1995 Braves: هیچ بازی 7 برای Smoltz اما یکی از heck از یک dogpile

یادداشت سردبیر: The Atlanta Journal-Constitution صرف خواهد شد در این سال به دنبال بازگشت در سالگرد 25 از سال

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 8 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: The Atlanta Journal-Constitution صرف خواهد شد در این سال به دنبال بازگشت در سالگرد 25 از سال 1995 در مسابقات جهانی قهرمان آتلانتا بریوز. در یک فصل-سری طولانی است که اجرا خواهد شد از طریق اکتبر ما ضبط تمام لحظات کلیدی و شنیدن از شرکت کنندگان به عنوان آنها به اشتراک گذاری خاطرات خود را. امروز قسط بر Hall of Famer جان Smoltz و خاطرات او از سال 1995 در فصل.

هنگامی که در سال 1995 در فصل رو به آن دیر شروع – با تشکر بسیار, چانه زنی جمعی – جان Smoltz نمی دانم آنچه کاملا به احساس. اما او امیدوار.

هنوز تمایلی متخصص او را تبدیل به در جراحی ارتوپدی هنر Smoltz شد آینده اولین جراحی آرنج کمی پاک کردن تراشه در راهرو پنج. به عنوان بیس بال بود برگشت به کسب و کار بریوز vaunted استارت هم شد در جستجوی برخی از تقریب نرمال بودن.

"در حال حاضر من در آینده نسبتا سالم" او به یاد می آورد. "نود و چهار شد و یک سال برای همه دلیل واضح (فصل-قتل اعتصاب). اما من نمی توانستم بفهمم چه می گذرد با من. من فکر آرنج من خراب شد اما هیچ کس واقعا می دانستم که چرا." کوتاه و ناقص فصل سال 1994 تنها در Smoltz 20 سال با بریوز که او تا به حال بیش از یک دوجین حضور و عصر بیش از 4.00 (4.14).

"پس از آمدن به '95 فکر می کردم که شخصا همه حق شاید من می تواند آن را به عقب با هم و نوع سال من می خواهم به."

به عنوان آن فصل بود و در پایان شب Oct. 28 سال 1995 Smoltz نمی دانم دقیقا چه چیزی را احساس می کنید. اما دوباره او امیدوار.

اوایل نوبت بازی 6 از سری جهانی در برابر کلیولند بود و سنگ زنی همراه بدون قطعنامه. تام Glavine بود درو 'em down – اگر یک تغییر مرد می تواند در واقع توده یونجه یا کاه (شاید آن را بیشتر شبیه مودبانه درخواست اونا به ترک). دیوید عدالت هنوز استعداد آن دسته از طرفداران او که به تازگی پاره پاره با ششم-زمین باز یافته, انفرادی, صفحه اصلی اجرا کنید. و آنجا نشسته Smoltz خود presumptive بازی هفت استارت, گیر افتاد, بین خواهند این همه به پایان رسید و تلاش برای قرار دادن ذهن خود را در اطراف یک پتانسیل winner-take-all آخر.

بازی 7 – دو نفر از با شکوه ترین کلمات در تمام ورزشی – تا به حال تبدیل شدن به چیزی. این یک Smoltz تخصص به عنوان بخشی از او به عنوان صدای او که در حال حاضر بسیار رایج انجام بازی روباه و MLB Network. در حال حاضر در خود را پس از آن-جوان حرفه ای او تن به تن در سه postseason بازی نفره بریوز از دست دادن یکی در برابر مینه سوتا در سال 1991 جهان سری با وجود 7 1/3 بدون گل نوبت و برنده هر دو خود را شروع می شود در برابر پیتسبورگ در سال 91 و 92 NLCS.

بنابراین در میان این بازی بریوز خواهد برنده تنگ حاشیه – 1-0 – Smoltz خورشتی.

"من به تماشای یک بازی است که به خوبی در دست است که Glavine کاملا مسلط و به عنوان یک بازی هفتم استارتر من تمایل به فکر می کنم در مورد تبادل چون من می خواهم به پیروزی در این بازی و برنده شدن در مسابقات جهانی" او گفت:.

"این بود که وجود دارد بسیار تنش است که من نمی توانستم به خودم اجازه می دهد به فکر می کنم یک راه یا دیگری قرار داده و احساسات بیش از حد به بازی من تا به حال هیچ چیزی برای انجام با."

خواهد بود وجود دارد هیچ سری جهانی بازی هفت در سال 1995 که Smoltz با خوشحالی داد و ستد در دیگر وظیفه این سایت متعلق به بیس بال نهایی برندگان.

"این یکی از بزرگترین احساسات برای رفتن dogpile خود را در آخرین بازی فصل," او گفت:. "این بزرگترین احساس در جهان به پایان فصل خود را در یک پیروزی است."

یکی از عجیب و غریب تبدیل می شود از سال 1995 بریوز postseason این واقعیت است که Smoltz نبود یک بازیکن بزرگتر در طول هر یک از آن. خود را در لیست طولانی از postseason موفقیت – حرفه ای 15-4 ضبط به علاوه چهار صرفه جویی در 41 ظاهر 209 نوبت, تن به تن, 2.67 عصر – بخش عمده ای از سالن از شهرت رزومه.

اما 1995 نمی توانید او را به Cooperstown. برای اولین بار وجود دارد هیچ تصمیم گیری در یک 7-5 دست دادن به کلرادو در این بخش سری. سپس بدون تصمیم گیری در یک 6-2 برنده بیش از سینسیناتی در NLCS (کیفیت شروع از هفت نوبت دو اجرا می شود مجاز). سه بازی از سری جهانی در کلیولند 25 مایل در ساعت gusts فشار باد لرز پایین تا 29-درجه یکی بود او می خواهم به اعتصاب از رکورد.

"من نمی زمین به خوبی در همه" Smoltz گفت. "من خیلی تلاش کرد که در سرما; این یکی از سردترین روزهای سال. من به یاد داشته باشید گفتن بابی من نمی توانم پرتاب یک نوار لغزنده, من نمی تواند پرتاب یک تقسیم کردم هیچ چیز نیست. این بود که با برگزاری یک توپ نشانه سفید. من از وجود دارد در 2 1/3 (نوبت). از همه postseason ظاهر است که احتمالا تنها واقعی بود clunker." او به همراه داشت چهار اجرا می شود که در کوتاه ماندن و بریوز از دست 7-6 در 11 نوبت.

در بین آغاز و پایان آن فصل قهرمانی چه Smoltz به خاطر این است که از افزایش فشار بر این حق رای دادن را به نفع خود تمام آن را. ناعادلانه یا نه, او شروع به شنیدن مقایسه بین بریوز و معیار برای بزرگ-بازی ناامیدی لوایح بوفالو. که با وجود این واقعیت است که صورتحساب از دست داده بود چهار مستقیم سوپر کاسه در آغاز دهه 1990 و بریوز بود "تنها" از دست نیمی از جهان سری.

"فشار روزافزون بر ما به انجام کاری است که ما انجام نداده – است که پایان یکی کردن" او گفت:. "این نوع از فشار به رشد خود ادامه داد به عنوان ما به احساس ما واقعا تیم خوب است."

از بریوز بزرگ سه سالن از شهرت از سه زمامدار روم قدیم است که همچنین شامل گرگ Maddux و Glavine, Smoltz تا به حال آرامترین سال 1995. Maddux برنده چهارم خود را مستقیم Cy جوان جایزه. Glavine رفت 16-7 با 3.08 عصر. Smoltz شد 12-7 با 3.18 عصر.

آه Maddux وجود دارد چیزی است که گربه نمی تواند انجام دهد با یک توپ ؟ هر توپ ذهن شما.

آن را تنها چند روز پس از آن scintillating بازی شش و Maddux و Smoltz واقعا تصمیم به نگه داشتن حزب با یک بعد از ظهر بولینگ. دو استارت در به تازگی مسح سری جهانی قهرمان ایجاد شده فقط یک کمی هم بزنید هنگامی که آنها نشان داد تا در Alpharetta خطوط.

و Maddux دودی Smoltz. بازنده به یاد داشته باشید نمرات دقیقا فقط Maddux را غیر مومن ، "او نمی قرار دادن هر گونه در او نوع از کف آن است. از من خواسته که اگر غیر قانونی بود چرا که او تا به حال چنین نمره و آمد برای پیدا کردن که آن را غیر قانونی" Smoltz گفت.

چه '95 را برای Smoltz شد او را به یک شروع در حال اجرا به فصل بعد. و در راه او می خواهم تحت الشعاع قرار دادن حتی Maddux. هنگامی که اعتماد به نفس بیشتری در آرنج خود را به او گزارش داد که در بهار آینده آموزش احساس بزرگ احساس اعتماد به نفس.

در کتاب خود "جان Smoltz: شروع و پایان" Smoltz همچنین با اشاره به رویداد دیگری در '95 – یک مکالمه طولانی با بریوز تیم روحانی – به عنوان "روز من واقعا یک مسیحی شد." با آن Smoltz افزود: یکی دیگر از لایه ای از قدرت معنوی به هدیه های فیزیکی او برخوردار شده و می خواهم به بهترین فصل های خود را حرفه ای.

"Halfheartedly من مرتب کردن بر اساس از شوخی به مربیان من رفتم (1996) بهار گفت: آموزش و مربیان Maddux اجرا از Cy آماتوری بود به پایان رسید. من از نوع آن گفت: در شوخی کردم اما واقعا احساس خوبی در مورد آن سال" Smoltz گفت. و پس از رفتن 24-8 با 2.94 دوران او پیوست و منحصر به فرد Cy جوان باشگاه کشتی جایزه از Maddux استبدادی را درک.

هیچ حلقه در سال 1996 ، و نه هر سال.

Smoltz 53 ساله است و در حال حاضر یک پدربزرگ که شکل خود را به یک گلف باز خوب به اندازه کافی برای برنده شدن در مدار ستاره (دو بار برنده جایزه الماس تفریحی, مسابقات قهرمان خارج اورلاندو) و گاهی اوقات رقابت در بیش از 50 PGA Tour. پرسید که چه او بگویید نوه اش یک روز در مورد پاریس را حلقه بزرگ او می خندد و می گوید: "در اینجا قسمت سخت آن خواهد بود قانع کننده او را من بازی بیس بال نمی گلف."

و خواسته های ماندگار احساسات برنده شدن آن در تمام 25 سال پیش هر دو شخصا و بزرگ تر-تصویر Smoltz برای اولین بار در بر داشت یک راه برای co-پیوستن دو ورزشی احساسات.

"تنها چیزی که می آید از یک فرد نظر بود که من واجد شرایط برای ارشد ایالات متحده باز (2018). من که احساس سرخوشی. وجود احساسات بسیار است که رفت که بعد از واقع انجام چیزی است که من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم انجام, و من به یاد داشته باشید فقط در ماشین. من فقط شروع به جیغ. از یک تیم مفهوم هیچ چیز می آید نزدیک (به برنده سری).

"این چنین کمک برای طرفداران و مردم از آتلانتا در نهایت به صحبت کردن در مورد قهرمانی. من هرگز خواب است که می شده اند یکی از آنهایی که تنها در اینجا به نفع خود – منهای فوتبال – که ما هنوز هم می تواند صحبت کردن در مورد این همه سال بعد. که واقعا سخت به این باور."

بیشتر از سری

" در مورد سری
" فورمن BISHER: آتلانتا بهترین لحظه
" بهار آموزش: شروع با جایگزینی بازیکنان
"مارک بردلی: یک رام فصل بی پایان

"بابی COX: بهترین مدیر ما را همیشه ببینید

" ساختمان بریوز: چگونه قهرمانی تیم ساخته شد
"جیک جیک جونز: "هیچ بزرگتر ذینفع '94 اعتصاب از من'
"گوینده: قهرمانی تماس بگیرید سال ساخت
" دیو SHOTKOSKI: به خاطر سپردن پارچ کشته در بهار آموزش
" مارکی GRISSOM: رویای واقعی می آید برای آتلانتا بومی

-♦-

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

دانلود جدید برنامه AJC. بیشتر اخبار محلی, اخبار بیشتر و در عمق روزنامه نگاری. AJC.com. آتلانتا. اخبار. در حال حاضر.

دانلود جدید برنامه AJC. بیشتر اخبار محلی, اخبار بیشتر و در عمق روزنامه نگاری. AJC.com. آتلانتا. اخبار. در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب