Coronavirus شده است یک مزیت برای چین راه آهن

یک قطار حامل تجهیزات پزشکی از جمله ماسک و لباس محافظ و عینک ترک ووهان چین برای پایتخت صربستان, Belgra

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 24 اردیبهشت 1399

یک قطار حامل تجهیزات پزشکی از جمله ماسک و لباس محافظ و عینک ترک ووهان چین برای پایتخت صربستان, Belgrade, این ماه.

عکس: شیائو Yijiu/زوما پرس

شانگهای—coronavirus همه گیر است که تقویت یک عنصر اصلی چین کمربند و جاده ابتکار به عنوان افزایش قیمت و اختلال در دریا و حمل و نقل هوایی شرکت را مجبور به نوبه خود به قطار.

راه آهن چین که زنده کرده است در سال های اخیر و اتصال این کشور به اروپا از طریق آسیای مرکزی فقط بریده خود را در شلوغ ترین ماه نشده است. راه آهن چین Corp. که در عمل قطار در چین گفت: این ثبت 976 سفر در ماه آوریل افزایش 47 ٪ در سال بیش از سال است. قطار شدند حمل باری معادل ظرفیت چهار نفر از بزرگترین کشتی کانتینر.

"پس از مه ما تا به حال برخی از مشتریان جدید در آینده برای ما که از جان گذشته" گفت: Jacky یان معاون رئیس جمهور در وصل بین المللی تدارکات شرکت مستقر در شنژن است که کمک می کند تا مشتریان کتاب اسلات در چین-اروپا قطار.

محموله از تجهیزات حفاظت شخصی برای اختصاص بخشی از تقاضای اضافی اما لباس تامین کنندگان با هدف به کشتی مجموعه بهار به خرده فروشان اروپا و قطعات خودرو تامین کنندگان انجام سفارشات عجله از ماشین گیاهان در آلمان و هلند در میان کسانی که با استفاده از خدمات راه آهن برای اولین بار در طول همه گیر آقای یان گفت.

"ما شده است ارسال همه چیز," او گفت:.

اقیانوس شرکت های باربری شده اند لغو سفر دریایی به دلیل همه گیر را اختلال جهانی کارخانه خروجی و رکود در تقاضای مصرف کننده برای بسیاری از کالا. حمل و نقل هوایی نرخ رسید که شرکت ها به دنبال جایگزین حالت های حمل و نقل و خطوط هوایی جهانی کاهش پروازهای مسافری که به طور معمول انجام برخی از تجاری باری.

که همه به دست از راه آهن است که تا کنون با تکیه بر سنگین یارانه ها از پکن است. پس از آموزش فقط مسافت چند ده ظروف در مقایسه با یک کشتی است که ممکن است نگه دارید چندین هزار نفر از خدمات راه آهن ثابت آسان تر به حفظ و گسترش در پاسخ به تقاضا است.

در کنار پروژه های زیربنایی اوراسیا راه آهن پدید آمده است به عنوان یک موضوع مهم از کمربند و جاده ابتکار که در چین راه اندازی شد در سال 2013 به باز کردن بازارهای خارجی به شرکت های چینی در حالی که تعمیق این کشور استراتژیک نفوذ از طریق تامین مالی و ساخت و ساز از زیرساخت ها است.

قصد ایجاد شد به طور منظم راه آهن-خدمات حمل و نقل از شهرستانها چینی راه اندازی به سوی غرب دالان تجارت به اروپا از طریق آسیای مرکزی به عنوان یک جایگزین برای حمل و نقل کالا به بنادر شرقی به اقیانوس حمل و نقل.

در حالی که خطوط راه آهن تا به حال وجود داشته و از لحاظ جسمی برای سال های بسیاری در مسافت های طولانی حمل و نقل خدمات عبور از کشورهای مختلف به سختی اداره می شود تا زمانی که چین شروع به سازماندهی مسیرهای جدید.

اکثر westbound قطار از چین ترک شهرهای مرکزی و غرب محدود برای کلید اروپایی هاب از جمله ورشو در لهستان.

عکس: ایسنا/زوما پرس

نام تجاری خدمات چین-اروپا اکسپرس, چین توانسته است به کررل حمایت از آن در آسیای مرکزی و همسایگان و مد در حال گسترش شبکه راه آهن است که تجدید نظر به یک زیر مجموعه از شرکت ها نیاز به چیزی سریع تر از دریا حمل و نقل اما ارزان تر از حمل و نقل هوایی.

تولید کنندگان مانند HP Inc., که مشتاق به کشتی چین ساخته شده و محصولات خود را به اروپا فروشگاه در عرض چند هفته کمک پیشگام در خدمات. خودرو سازان نیز به طور منظم استفاده از قطار با ماشین ولوو ارسال چین ساخته شده ماشین های غرب و دایملر AG و پورشه AG در میان کسانی که گذر گاه اتومبیل های اروپایی شرق.

در سال گذشته 8,225 محموله plied اوراسیا مسیرهای 10 برابر افزایش در فضای چهار سال است. اکثر westbound قطار ترک مرکزی-غربی و چینی هاب از چنگدو چونگکینگ خین و Zhengzhou; در اروپا پایان آلمانی غرب شهر دویسبورگ هامبورگ در شمال آلمان و لهستان در ورشو در میان مقاصد اصلی.

"خدمات شده است یکی از مهمترین و سیاسی موثر جنبه های کمربند و جاده حتی اگر تجاری خود را چشم انداز هنوز نامشخص است" گفت: Jonathan هیلمن یک عضو ارشد در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی یک اتاق فکر در واشنگتن در مقابل بسیاری از چین هزینه تلاش برای ساخت با سرعت بالا راه آهن و بزرگراه ها و نیروگاه های برق را موجب یک واکنش در کشورهایی مانند مالزی و سریلانکا است.

فشار برای به روز رسانی پیر کاروان شتر با قطار کالا "طراحی شده است به تصور یک توسعه است که nonthreatening و تجاری, رانده می شود," آقای هیلمن گفت.

در عین حال تجاری چشم انداز یارانه خدمات نگاه نامشخص در اوایل سال جاری زمانی که دولت چین شروع به کاهش کمک های مالی خود ساخت اولیه 10 درصد کاهش با تحلیلگران بازجویی زنده ماندن از چین-اروپا بیان یک بار یارانه پایان.

ارسال یک کانتینر از چین به آلمان توسط راه آهن یک اهرم نیاز به پرداخت حدود یک سوم از کل 7500 دلار هزینه آقای یان گفت: با مقامات چینی پرداخت بقیه.

یک مراسم در دویسبورگ آلمان در ماه گذشته به استقبال یک قطار باری از ووهان.

عکس: ایسنا/زوما پرس

در قبل از coronavirus نرخ ارسال یک ظرف با دریا حدود 1500 دلار یا $20,000 هوایی آقای یان گفت. نرخ هوا باید پس افزایش یافت: هزینه پرواز باری بین شانگهای و اروپا برای مثال quintupled بین ماه های مارس و آوریل به بیش از $10 در هر کیلو با توجه به تاک شاخص فراهم می کند که اطلاعات قیمت برای حمل و نقل هوایی.

جدید کسب و کار است که رنگی به راه آهن می گیرند و دوباره به عنوان لجستیکی شبکه های بازگشت به حالت عادی پس از همه گیر آقای هیلمن گفت.

اما دیگران بر این باورند که شرکت به اندازه کافی در حال حاضر تکیه بر راه آهن به حفظ آن در آینده به این سرویس را بهبود می بخشد و هزینه های سقوط.

زمان حمل و نقل از چین به آلمان کاهش یافته و به 11 روز از 17 روز با تشکر از مسیرهای جدید و سریعتر از روش های آداب و رسوم در حالی که جدی محدودیت های اعمال شده توسط روسیه که قبلا حاضر اجازه می دهد تا مواد غذایی و برخی دیگر از محموله به تصویب از طریق خاک خود به تازگی برداشته شده است. که در مقایسه با حدود یک هفته برای حمل و نقل هوایی—مقاطعه در چک آداب و رسوم جمع آوری و تحویل بار و شش هفته برای حمل و نقل اقیانوس.

"مشتریان دیده می شود قابلیت اطمینان از خدمات در طول زمان از coronavirus در مقایسه با اقیانوس و حمل و نقل هوایی و من مثبت آنها در حال رفتن به را انتخاب کنید این گزینه دراز مدت" آقای یان گفت.

نوشتن به Trefor خزه در Trefor.Moss@wsj.com

کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب