آشکار Rip-Off: شخصیت اصلی در فیلم “شبح تسوشیما’ است که به وضوح مدل در سامورایی از تاریخچه

Category: ایستگاه Comments: No comments


Illustration for article titled Blatant Rip-Off: The Main Character In ‘Ghost Of Tsushima’ Is Clearly Modeled On The Samurai From Japanese History

خوب پارسه این است که یک یاس. پس از سالها اعتیاد به مواد مخدره در اطراف Sucker Punch آینده باز جهان حماسه روح تسوشیماما آموخته است که امروز از خودی منبع که شخصیت اصلی یک مستقیم rip کردن یک جنگجو از تاریخ ژاپن شناخته شده به عنوان “سامورایی.”

تبلیغات

این بی پروایی نشان دادن سرقت ناامید کننده وحی و یکی را که با بهره گیری از این عنوان دشوار است اگر نه غیر ممکن است.

چه چیزی باعث این حتی سخت تر را به این است که هنگامی که ما برای اولین بار شاهد پیش نمایش از Infamous و Sly Cooper توسعه دهنده آخرین آزادی ما کاملا دور توسط خلاقیت که رفته بود به تهیه این بازی داستانی جهان است. هر جزئیات—از به اصطلاح Bushido code of ethics به سلاح شناخته شده به عنوان tanto—به نظر می رسد رمان نوآوری نمایشگاه استودیو knack برای worldbuilding. متاسفانه ما در حال حاضر کشف کرده اند که همه چیز از بازی زیبایی به آن هسته غرور از حمله به سربازان دیگر با شمشیر چیزی بیش از یک halfhearted کپی از این کمتر شناخته شده در کلاس از ژاپن قرون وسطی ارثی اشراف.

تبلیغات

البته طبیعی بود Sucker Punch به فرض هیچ کس اطلاع می دهد که آنها تا به حال cribbed بی حد و حصر اطلاعات بیشتر در مورد به اصطلاح “سامورایی” از ژاپن ، پس از همه کلماتی مانند “کتانا” و “نینجا” در حال فراموش شده در ژاپن است. در همین حال متوسط آمریکا حتی نمی تواند حدس می زنم در معنای خود را, اجازه دهید به تنهایی اتصال آنها را با یک کلاس از شمشیر-دارای حق اعمال ژاپنی سربازان متعهد به وفاداری به ارباب فئودال بالاتر از همه چیز. رک و پوست کنده این همان آزادی است که Rockstar Games در زمان در غارت امریکا تاریخ برای ایده “کابوی” در Red Dead Redemptionکه مبادا ما فراموش شد و بر اساس یک بارها نادیده گرفته شده گروهی از زندگی واقعی outdoorsman و دامداران از قرن نوزدهم.

با این همه گفت: Sucker Punch باید تحسین برای نجات سامورایی از زباله دانی تاریخ. این باید هیجان انگیز برای سازندگان بازی برای باز کردن برخی از گرد و خاکی, ژاپنی, تاریخچه کتاب و تحقق بخشیدن به گیم پلی بازی پتانسیل این را فراموش کرده شمشیرزن ممکن است داشته باشد. کسی چه می داند ؟ در آینده ما ممکن است حتی دیدن فیلم و کتاب و حتی دیگر بازی های ویدئویی بر اساس ایده جذاب از تیغه-دارای حق اعمال ژاپنی رزمندگان را به خود اختصاص رزمی فضائل و متین رویکرد به درد. اجازه دهید فقط امیدوارم که هنرمندان با استفاده از این ایده ها به یاد داشته باشید به استناد منابع خود را!

تبلیغات

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>