در سال 2021، با فروش یک چهارم کمتر نسبت به سال 2019، هیچ احیایی برای بازار خودروی فرانسه وجود نداشت. خودروهای الکتریکی خوب عمل می کنند و نزدیک به 10 درصد از ثبت نام های جدید به خوبی انجام می شود.
بر اساس داده های ثبت نام موقت منتشر شده توسط NGC Data در سال 2020، با فروش 1.66 میلیون دستگاه، تنها + 0.5 درصد نسبت به سال 2020، سال انفجار بحران سلامت، بازار خودرو فرانسه در سطحی نزدیک به فروش خود در سال 1975 قرار دارد. 31 دسامبر توسط L.'آرگوس.
L خاطرنشان می کند: "مقایسه با سال مالی 2019 ترسناک است."آرگوسبرجسته کردن کاهش 25 درصدی در فروش: 2.2 میلیون خودرو در سال قبل از بحران کووید فروخته شد.
پس از فاجعهبار 2020، با امتیازات بسته و اقتصاد ضعیف، این بخش با وجود امواج مختلف کووید، در ابتدای سال به بهبود فکر میکرد. اما کمبود نیمه هادی ها این امید را از بین برده است و تولیدکنندگان را از این ریزتراشه های اولیه محروم کرده و آنها را مجبور به تعلیق خطوط مونتاژ خود کرده است.
دفترهای سفارش مطمئناً پر شده است، اما زمان تحویل تمدید شده و شماره های ثبت نام تحت تأثیر قرار گرفته است. با این حال، همه رانندگان به دوچرخه سواری روی نیاورده اند: به نظر می رسد بازار دست دوم در اوایل دسامبر برای یک سال رکورد خوب آغاز شده است، با سود 9.2٪ در یازده ماه و در حال حاضر 5.5 میلیون تراکنش.
پژو از کنار رنو می گذرد
تولیدکنندگان در مواجهه با بحران برابر نیستند. بدین ترتیب پژو با 17.2 درصد سهم بازار و با وجود افت فروش 6.1 درصدی، برای اولین بار پیش از رنو رتبه اول فروش را به خود اختصاص داد. برند گروه Stellantis به دلیل موفقیت 208 جمع و جور، شماره 1 فروش در سال 2021، و شاسی بلندهای 2008 و 3008 است.
رنو در یک سال شاهد کاهش 14.7 درصدی فروش بود و سهم بازار آن به 16.2 درصد کاهش یافت یا تقریباً 140000 خودرو کمتر از سال 2019. به استثنای فروش برای حرفه ای ها، این برند اقتصادی گروه رنو، داچیا است. که با ساندرو خود رتبه 1 فروش را دارد. فورد، نیسان و اوپل نیز امسال سهم خود را از بازار از دست دادند.
در جایگاه پنجم، فولکس واگن با استفاده از پولو جمع و جور و شاسی بلند T-Roc خود، یک بازگشت خفیف (+ 7.4 درصد) ثبت کرد. برند بزرگ لوکس گروه آلمانی آئودی نیز رو به بهبودی است و برند ورزشی جدید آن Cupra نزدیک به 4000 فروش دارد.
مهمتر از همه، هیوندای کیا، تویوتا و تسلا به لطف محصولات الکتریکی و هیبریدی خود سال بسیار خوبی داشتند. خودروهای الکتریکی با فروش تقریباً 162000 خودرو (+ 45.6 درصد در یک سال) به سهم بازار بیسابقه 9.8 درصدی میرسند که بازار فرانسه را کمتر از میانگین اروپا میکند. تسلا مدل 3 برای اولین بار پیش از رنو زوئی شماره یک در فروش برقی شد.
اکنون هیبریدی ها بیش از 17 درصد از فروش را به خود اختصاص داده اند و هیبریدی های پلاگین بیش از 8 درصدی را به خود اختصاص داده اند. این موتورهای هیبریدی با هم از دیزل پیشی گرفتند (21.1٪، -31٪ حجمی در یک سال). خودروهای بنزینی با کاهش 14.2 درصدی، 40.2 درصد از فروش را به خود اختصاص دادند.
[ad_2]
مقالات مشابه
- یکبار برای همیشه از شر داروهای گیاهی خلاص شوید
- قاضی قوانین Devin Nunes نمی تواند شکایت توییتر بیش گاو طنز حساب
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- نحوه استعلام اطلاعات خودرو
- تابناک تهران معرفی حرف آخر
- استراتژی های موثر برای اسباب بازی که می توانید از امروز استفاده کنید
- شاهین' تمرین تیم ملی می تواند گسترش به 16
- معرفی بازار لباس بچگانه تهران + آدرس
- سربازان در تلویزیون اعلام می کنند که قدرت را به دست گرفته اند - RT به زبان فرانسوی
- Democratic Process In Peril As Millions Of Americans Chase After Mail-In Ballots Caught In Wind