ده بزرگترین اسباب بازی بادی اشتباهات احتمالاً می‌توانید به راحتی اجتناب

گروه سوم: گروهی بودند که هیچ نوع الگوی بزرگسالی را تماشا نمیکردند و بهتنهایی در اتاق آزمایش بازی میکردند. گروه اول: کودکانی بودند که رفتار خشونتآمیز یک الگوی بزرگسال را به مدت ده دقیقه نسبت به بوبو تماشا میکردند که بهصورت پرخاشگری فیزیکی، حملهکردن و ضربهزدن به عروسک بادی بود و همزمان با داد و فریاد، پرخاشگری کلامی را نیز نشان میدادند مثلاً میگفتند: «بزن تو دماغش! گروه دوم: را کودکانی تشکیل میدادند که آنها هم رفتار الگوی بزرگسال را تماشا میکردند اما این رفتار یک رفتار خشونتآمیز نبود و بهصورت بازی با سایر اسباب بازیهایی بود که در اتاق آزمایشی توسط آزمایشگر فراهم شده بود. حواس مختلف کودکان نظیر حس لامسه و یا حس بصری و بینایی کودکان با وجود چنین اسباب بازی هایی می تواند به بهترین شکل پرورش یابد. وقتی کودک طراحی فانتزی استخر را میبیند و جنس نرم آن را حس می کند دیگر ترسی از شناکردن و آب بازی نخواهند داشت. استخر بادی محصولی از جنس پی وی سی یا همان پلاستیک نرم در شکل های مربع و دایره و مستطیل تولید شده اند با این تفاوت که چند لایه طراحی شده تا در برابر نور آفتاب و دمای آب سرد و گرم مقاوم باشد و در هر فضایی به سادگی قابل نصب است استخر های بادی در سایز های خردسال ، کودک ، بزرگسال و خانوادگی ساخته می شود که برای همه سنین مناسب باشد به همین دلیل به یکی از محصولات پر کاربرد و پرفروش در سرتاسر جهان برای فصل تابستان تبدیل شده اند .

This was gen erated ​by G SA C on᠎te​nt Gene᠎rato r DEMO!

شما باید محصولی را انتخاب کنید که بتواند وزن کودکتان را تحمل کند، در غیر این صورت ممکن است بدنه قلعه آسیب ببیند. حالا شما والدین عزیز لازم نیست حتماً کودکتان را به شهربازی یا خانه بازی برای این کار ببرید. یا «شارون و وُولی» (به انگلیسی: Sharon & Woolley) در سال ۲۰۰۴ بیان کردند که کودکان در سن ۳ تا ۶ سال نمیتوانند بین دنیای واقعی و خیالی تفاوتی قائل شوند و بههمین دلیل با این آزمایش نمیتوان نتیجه گرفت که کودکان در دنیای خود پرخاشگری را تقلید کردهاند با وجود همهٔ این انتقادات، آنچه که بندورا و دیگران توانستند نشان دهند، اهمیت یادگیری مشاهدهای الگوی رفتاری والدین در کودکان است. علاوه بر روانشناسی بالینی، بندورا به نظریههای یادگیری نیز بسیار علاقهمند شد. در ۱۹۵۳، در پایان کارآموزی در ویچیتا، به دانشگاه استنفورد در پالو آلتو رفت و به عنوان استاد در آنجا مشغول به کار شد. بعد از دیپلم و در تابستان، بندورا در عملیات ساخت بزرگراه آلاسکن به عنوان کارگر مشغول به کار شد. اسپنس بود. با اینکه بندورا به روانشناسی بالینی علاقهداشت، تحت تأثیر اسپنس، شاهد دقت و صرامت تحقیقات تجربیشد و از نزدیک شاهد مفهومپردازی نظری اسپنس دربارهٔ یادگیری شد.

بندورا در ۱۹۵۱ فوقلیسانس و در ۱۹۵۲ دکترای روانشناسی بالینی را از دانشگاه آیووا دریافت کرد. بعد از دیپلم، بندورا به دانشگاه بریتیش کلمبیا رفت. علاوه بر شاگردی نزد استاد بزرگی مثل اسپنس، درس خواندن در دانشگاه آیووا یک تأثیر مهم دیگر در زندگی بندورا داشت. آلبرت بندورا، (به انگلیسی: Albert Bandura) یک روانشناس، پژوهشگر و استاد بازنشستهٔ دانشگاه استنفورد اهل کانادا و ایالات متحده آمریکا بود که نظریه یادگیری مشاهدهای یا مدلینگ را مطرح کردهاست. مثل بسیاری از کودکانی که در روستاهای کوچک به دنیا میآیند، بندورا، از ابتدائی تا دبیرستان به یک مدرسه رفت. کودکان همواره به دنبال بازی و سرگرمی هستند چه در محیط خانه چه در مدرسه و چه مهد کودک و یا پارک یا هرجای دیگر . به همین دلیل وسایل بادی نظیر تیوپ و قایق بادی علاوه بر داشتن ظاهری جذاب و رنگی در شکلهای متنوع میتواند کودک شما را به طور ایمنی روی آب نگه دارد. کودکان برای بازی کردن نیاز به وسایل و اسباب بازی هایی با اشکال جذاب و بیخطر هستند تا لحضات شادی را سپری کنند .

این بزرگراه، در طول جنگ جهانی، برای وصل کردن آمریکا به ایالت آلاسکا ساخته شد. در این زمان، بندورا با کارگران زیادی دوست شد که انواع و اقسام مشکلاتِ روانی را داشتند و بیوگرافیشان بسیار «پر رنگ و لعاب» بود. اما به خاطر کمبود معلم و منابع مختلف، از بندورا و دیگر دانشآموزان خواستهمیشد که «به خودشان درس دهند.». و یکی از تأثیرگذارترین روانشناسان تمامی اعصار میدانند. او را آغازگر «نظریهٔ یادگیری اجتماعی» میدانند که بعدها به «نظریه شناختی اجتماعی» تغییر نام داد. یادگیری مشاهدهای، یکی از مهمترین الگوهای یادگیری در هیجانرفتار و تنگفتار را ارائه میدهد زیرا بر این اساس، نهتنها رفتار را میتوان از طریق مشاهده آموخت بلکه واکنشهای هیجانی مانند ترس و شادی را نیز میتوان بر مبنای روش جانشینی شرطی کرد. یکی از مشهورترین پژوهشهای «آلبرت بندورا» مربوط به آزمایشی با یک عروسک باد شده به طول ۹۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر به نام «بوبو» است که این آزمایش به آزمایش «عروسک بادکرده بوبو» (به انگلیسی: Bobo doll experiment) مشهور است که بندورا به وسیلهٔ آن، توانست نشان دهد که چگونه مشاهدهٔ رفتار پرخاشگری میتواند بر یادگیری خشونت کودکان تأثیر داشته باشد. در پایان آزمایش، گروهی از کودکان که الگوی پرخاشگری بزرگسال را تماشا کرده بودند بیشتر از دوبرابر گروه کنترل، رفتارهای پرخاشگری فیزیکی و کلامی را نشان دادند و کودکان گروهی که الگوی بدون پرخاشگری بزرگسال را مشاهده کرده بودند حتی نسبت به گروه کنترل، رفتار پرخاشگری کمتری نشان دادند.