مت رایان شروع می شود صندوق برای پیشبرد زندگی سیاه و سفید جامعه در آتلانتا اهدا $500,000

رایان اعلام کرد این صندوق با یک Instagram post. او نوشت: "هفته گذشته من ساخته شده تعهد خود را به گوش دادن و یا

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 16 خرداد 1399

رایان اعلام کرد این صندوق با یک Instagram post. او نوشت:

"هفته گذشته من ساخته شده تعهد خود را به گوش دادن و یادگیری و یکی از پیام های که آمار صفحه اصلی برای من این بود که تفاوت بین واکنش به یک وضعیت و پاسخ به یک وضعیت است. برای بیش از حد طولانی من در واکنش به بی عدالتی اجتماعی با همدلی و سکوت حمایت اما شکست خورده به دنبال از طریق با حمایت فعال. من احساس می کنم زمان آن رسیده است تا پاسخ. برای همه ما برای پاسخ.
"من شهر صدمه زدن به همین دلیل است که من شروع به جمع آوری کمک برای کمک به بهبود جامعه برای مردم رنگ در شهر آتلانتا. من با لگد زدن به آن را با $500K اهدای هستم و درخواست شما را در نظر بگیرید اهدای نیز هست. آیا بزرگ یا کوچک شما خواهد شد پیوستن به من در ساخت یک تفاوت.
"در طول چند هفته آینده/ماه من بود واقعا گوش دادن به نیازهای جامعه و کار با رهبران کسب و کار ورزشی, آمار و ارقام, فعالان محلی و سازمان های مردمی برای دریافت راهنمایی در مورد چگونگی این کمک های مالی می تواند بیشتر موثر.
"اجازه ظهور به عنوان یک جامعه است. آن زمان است."

این صندوق در می آید پس اخیر مرگ و میر مردان سیاه Ahmaud Arbery در نیوبرانزویک و جورج فلوید در مینیاپولیس.

پس از مرگ فلوید, Ryan افکار خود را در Instagram. او نوشت:

"قلب من می رود به همه کسانی که عاشق جورج فلوید و تمام کسانی که تحت تاثیر مشابه تراژدی. من می دانم که من به طور کامل نمی تواند درک عمق و پیچیدگی این مسائل به دلیل رنگ پوست من است که غمگین عهد به همه کار ما را ترک کرده اند به انجام. من می دانم که من تنها یک مرد اما من نیز می دانم که من متعهد به انجام آنچه من می توانم. این تعهد شامل گوش دادن و یادگیری با تمام تواضع و شفقت. آن است که حداقل من می تواند انجام دهد. آن است که حداقل همه ما می توانید انجام دهید."

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

دانلود جدید برنامه AJC. بیشتر اخبار محلی, اخبار بیشتر و در عمق روزنامه نگاری. AJC.com. آتلانتا. اخبار. در حال حاضر.

دانلود جدید برنامه AJC. بیشتر اخبار محلی, اخبار بیشتر و در عمق روزنامه نگاری. AJC.com. آتلانتا. اخبار. در حال حاضر.

با بزرگترین تیم در دولت AJC گزارش آنچه که واقعا در رفتن خود را با دلار مالیات و مقامات منتخب خود را. مشترک شدن در امروز. بازدید کمیسیون پاسخگویی و عدالت را در گرجستان هدایتگر برای آخرین گرجستان سیاست است.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری. بازدید کمیسیون پاسخگویی و عدالت را در گرجستان هدایتگر برای آخرین گرجستان سیاست است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن