1995 Braves: چگونه گرگ McMichael در بر داشت خود را در زمین به دست آورده و خود را حلقه

یادداشت سردبیر: The Atlanta Journal-Constitution صرف خواهد شد در این سال به دنبال بازگشت در سالگرد 25 از سال

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 15 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: The Atlanta Journal-Constitution صرف خواهد شد در این سال به دنبال بازگشت در سالگرد 25 از سال 1995 در مسابقات جهانی قهرمان آتلانتا بریوز. در یک فصل-سری طولانی است که اجرا خواهد شد از طریق اکتبر ما ضبط تمام لحظات کلیدی و شنیدن از شرکت کنندگان به عنوان آنها به اشتراک گذاری خاطرات خود را. امروز قسط تمرکز بر مسکن گرگ McMichael و خاطرات او از سال 1995 در فصل کلی حرفه و زندگی پس از بیس بال.

گرگ McMichael مهم بود اغل گاو یا حشم کمک کننده برای سال 1995 در مسابقات جهانی قهرمان بریوز. در عین حال اگر او می خواهم توجه سرخپوستان' توصیه های او هرگز شده حق رای دادن برای که او در حال حاضر مدیر روابط فارغ التحصیلان.

McMichael یک دانشگاه تنسی محصول یک هفتم-انتخاب دور در سال 1988. Right-hander رسیده Triple-A به عنوان یک نویسنده در فصل دوم خود را در سیستم با وجود سابقه مادرزادی زانو مسائل. سپس او پاره خود را منيسک در زانو خود را حق قرار دادن روز بازی خود را در معرض خطر.

سرخپوستان منتشر شد McMichael در مارس 1991. آنها بلانت هنگام ارزیابی چشم انداز خود را: آن زمان به دنبال منافع دیگر.

"آنها به من گفتند به چسبیدن به آن را تا آنجا که آنها می دانستند که من سابقه مشکلات زانو و آنچه که من می خواهم از طریق رفته" McMichael گفت. "در نهایت آن را یک بازی اعداد است. شما در حال تدوین مردم حرکت می کند تا چیزی اتفاق می افتد جایی که آنها لازم نیست که یک تن در شما سرمایه گذاری آنها مطمئن نیستید و آنها را به نگه داشتن در حال حرکت بچه ها همراه است. دن o'dowd بود minor-لیگ کارگردان و آنها به من گفت: "ما فکر نمی کنم شما در حال رفتن به آن را به عقب. بنابراین ما فکر می کنم شما فقط باید آن را قطع و بازنشسته است.'

"است که در نوع خود جالب است. من می توانم درک و گفت شما لازم نیست اتاق را برای من اما گفتن کسی که آنها نیاز به قطع این بود که نوع عجیب و غریب است."

رایگان عامل McMichael صحبت با زمان بریوز دیده بانی روی کلارک بود که با کلیولند که این پیش نویس McMichael و توضیح داد که چرا او منتشر شد. کلارک آمد دور تحت تاثیر قرار گرفته پس از تماشای او پرتاب و اطلاع بریوز.

در نهایت یک نقطه باز در تک یک دورهام و McMichael پیوست وابسته حاوی آینده عمده leaguers از جمله scott mescudi لوپز, Eddie پرز تونی Tarasco پدرو رئیس دفتر اطلاعات مایک کلی دیوید Nied و دیگران.

موفقیت نیست فوری. McMichael هنوز هم تلاش می کرد به آینده را از آسیب. او دوباره فکر بازنشستگی اما کلارک او را تشویق به ادامه. همانطور که معلوم شد این ignitor به زندگی حرفه ای او بود یک زمین پنج سال در ساخت.

"وجود دارد برخی از طلایه دار, من آرزو می کنم من به یاد نام او که پیشنهاد اگر من تا به حال یک (قابل اعتماد) تغییر-من می خواهم در لیگ های بزرگ," McMichael گفت. "این من را وادار به بیرون رفتن و کار بر روی تغییر-و این زمانی است که تمام قطعات را به محل سقوط کرد. ظرف یک سال و نیم من در لیگ های بزرگ."

یک تغییر نبود خارجی به McMichael. او آموخته است که زمین در سال 1986 در حالی که در کالج هر چند آن را اثبات بی اثر و او تصمیم گرفت برای بیشتر وزنه و لغزنده. حتی در سال 1991 زمین بود یک چاره اندیشی موقت تا زمانی که نام طلایه دار تن به تن ایده خود را.

McMichael نقل مکان کرد به اغل گاو یا حشم به دلیل مبارزات به عنوان یک نویسنده بود, فرصت دیگری در شروع پس از Nied ارتقاء. زمانی که مدیر Grady کمی اطلاع او رفت و به لوپز با یک ایده.

"به من گفت: scott mescudi, بیایید پرتاب اغل گاو یا حشم (جلسه) و من قصد ندارم به پرتاب چیزی جز تغییر-یو پی اس" McMichael گفت. "او گفت:" اوه ، بیایید آن را امتحان کنید.' همانطور که من شروع به پرتاب آنها را متوقف می کند و می گوید: "جایی که در جهان بود که از آمده است؟' من گفت: "من نمی دانم, اما من قصد دارم برای حفظ پرتاب آن برای دیدن اگر آن را حلال.'

"ما انداخت, 13, 14 تغییر-یو پی اس در یک ردیف به آنها را از رفتن به سمت چپ و راست. من تا به حال شش شروع می شود و تا زمانی که فصل بود و من نمی دهد تا یک اجرا و من بیرون زده دو یک زمین باز یافته پرتاب همه تغییر-یو پی اس.

"هنگامی که شما در رسیدن به پایین از یک حرفه و پایین های زندگی خود را که زمانی که شما شروع (تغییر). ... من فکر می کنم که جایی که من در زندگی حرفه ای من نه لزوما زندگی من, اما زندگی حرفه ای من. من تا به حال به دوباره خودم را. خدا ساخته شده من در بر داشت که تغییر و من سوار آن را از طریق جهان سری."

پس از دو جزئی-لیگ فصل McMichael ساخته شده بزرگ-لیگ باشگاه در سال 1993 به عنوان آخرین مرد در اغل گاو یا حشم. McMichael مشکوک او دعوت شده بود به تالار-لیگ اردوگاه به عنوان سازمانی پاداش برای چگونه او می خواهم همچنان ادامه داشت. (او در توصیف آن به عنوان یک "با تشکر از شما.") اما هیچ کس از جمله مدیر بابی کاکس و تبادل مربی لئو Mazzone به حال هیچ ایده که McMichael خواهد تا با تأکید کسب یک نقطه.

پس از استیو اوری زدم شد زود در نمایشگاه بازی مقابل متس, McMichael وارد شده برای اولین بار. بریوز شد مشتاق به دیدن او چهره یک قدرت لادن صف.

"من به یاد داشته باشید من زده بیرون هوارد جانسون و بابی Bonilla برای پایان دادن به زمین باز یافته" او گفت:. "من به یاد داشته باشید راه رفتن خاموش میشه و بابی (Cox) به من نگاه مانند راه رفتن خوب است ، احتمالا کمی تعجب اما که واقعا اولین بار او را دیده بودم من در عمل."

دفعه بعد از McMichael مواجه یانکی ها. او بازنشسته همین Mattingly, Wade Boggs (از طریق strikeout) و برنی ویلیامز.

"که در آن نقطه من فکر می کنم آنها فکر کردم که این بچه حلال و یا چه؟'" McMichael گفت. "من سخت تن به تن است که تمام زمستان را بدون از دست دادن یک اجرا تا زمانی که من فکر می کنم این آخرین بازی در برابر یانکی ها.

Mazzone به یاد همان دنباله: "ما او را در برابر یانکی ها Mattingly و آن بچه ها و او به آنها نگاه بیمار است. نوسانات و نتواند. در حال حاضر ما با استفاده از او به طور منظم در بهار آموزش و هیچ کس او را لمس."

تری پندلتون یک بار نزدیک Mazzone پس از یکی از McMichael را تمیز نوبت اصرار دارد که righty تعلق دارد در این تیم است. Mazzone و کاکس به توافق رسیدند.

"من گفت:, Bobby اگر ما نیاز به یک چپ دست, مسکن, گرگ McMichael می تواند ما چپ دست, مسکن,'" Mazzone گفت. "بابی گفت:" من می دانم. که تغییر از سمت راست.' ... بابی صحبت جان Schuerholz به McMichael ساخت و او تا به حال من, پشتیبانی, که برای اطمینان حاصل کنید. ارزش او بود که یک راست دست مسکني بود که ما چپ دست مسکن هم به دلیل این تغییر است."

Mazzone کاکس پندلتون و هر کس دیگری دفاع McMichael شد ثابت کرد درست است. او ارائه فوری تاثیر پايان دوم در لیگ ملی rookie-of-the-year رای گیری (داجرز گیر مایک پیازا برنده بود). McMichael اولین کمپین برجسته 2.06 عصر و 19 صرفه جویی در سراسر 74 بازی.

بریوز برنده بازی 104 اگر آنها موفق به پیشبرد سوم متوالی سری جهانی پس از از دست دادن لیگ ملی قهرمانی سری به فیلادلفیا در شش بازی. McMichael ارسال شده 3.84 عصر با 21 صرفه جویی در 51 بازی فصل بعد اما اعتصاب متوقف شد, فصل بعد از بریوز شد 68-46 تعقیب این 74-40 Expos در NL East.

بنابراین McMichael تجربه نکرده بود یک سری جهانی تا تیم را به اوج. '95 بریوز بودند NL بهترین باشگاه به پایان رسید و پنج برنده بهتر از سینسیناتی در این فصل به طور منظم – و در صدر رشته کوه های راکی و لیورپول برای رسیدن به یکی دیگر از سقوط کلاسیک. در NLCS, McMichael درخشان بود. او سه ظاهر حول 2-2/3 نوبت و بدون گل گرفتن صرفه جویی در بازی 1.

"او فوق العاده ای در برابر سینسیناتی در آن برگشتی در '95," Mazzone گفت. "او در یک بازی نزدیک."

McMichael اذعان او به خاطر بیشتر در مورد عملکرد خود در NLCS از جهان سری بود که به جاست در برابر سرخپوستان. بسیاری از آن آمد به او هنگامی که او را تماشا Fox Sports جنوب شرقی را تکرار در اواخر ماه آوریل و اوایل ماه مه که در طی آن او همچنین شرکت در زوم چت با هم تیمی های سابق خود.

در برابر حق رای دادن است که سال قبل از آن به او گفت که برای بازنشسته McMichael سه ظاهر. او تن به تن 3-1/3 نوبت اجازه می دهد یک به دست آورده اجرا در سه بازدید. او تن به تن در بازی 2, 3 و 4. بریوز برنده در شش.

"من به یاد داشته باشید مقدار در مورد بازی ها من تن به تن در," او گفت:. "من به یاد داشته باشید به طور کلی احساس بودن در جهان سری. من به یاد داشته باشید که چگونه من خسته شد و پس از. اما قادر به رفتن به عقب و بطور منظم احساس آن زمین باز یافته توسط زمین باز یافته چیزهایی (در طول پخش) آن را واقعا به ارمغان آورد به زندگی چیزهایی است که من فکر نمی کنم در مورد سال. بود که بسیاری از سرگرم کننده است.

"که کل فصل ما بازی بسیار خوبی است. اغل گاو یا حشم کلیک. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که اتفاق افتاده است که در طول سال ساخته شده است که آن را منحصر به فرد و خاص است. از آینده اعتصاب به جایگزینی بازیکنان به شروع فصل دیر به مسابقات جهانی و بازی در برابر تیم سابق. این یک دیوانه crazy سال است."

McMichael تا به حال هشت سال زندگی حرفه ای نیز تبادل برای متس, داجرز و یک است. او دوباره به بریوز و 15 حضور در 2000 اما دچار روتاتور-کاف آسیب منجر به بازنشستگی خود را.

در سال 2010 McMichael شد Braves' مدیر روابط فارغ التحصیلان و موقعیت او هنوز هم نگه می دارد امروز. او و یک بازی هماهنگ کننده ریکی دکل نیز میزبان یک پادکست "پشت بریوز," آغاز شده توسط تیم در فصل گذشته. او و همسرش, جنیفر, اقامت در رزول و چهار فرزند.

"من همیشه فکر می کردم من می خواهم یک زن شجاع و زندگی در جنوب و در حال رشد در تنسی," او گفت:. "بدیهی است که بریوز بودند نزدیک و عزیز را به قلب من. ... من می دانستم که بریوز آن را به خوبی. آنها بالا و پنج سازمان در بیس بال. چیزی وجود دارد به ویژه در مورد بریوز سازمان فقط به این دلیل که سنت غنی کیفیت ballplayers و در مقابل دفتر مربیان است.

"در حال حاضر ما در حال تلاش برای بازگشت به آن مرحله و من فکر می کنم ما واقعا نزدیک است. ما آماده هستیم برای دیگری (قهرمانی). از آن زمان به عقب رفتن در آن است."

بیشتر از سری

" در مورد سری
" فورمن BISHER: آتلانتا بهترین لحظه
" بهار آموزش: شروع با جایگزینی بازیکنان
"مارک بردلی: یک رام فصل بی پایان
"بابی COX: بهترین مدیر ما را همیشه ببینید
" ساختمان بریوز: چگونه قهرمانی تیم ساخته شد
"جیک جیک جونز: "هیچ بزرگتر ذینفع '94 اعتصاب از من'
"گرگ MADDUX: روان استاد در بهترین حالت خود را در طول '95 فصل

"جان SMOLTZ: هیچ بازی 7 اما یکی از heck از یک dogpile

"گوینده: قهرمانی تماس بگیرید سال ساخت
" دیو SHOTKOSKI: به خاطر سپردن پارچ کشته در بهار آموزش
" مارکی GRISSOM: رویای واقعی می آید برای آتلانتا بومی

-♦-

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

دانلود جدید برنامه AJC. بیشتر اخبار محلی, اخبار بیشتر و در عمق روزنامه نگاری. AJC.com. آتلانتا. اخبار. در حال حاضر.

دانلود جدید برنامه AJC. بیشتر اخبار محلی, اخبار بیشتر و در عمق روزنامه نگاری. AJC.com. آتلانتا. اخبار. در حال حاضر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب