1995 Braves: آنچه که آنها در مورد بابی Cox

در اینجا برخی از آنچه سابق, بازیکن مقابل-اتاق پرسنل و گوینده باید گفت: در مورد سابق بریوز مدیر بابی کاکس در ای

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 2 خرداد 1399

در اینجا برخی از آنچه سابق, بازیکن مقابل-اتاق پرسنل و گوینده باید گفت: در مورد سابق بریوز مدیر بابی کاکس در این سال سالگرد 25 از بریوز 1995 سری جهانی قهرمانی.

"شده اند قادر به کار برای 17 سال شانه به شانه با یکی از بزرگترین مردم است که من تا کنون شناخته شده در زندگی من بابی Cox هنوز قرار می دهد یک لبخند بر روی صورت من به این روز است. تصور کنید با داشتن این فرصت برای پیوستن به یک مرد که کالیبر و توانایی در مشارکت. ما سخت کار می کرد و ما تا به حال سرگرم کننده است. ما نیست بیهوده و بیمعنی اما ما لذت می برد و قرار دادن تیم های خوب با هم و برنده بازی ها و کنار هم قرار دادن 14 سال (بخش عنوان) خط که نشده همسان توسط هر تیم در هر رشته ورزشی است. که در همکاری با آن مرد برای من شخصا کاملا قابل توجه است."

> سابق بریوز مدیر جان Schuerholz

"من واقعی پرشور در این مورد من صحبت در مورد آن زمانی که من در کتابم که تمام غم و اندوه و انتقاد بابی استفاده می شود به مقدار زیادی از آن را ناعادلانه و انجام داده از طرف ما. آنچه خیلی جالب بود در مورد 1995 چه بخشی از انتقادات در مورد بابی به پایان رسید تا تبدیل شدن به بخشی از اعتبار خود را. شما می دانید, کسب و کار مانند نگرش چیزی بود که برخی گفته شد همیشه خواهید به هزینه ما به همین دلیل ما نمی برد. و آن را به کسب و کار مانند نگرش که در پایان اعتبار بود به ما برای برنده شدن در یک جهان سری. و بابی شد و مرکز آن است."

> سالن از شهرت پارچ جان Smoltz

"او به بازیکنان احترام بگذارند. آنها کاری نمی کند که ممکن است نا امید بابی آنها نمی خواست به او اجازه دهید پایین. که احترام. هنگامی که شما به دست آورده ایم که از بازیکنان زمانی که شما آن را راه اندازی در چنین راهی که آنها می خواهند به سینه خود را برای شما هر شب – و او انتظار می رود شما را به انجام این کار – که نهایت احترام. این چیزی است که او به ارمغان آورد به جدول. می تواند او را رها کردن چکش بر روی شما ؟ جهنم آره. اما شما نمی خواهید که به اتفاق می افتد. همین دلیل است که همه آنچه را که آنها می تواند به نفع خود برای او."

> بریوز گوینده جو سیمپسون

"یکی از بابی بزرگترین ویژگی او بود حتی-keeledness. بابی اخراج شدم تا در طول این دوره از یک بازی است. او می خواهم از کار اخراج شده تا در مورد وضعیت در یک بازی و یا در تلاش برای مبارزه با خود بازیکن و یا تیم خود را در تلاش برای به دست آوردن هر اینچ از مزیت او می تواند دریافت کنید. اما بابی که مانور از طریق 162-برنامه بازی متفاوت تر است. او بسیار در مورد امروز و آنچه که ما نیاز به انجام امروز نه آنچه که دیروز اتفاق افتاده است نه آنچه که ما در حال رفتن به سعی کنید به انجام فردا. آن را در مورد امروز است. او مظهر که کلیشه در بیس بال که در آن شما نمی تواند بیش از حد بالا و شما نمی توانید بیش از حد کم است. شما فقط سعی کنید به ماندن در دلسرد شدن حتی."

> سالن از شهرت پارچ تام Glavine

"من فکر بابی است که به عنوان مورد علاقه پدر بزرگ. شما باید یک پدر که استرن و همیشه واقعی نیست و دوستانه و سپس شما دیگر پدر بزرگ که هر بار که شما با تکان دادن دست خود را وجود دارد 20 دلار در لایحه در دست خود را. بابی بود که مرد. در حال حاضر این پاداش ممکن است $20 bill اما آن می تواند یک داستان است که به معنی چیزی برای شما, آن می تواند یک درس زندگی است که شما واقعا چیزی از ما تا به حال بسیاری از کسانی که مکالمات بیش از این دوره از زندگی حرفه ای ما. یک چیز در مورد بابی او تعداد بسیار کمی از قوانین. نشان می دهد تا در زمان شما بازی بازی سمت راست. و این که اساسا آن است. او هرگز بررسی مقررات منع رفت و آمد. احترام یونیفرم, احترام به بازی و شما در حال رفتن به یکی از بابی بازیکنان مورد علاقه. اگر شما انجام این کار, او دریغ نکنید برای قرار دادن پای خود را در خود را به عقب پایان. و من فکر می کنم این چیزی است که مردم احترام در مورد او. یک دلیل وجود دارد که چرا مردم می خواستم به آتلانتا فقط برای بازی بابی Cox."

> سالن از شهرت سوم baseman جیک جیک جونز

"من عاشق بازی کردن برای بابی. او قطعا یک بازیکن مدیر و مردم عاشق بازی کردن برای او. تا به حال او را تماشا می کردند و بریوز از دور به صورت سال و واقعا شروع به درک او را بیشتر هنگامی که من شروع به بازی برای او."

> سابق بریوز outfielder مارکی Grissom

"بابی بزرگ بود چرا که او همیشه اجازه شما را به انجام کار خود را. او همیشه سعی کردم برای قرار دادن شما در موقعیت موفق باشد. و او نمی دهد تا شما به راحتی. او واقعا یک مقدار زیادی برای گفتن اما در عین حال می دانستم اگر شما انجام کار خود را و کار سخت و اطاعت زن اجرا می شود او تا به حال او می خواهم که هیچ مشکلی با شما و او می خواهم همیشه کشیدن برای شما."

> سابق بریوز مسکن گرگ McMichael

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

دانلود جدید برنامه AJC. بیشتر اخبار محلی, اخبار بیشتر و در عمق روزنامه نگاری. AJC.com. آتلانتا. اخبار. در حال حاضر.

دانلود جدید برنامه AJC. بیشتر اخبار محلی, اخبار بیشتر و در عمق روزنامه نگاری. AJC.com. آتلانتا. اخبار. در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن