ایالات متحده محدود از سفر برزیل به عنوان ویروس مرگ و میر در نزدیکی 100,000

مردم با پوشیدن ماسک بازدید یادبود سربازان ویتنام در واشنگتن دی سی در روز یکشنبه. عکس: جاشوا رابرتز

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 5 خرداد 1399

مردم با پوشیدن ماسک بازدید یادبود سربازان ویتنام در واشنگتن دی سی در روز یکشنبه.

عکس: جاشوا رابرتز/ایسنا

دولت آمریکا گفته است که اعمال جدید محدودیت های مسافرتی در برزیل به عنوان Covid-19 موارد وجود دارد به شدت افزایش یافته است در حالی که coronavirus مربوط به مرگ و میر در خانه نزدیک شد بیش از 100,000 یادبود روز تعطیلات آخر هفته.

تعداد تایید مرگ در ایالات متحده ناشی از کروناویروس جدید بود 97,599, یکشنبه شب, بالاترین ملی شمارش در سطح جهان اطلاعات از دانشگاه جانز هاپکینز نشان داد. بیش از 5.3 میلیون نفر آلوده شده اند در سراسر جهان با بیش از 1.6 میلیون از این موارد در ایالات متحده داده ها نشان داد.

در زیر جدید برزیل سفر ممنوعیت اتباع خارجی که در برزیل در 14 روز قبل از تلاش برای ورود به ایالات متحده خواهد بود معلق با برخی از استثنا. قوانین برای برزیل به اثر on May 28, با توجه به کاخ سفید. حرکت به شرح زیر است دیگر ایالات متحده ممنوعیت در برخی از سفر از نقاط آسیا و اروپا است.

ایالات متحده است پایدار یک رام یادبود روز تعطیلات آخر هفته. بسیاری از رویدادهای عمومی لغو شده است به عنوان متحده مستقر اقدامات برای تضعیف جمعیت در میان ادامه تلاش برای تعادل کاهش اقدامات اضطراری با خطر تازه شیوع.


عکس: آخر هفته روز یادبود آغاز می شود به عنوان محدودیت سهولت

جانبازان و coronavirus قربانیان مفتخر و برخی از سواحل هستند پشت در عمل

 
 
Beachgoers پوشیدن ماسک در Montauk, n. y., در روز یکشنبه.
آسترید Riecken/گتی ایماژ
1 از 15

فرمانداران در ایالت از جمله کالیفرنیا و نیوجرسی و لوئیزیانا و همچنین دیگر مقامات خواسته اند که ساکنان به عمل اجتماعی فاصله در طول آخر هفته طولانی و اغلب به عنوان شروع از تابستان است.

فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی گفت: در سی ان ان "وضعیت اتحادیه" صبح روز یکشنبه آن را "خیلی زود به بگویید" این که آیا ساکنان شد دستورالعمل زیر را به عنوان سواحل بازگشایی با محدودیت—هر چند آب و هوای سرد ممکن است damped برنامه برای برخی از.

"برای اکثر مردمی شده اند فوق العاده ای در انجام کار درست در دولت در حال حاضر برای رفتن بر روی دو و نیم ماه" گفت: آقای مورفی یک دموکرات که در دولت دوم بیشتر موارد تایید شده از این ویروس در پشت همسایه, New York. "من به طور کامل انتظار می رود که همچنان در سواحل حتی زمانی که مادر طبیعت شروع به همکاری با آب و هوای خوب."

ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی نشان داد جمعیت جمع آوری بیش از آخر هفته در مکان هایی مانند Ocean City, Md., و در دریاچه از رشتهکوه اوزارک در میسوری.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن بازدید خود ویرجینیا گلف باشگاه برای دومین روز متوالی یکشنبه به عنوان او را تشویق می کند متحده برای بازگشایی پس از همه گیر باعث خاموش شدن است. قبل از سفر خود در آنجا شنبه رئیس جمهور که به طور منظم بازدید از دوره های خود را در فلوریدا و ویرجینیا و نیوجرسی در طول ریاست جمهوری خود تا به حال golfed از اوایل ماه مارس.

دکتر دبورا Birx کاخ سفید coronavirus پاسخ هماهنگ کننده گفت: در جمعه, اخبار جلسه که گلف را می توان با خیال راحت. "شما می توانید تمام تصمیم گیری های خود را در مورد بیرون رفتن و اجتماعی فاصله به طور بالقوه در حال بازی گلف اگر شما بسیار مراقب باشید و شما نمی لمس پرچم و همه این مسائل," او گفت:.

اما خانم Birx اضافه شده عصر روز شنبه که او نگران بود بعد از دیدن عکس ها و فیلم های تجمع مردم برای آخر هفته روز یادبود از جمله در سواحل اجتماعی بدون فاصله یا با پوشیدن ماسک.

روزانه گزارش Covid-19 نفر در ایالات متحده آمریکا
توجه: برای تمام 50 ایالت و دی سی, ایالات متحده آمریکا سرزمین و کشتی است. اطلاعات به روز شده در روزانه.
منبع: دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سیستم های علوم و مهندسی

"ما باید ماسک اگر ما کمتر از 6 فوت [جدا]," او گفت:. "وجود دارد superspreader رویدادهای زمانی که مردم گرد هم می آیند به دلیل ماهیت ویروس و بدون علامت گسترش یافته است."

تمام 50 ایالت آمریکا باید اقدامات برای بازگشایی هر چند دولت-رهبری استراتژی های متفاوت در اندازه و سرعت و رویکرد است. اکثر کشورهای در حال حرکت به بازگشایی قبل از آنها را ملاقات کرده اید آستانه تعیین شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از جمله دو هفته کاهش تعداد موارد جدید و یا در درصد Covid-19 آزمون که مثبت هستند. در سراسر کشور تنش ها تشدید بین کسانی که جشن پایان برخی از خاموش شدن ناگهانی و دیگران, ترس از ویروس را دوباره ظهور.

اسپرینگفیلد-شهرستان گرین وزارت بهداشت در میسوری گفت: شنبه دوم سبک در یک سالن مو وجود تست مثبت برای Covid-19 به طور بالقوه در معرض ده ها تن از مشتریان. Coronavirus موارد در مونتگمری علا., در ضمن در حال افزایش بود به سرعت به بیمارستان ها هشدار داده بودند در حال اجرا پایین در دسترس فشرده-مراقبت-واحد تخت.

سخت ضربه نیویورک, اما, دریافت برخی از خبر خوب جمعه. تمام تیم های ورزشی حرفه ای ممکن است شروع به اردوگاه های آموزشی بلافاصله رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: در یک کنفرانس خبری.

"ورزشی که می تواند دوباره بدون نیاز مردم در ورزشگاه...آن را انجام دهد" آقای کومو گفت. "کار کردن اقتصاد اگر شما می توانید. ما می خواهیم شما را تا. ما می خواهیم مردم قادر به تماشای ورزش است."

روزانه گزارش Covid-19 مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا
توجه: برای تمام 50 ایالت و دی سی, ایالات متحده آمریکا سرزمین و کشتی است. اطلاعات به روز شده در روزانه.
منبع: دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سیستم های علوم و مهندسی

اردو در دولت را بازگشایی دوشنبه و سه دامپزشک شیوه ممکن است رزومه شنبه آقای کومو گفت. Covid-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان به روند رو به پایین در نیویورک اما روزانه مرگ و میر علامت تا از 84 روز جمعه به 109 روز شنبه.

تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر در ایالات متحده ایالتی و محلی منابع مالی می تواند کشیدن در این کشور را بهبود اقتصادی برای سال آمده است. دولت و مقامات محلی به نام برای کمک های فدرال به عنوان متحده در تلاش برای مدیریت کسری بودجه.

به سرعت از دولت reopenings شتاب خاموش شدن ناگهانی در ادامه به فشار آمریکا به بازار کار. در روز پنج شنبه داده های جدید نشان داد که حدود 2.4 میلیون آمریکایی ظ برای مزایای بیکاری در هفته منتهی به مارس 16. برای همه آوریل ایالات متحده کارفرمایان کاهش بیش از 20 میلیون شغل است.

هزینه های طولانی مدت مستندات مجبور دولتها در سراسر جهان به وزن بازگشایی اقتصاد در برابر خطرات به سلامت عمومی است. که تعادل را به تمرکز در سراسر اروپا که در آن بسیاری از کشورها تا به حال چهار روز آخر هفته آغاز پنج شنبه.

مردم بیرون رفت و در میلان روز شنبه در اولین تعطیلات آخر هفته پس از ایتالیا را مستند به پایان رسید.

عکس: matteo گوشه/شاتر

حداقل 107 نفر در فرانکفورت آلمان پیدا شده است که آلوده به ویروس coronavirus پس از برخی از آنها حضور داشتند خدمات روز یکشنبه در کلیسا دو هفته پیش به گفته مقامات آلمانی. ساکنان محلی از آلمان مرکز مالی و جوامع اطراف آن آلوده شد در طول مراسم مذهبی برگزار شده توسط انجیلی مسیحی باپتیست جماعت در 10 مه شهر و کلیسا مقامات گفت.

اخبار از آلمان می آید رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه به نام فرمانداران به بازگشایی این کشور مکان عبادت به عنوان خدمات ضروری با اشاره به دستورالعمل های ایمنی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و اعلام کرد که او را "باطل" هر دولت و رهبران که موافق نیست

درک Coronavirus

  • آنچه ما می دانیم در مورد ویروس
  • یک راهنمای به دولت مستندات
  • چه کسب و کارهای کوچک نیاز به دانستن در مورد محرک
  • حقایق در مورد کوروناویروس (en Español)

آخرین CORONAVIRUS

  • دانشگاه جانز هاپکینز: coronavirus مربوط به مرگ و میر در ایالات متحده تصویب 97,000; عفونت بیش از 1.6 میلیون
  • بیش از 5.3 میلیون نفر آلوده شده اند در سطح جهانی با بیش از 342,000 مرگ و میر
  • هند روز یکشنبه گزارش خود بزرگترین واحد-روز افزایش موارد

در ایتالیا است که اعمال برخی از جهان دقیقترین سراسر کشور محدودیت در اوایل ماه مارس, مردم خانه های خود را ترک مرتبه در طول هفته اول پس از این مستند به پایان رسید. آنها پر از میله, رستوران ها, سواحل و ساحل تفرجگاهها قرار دادن مقامات در حالت آماده باش. روزانه مرگ و میر کاهش یافته است از اوج نزدیک به 1 ، 000 مرگ و میر در اواخر ماه مارس به کمتر از 150 در بیش از روزهای اخیر.

در فرانسه و بلژیک—سخت-آمار کشورهایی که در اوایل این ماه شروع آرامش بمانند-قوانین—تعداد coronavirus بیماران و مرگ و میر به کاهش خود ادامه داد.

مصر گزارش داد که بالاترین تک روز شمار تلفات از coronavirus شنبه شب با 28 جدید مرگ و میر در آوردن کل وجود دارد به 735. این کشور در حال تجربه یک افزایش در عفونت پس از مقامات کاسته محدودیت در طول ماه رمضان است.

هند در گزارش خود بزرگترین واحد-بعد از افزایش در تعداد coronavirus موارد در روز یکشنبه. با افزایش 6,767 تایید موارد در 24 ساعت گذشته کل شمارش می ایستد در 131,868 از جمله 3,867 مرگ و میر با توجه به داده ها از وزارت بهداشت و رفاه خانواده.

مطلع

دریافت coronavirus جلسه شش روز هفته و هفته سلامت در خبرنامه پس از بحران abates: ثبت نام اینجا را.

نوشتن به ناتاشا خان در natasha.khan@wsj.com و الیزابت در Findell Elizabeth.Findell@wsj.com

کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن