلویزیون اولد ال جی مدل 65C9 با استفاده از سیستم عامل webOS 4.5 در برگیرنده ی طیف وسیعی از برنامه ها است که بسیار ضروری و لازم هستند. را در خود جا داده و تماشای ویدیو های روز دنیا را برای مصرف کننده میسر کرده است. کاربر می تواند از طریق مرورگر های نصب شده بر روی تلویزیون LG OLED TV 65C9 به دنیای بی کران اینترنت دسترسی داشته باشد و به هر آنچه می خواهد دسترسی داشته باشد. کاربر می تواند از طریق موبایل و سایر لوازم دیجیتال، با ایجاد شبکه ای مشترک با تلویزیون اولد ال جی سی 9 مدل 2019 به اشتراک گذاری فایل ها بپردازد. کاربر با ایجاد شبکه ای مشترک مابین تلویزیون و موبایل میتواند تمام فایل های صوتی و تصویری را به اشتراک بگذارد و خاطرات زیبا و شیرین خود را با کیفیت بسیار بالاتر مشاهده نماید. تلویزیون اولد ال جی مدل 65C9 از نسل آخر هوش مصنوعی ال جی موسوم به AI ThinQ بهره گرفته است. AI ThinQ می تواند فرمان های صوتی کاربر را تشخیص داده و نسبت به اجرای آنها اقدام نماید. اقدام نماید. تلویزیون ال جی اولد 65 اینچ ال جی مدل C9 توانسته به کمک AI ThinQ بیشترین راحتی را برای کاربر فراهم آورد.

ال جی Tv

lg tvمرحله اول: اولین مرحله برای نصب برنامه روی تلویزیون ال جی، اتصال تلویزیون به اینترنت میباشد. در واقع ابتدا باید از متصل شدن تلویزیون به اینترنت، اطمینان حاصل کرده و سپس به نصب برنامه روی آن اقدام فرمایید. مرحله دوم: در این مرحله باید دکمه SMART را از کنترل پنل انتخاب کنید. در این قسمت شما به صفحه اصلی وارد شده که در این صفحه باید آیکون مربوط به پروفایل را از قسمت بالایی سمت راست صفحه انتخاب نمایید. مرحله سوم: در این مرحله باید اطلاعاتی که مربوط به حساب کاربری خودتان است را وارد نموده و سپس Sign In بزنید. حال میتوانید به بررسی دستههایی بپردازید که در بالای صفحه تلویزیون قرار دارند و از میان آنها دستهای که مورد نظرتان است را انتخاب کنید. سپس به پیدا کردن برنامهای که مد نظرتان است، بپردازید و پس یافتن برنامه مورد نظر، روی آن moloudi mall کلیک کنید. مرحله چهارم: در این مرحله شما صفحه جدیدی را مشاهده میکنید.

برنامه کنترل از راه دور الجی به نام LG TV Plus دسترسی سریع به اکثر کنترلها را ارائه میدهد و با تمام تلویزیونهای هوشمند ال جی سازگار است. ذر تلویزیون الجی بانه مشکلات زیادی در مورد LG webOS وجود ندارد. نسخه قبلی دارای برخی مشکلات عملکرد بود، با پرش های گاه به گاه و افت فریم های مکرر در انیمیشن ها. در بیشتر موارد، این مشکلات برطرف شده اند و آخرین نسخه عملکرد بسیار خوبی دارد، اما رابط کاربری هنوز هم گاهی اوقات می تواند قطع شود. برند ال جی یکی از مطرح ترین برندهای تلویزیون در سراسر دنیاست.عملکرد سامسونگ و سونی نیز در این عرصه به خوبی بوده و از رقیب های سخت ال جی به حساب می آیند. ال جی به عنوان پرفروش ترین برند تلویزیون، امکانات و کیفیت محصولات خود را به روز می کند تا رضایت و اعتماد همه مشتریان را به خود جذب کند. فناوری های جدید و پیشرفته در تلویزیون ال جی قابل مشاهده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن