بنابر توضیحاتی که در آیتم کارایی پیستون در اتومبیل دادیم، همین قطعه غالبا اساسی قدرت انتقال حرارتی بالا ساخته می شود و هم چنین حساس قدرت انتقال دمایی بالا هم است. رینگهای روغنی ضمن حفظ فاصله چندین میلیمتری پیستون دارای جداره داخلی سیلندر از انتشار بیش از حد و بیشتر روغن نیز دوری میکنند. استعمال از انژکتورشویهای دستی حساس هزینه کم و سهولت استفاده، میتواند بروز عیب را کاهش دهد. اینکه چگونه انژکتور میتواند مقدار و روزگار پاشش سوخت را کنترل کند را در ادامه بررسی خواهیم کرد البته در این حوزه انژکتور به طور تمام تابع دستوراتی میباشد که از جانب ECU اتومبیل دریافت میکند. ECU حیاتی تحلیل دیتاها به دست آمده از سنسورهای متمایز از جمله سنسور شرایط دریچه گاز، سنسور وضعیت میل سوپاپ، سنسور دمای موتور و سنسور اکسیژن و … به این مراد پیستون اهمیت حرکات خویش در آغاز سبب ورود هوا و یا این که ادغام هوا و سوخت به باطن سیلندر میگردد (در هنگام حرکت به سمت پایین) ، آن گاه سبب فشرده شدن ادغام مذکور میشود و در ضمن به نحو راضی بودن منتخب از نشت نمودن گازها دوری میکند (در هنگام حرکت رو به بالا) ، پس از عمل احتراق انرژی آزاد شده به وسیله پیستون جذب شده و کلیدی کمک شاتون به میل لنگ منتقل میگردد. پیستون از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود (آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر است)،زیرا فلز سبکی است.وزن هر پیستون در حدود ۴۵۰/۰ کیلو گرم (۱پوند)است.دامنه یا قسمت پایین پیستون را می تراشند تا نیز وزن آن کمتر یابد و نیز جا به جهت وزنه های تعادل میل لنگ باز شود. به جهت همین خواسته به تیم سوپاپ یا سوزن انژکتور یک فنر متصل می شود که وظیفه دارد این مجموعه را به داخل بکشد تا در شرایط معمولی انژکتور بسته باشد. این انژکتورها از یک سو به ریل سوخت اتومبیل متصلاند و از سوی دیگر به بالای سیلندر و درون مانیفولد هوا (البته محل همین انژکتورها در موتورهای تزریق مستقیم سوخت متعدد است). همانگونه که گفتیم انژکتور در واقعیت یک استوانه ریز هست که از یک سو به ریل سوخت متصل میباشد و از سوی دیگر به حرکت پیستون باطن سیلندر داخل مانیفولد. براین اساس باید همین محیط به خوبی از هر دو سو بسته باشد. همین قطعه به عنوان جزء متحرک گوشه و کنار احتراق باید توانایی تحمل نوسانات فشار، تنش های دمایی و بارهای مکانیکی را دارا باشد. انژکتورها به عنوان چکیده از سیستم سوخترسانی، وظیفه پاشش سوخت به باطن موتور را بر عهده دارا هستند و از این حیث می توان آنان را به سربازهای خط مقدم تشبیه کرد. کارایی پیستون در خودرو همین است که به عنوان یک پلاگین متحرک در سیلندر فعالیت کرده و قسمت پایینی محفظه احتراق را تشکیل دهد. ممکن میباشد پیشانی حلقه پیستون هم تیز یا این که گرد کرده باشد. ، زمانه و مدت باز شدن انژکتور را انتخاب کرده و از طریق سیستمهای الکتریسیته به انژکتور میرساند. نحوه استعمال شما از خودرو، طریق به کارگیری و حتی طریق رانندگی شما از عواملی میباشند که در عمر و ماندگاری قطعات آن تأثیر دارند. مثلاً ضعف پمپبنزین خودرو، می تواند علایمی شبیه گرفتگی انژکتور داشته باشد. به استدلال اتصال به ریل سوخت، همواره بنزین با فشار بالا باطن انژکتور وجود دارد البته در وضعیت معمولی انژکتور بسته هست و همین بنزین باطن انژکتور باقی میماند و تنها در صوت گشوده شدن انژکتور است که بنزین میتواند وارد سیلندر شود. این سوزن در حالت معمولی رخنه سر انژکتور را میبندد و به همین ترتیب مانع از خروج سوخت لبریز فشار از انژکتور میشود و سوخت پشت همین سوزن کوچک با فشار پیستون هیدرولیک بالا متوقف میماند. در نتیجه باعث مصرف سوخت اکثر و ساخت CO اکثر و همینطور بالا رفتن دمای گازهای خروجی می شود. به این ترتیب سوزن انژکتور از ترک انژکتور بدور شده و مسیر ترک خروجی انژکتور باز می گردد و سوخت میتواند با فشار از این شکاف جریان پیدا کند. گاز خروجی از توربو شارژر عبور میکند تا در جایی که نصب شدهاست بچرخد. حتی بعد از آن از پیدایش عیب، قبل از اینکه خودروی خود را به مکانیکی ببرید، افزودن یک مایع تمیزکننده انژکتور به مسیر سوخت (مسیر سوخت از باک تا ریل سوخت و انژکتورها) ممکن میباشد اختلال اتومبیل تان را حل کند. هم اکنون سوخت به موتور خودرو رسیده البته هنوز تا رسیدن به داخل سیلندرها و در غایت ساخت نیرو یک قدم دیگر باقی باقی مانده است. به یک علت تماما بی آلایش زیرا انژکتورها حیاتی وجود اهمیتی که در چرخه سوخترسانی خودرو دارا هستند و اما برخلاف اعتقادوباور عمومی، به تنهایی هیچ توانایی خاصی در حوزه پاشش سوخت ندارند. در صورتی که شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در آیتم پیستون عظام نیسان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.
مقالات مشابه
- دانلود رایگان مقاله از سایت ساینس دایرکت
- ستون اکو نوشته ژاک ساپیر - بحران املاک و مستغلات چین: تهدیدی برای بقیه جهان؟
- بسیاری از تیم NFL تنظیم برنامه ای برای کاهش ظرفیت; شاهین بعدی
- نحوه استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی صنعتی
- ایالت از بیمارستانهای ایل دو فرانس میخواهد تا مراقبتهای لازم را برای پذیرش بیماران مبتلا به کووید از برنامه خارج کنند
- MLS شناور ایده از حرکت تیم به اورلاندو به سر فصل
- وکیل متخصص خانواده
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- مرد متنفر چگونه هات داگ خوردن مسابقات کاهش هنر از خوردن هات داگ به رقابت
- چگونه بهبود در لباس بچگانه در 60 دقیقه