موتور 206 RC آرسی

چنین موضوعی بسیاری از مشتریان را برای خرید این خودرو منصرف کرده است. استفاده می شود که اگر در این زمینه اطلاع

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

چنین موضوعی بسیاری از مشتریان را برای خرید این خودرو منصرف کرده است. استفاده می شود که اگر در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشید در هنگام خرید خودروهای کارکرده دچار مشکل شده و در اینده با ضرر و زیان های بیشتری مواجه خواهید. خودرویی که با کنار زدن فولکس واگن گلف و تویوتا یاریس و پژو 205 در مسابقات WRC، راه خود را به رالی گروه B هم منبع پیدا کرد. در دو طرف این سیستم های کنترلی خودرو نواری با طرح چوب طراحی شده است که مجرای تهویه هوا نیز بر روی ان به صورت کشیده قرار گرفته است و می توان این قسمت را یادگاری از نسل قبلی خود یعنی سمند در نظر گرفت چون برای اولین بار از این نوارهای طرح چوب در این خودرو استفاده شده است و نمای جالبی را داخل کابین ایجاد کرده است. پژو 207 صندوق دار یکی از جدید ترین محصولات ایران خودرو بشمار می رود که همزمان با دنا پلاس توسط این کمپانی به بازار عرضه شد تا بتواند همانند نسل قبلی اش یعنی 207 هاچبک فروش خوبی در بازار کسب کند و علاقه مندان به این گونه خودروها را به سوی خود جلب کند. دنا پلاس توربو طراحی نسبتا بهتری داشته و تغییراتی که در ان ایجاد شده نسبت به نسل قبلی اش یعنی خودروی سمند قابل قبول بوده و نام گذاری فیس لیفت برای این خودرو نسبت به 207 صندوق دار مناسب تر است.

تنها قسمت از 207 صندوق دار که بدون تغییر باقیمانده و ایران خودرو کوچکترین تغییراتی در ان ایجاد نکردند نمای جانبی خودرو است که شاهد همان فرم درب ها و شیشه ها هستیم. بخش داخلی 207 صندوقدار ازلحاظ امکانات، طراحی و حتی کیفیت متریال بهکاررفته، هیچ تفاوتی با نمونه هاچبک این خودرو نداشته و کوچکترین تغییری در آن به چشم نمیخورد.207i صندوقدار نیز همچون دنا پلاس، سورن یا رانا یکی دیگر از کاردستیهای گرانقیمت شرکت ایرانخودرو است که سعی شده با کمترین هزینههای اولیه و بدون کوچکترین توسعه یا تغییر به بازار عرضه شده تا سود بیشتری را برای این عزیزان به همراه داشته باشد. در نمای داخلی بیشترین قسمتی که دچار تغییر و تحول شده است داشبورد خودرو است و مانیتور تعبیه شده در نگاه اول چشم بیننده را به خود جلب می کند. در مقایسه نمای جلوی 207 صندوق دار با 206 می توان به تغییر ابعاد اجزای این قسمت اشاره کرد و از فرم جدید و متفاوتی که بتوان این خودرو را تا حدودی از 206 متمایز کرد استفاده نشده است.

شرکت ایران خودرو برای انتقال قدرت موتور به چرخهای پژو 207 صندوق دار، از گیربکس 4 سرعته اتوماتیک با نام AL4 استفاده کرده است که علاوه بر این خودرو، محصولاتی چون پژو 206 تیپ 6، رنو ساندرو، تندر 90 اتوماتیک یا پژو 207 هاچ بک نیز از این گیربکس استفاده میکنند. فرمان این خودرو بر خلاف خودروهای امروزی که به شکل D cut هستند به صورت گرد و ساده طراحی شده است و کلیدهای میانبری چون سیستم صوتی و کروز کنترل بر روی ان قرار گرفته اند و با روکشی چرمی با دوخت های قرمز پوشیده شده است که با رنگ قرمز بکار رفته در زیر پایی و گردگیر دسته دنده کمی حس اسپرت بودن را به راننده منتقل کند. 2 عدد کیسه هوا برای سرنشین و راننده، سیستم ضد سرقت (ایمو بیلایزر) - سیستم هشدار دهنده مرکزی ورود غیر مجاز سیستم عیب یابی هوشمند ( مالتی پلکس ) - قفل مرکزی با ریموت کنترل رادیویی - کمربندهای ایمنی جلو سه نقطهای با قابلیت تنظیم ارتفاع، فرمان تلسکوپی، مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و بلوتوث موبایل و کروز کنترل، سیستم تهویه اتوماتیک اتوماتیک دارای کانال تهویه برای سرنشینان عقب، 6 عدد (بلندگوی جلو - عقب و توییتر در ردیف جلو)، مانیتور مالتی مدیا تصویری لمسی با رهیاب (GPS) و بلوتوث موبایل، جابجاییهای صندلی راننده و سرنشین جلو بصورت تمام برقی (8 حرکته) - پشت سری صندلیهای جلو با تنظیم ارتفاع و زاویه، آینه های جانبی برقی، راهنمادار و تاشونده اتوماتیک، تنظیم شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی - شیشه های سولار( ضد اشعه مضرUV )، سان روف، دارای طرح نئون و چراغ روز (Day Light) - چراغ مه شکن جلو - تنظیم زاویه نور چراغهای جلو از داخل، چراغ مه شکن عقب - چراغ خطر نئون، سنسور های هشداردهنده موانع عقب، دوربین دید عقب - کروز کنترل اشاره کرد.

روی غربیلک سه شاخه خوش دست این خودرو که با چرم مصنوعی پوشیده شده است، دکمه های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل طراحی شده که به لطف بهره گیری از چراغ (برخلاف خودروهای گران قیمتی مثل رنو کپچر که فاقد چراغ پشت دکمه هاست، جای دکمه ها در شب نیز قابل تشخیص است. پژو 206 RC از موتور دو لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ با کد EW10J4S بهره میبرد که با استفاده از سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها و همچنین منیفولد ورودی و خروجی بهبود یافته، میتواند تا ۱۷۸ اسب بخار قدرت در دور موتور ۷۰۰۰ دور در دقیقه به صورت تنفس طبیعی تولید کند. در قسمت پایینی داشبورد سیستم صوتی خودرو قرار گرفته و بعد از ان سیستم تهویه اتوماتیک 207 طراحی شده که با همان فرم قبلی سیستم تهویه 206 در این خودرو استفاده شده است. در اخر نیز به کلید ها و سیستم کنترل تهویه مطبوع خودرو می رسیم که تنظیمات این قسمت را توسط یک صفحه نمایش تقریبا کوچک به سرنشینان نشان می دهد. این صفحه نمایش و مجرای تهویه هوا که در زیر ان قرار گرفته است درون یک قاب کرومی رنگ قرار گرفته اند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از لینک دارید، می توانید با ما در صفحه برای اطلاعات بیشتر به اینجا کلیک کنید وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402