2000 $برای یک هندوانه ؟ که مقرون به صرفه به عنوان بازگشت کاهش قیمت در ژاپن

خریداران در یک سوپرمارکت در توکیو در ماه مارس است. عکس: issei کاتو/ایسنا توسط مگومی Fujik

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 27 خرداد 1399

خریداران در یک سوپرمارکت در توکیو در ماه مارس است.

عکس: issei کاتو/ایسنا

توکیو—یک باارزش Densuke هندوانه کشت شده در شمال شرق ژاپن به فروش می رسد در حراج روز دوشنبه برای حدود $2,000. که بسیار برای یک قطعه از میوه اما بیش از 70 درصد از سال گذشته فصل باز حراج.

آن را نشانه دیگری است که ژاپن برای اولین بار مدرن و پیشرفته اقتصاد برای مقابله با کاهش قیمت بیش از دو دهه پیش با آن مواجه است بازگشت آن خیره دشمن.

"وجود دارد کاملا یک تاثیر بزرگ از coronavirus. گردشگری هنوز بهبود نیافته و بنابراین تقاضا برای هدیه و سوغاتی است که انتظار می رود به کاهش" گفت: Tomofumi Suematsu که با این نسخهها کار در بازار است که برگزار خربزه حراج.

یک Densuke هندوانه از ژاپن است. اولین خربزه از سال می تواند هزار دلار فروش.

عکس: کارلوس Osorio/زوما پرس

روز سه شنبه ، بانک مرکزی ژاپن گفت: به طور کلی قیمت ها به احتمال زیاد به پایین در حال حاضر و اضافه کرد که اقتصاد این کشور "شده است در بسیار شدید وضعیت با توجه به تاثیر این رمان coronavirus." قیمت مصرف کننده به استثنای فرار تازه قیمت مواد غذایی کاهش یافت و در ماه آوریل سال جاری برای اولین بار در طول دو سال گذشته افت بیش از سه سال است.

کاهش قیمت ها به طور کلی کاهش در قیمت استفاده می شود فقط یک بیماری است, اما آن را در حال گسترش در سراسر جهان است. تورم مصرف کننده در چین کاهش یافت و به 14 ماه اخیر در ماه مه و با قیمت تولید کاهش یافت و در بالاترین سطح در بیش از چهار سال است. ایالات متحده تورم است و کاهش بیش از حد باعث یک تجدید نظر از اقدامات شدید که ممکن است لازم باشد در صورت کاهش قیمت ها.

در حالی که مصرف کنندگان خوش آمدید تخفیف در فروشگاه, کاهش قیمت ها به طور کلی در نظر گرفته بد برای اقتصاد به دلیل آن را کاهش می دهد شرکت های بزرگ سرمایه گذاری و رشد اقتصادی و در نهایت پایین آوردن دستمزد. در بدترین حالت تمام کسانی که از کاهش تغذیه می تواند در هر یک از دیگر.

"ژاپن در حال حاضر در حال ورود به کاهش قیمت ها گفت:" تاکشی Niinami ارشد اجرایی در نوشیدنی ساز Suntory Holdings Ltd. در مصاحبه روز سه شنبه.

Industrywide حمل و نقل به طور منظم آبجو—که به طور معمول به فروش می رساند برای حدود $2 می توانید در فروشگاه های خرده فروشی—کاهش 40% در ماه مه در حالی که حمل و نقل از یک آبجو-مانند کم مالت محصول افزایش 14 درصد با توجه به آمار و ارقام صنعت عرضه شده توسط Suntory. کم مالت دم هزینه فقط حدود 1.30 یک می تواند.

این نوع از ذهن مجموعه ای است که ریشه گرفت در ژاپن شروع در اواخر 1990s. فرار کاهش قیمت ها بود که هسته نخست وزیر شینزو آبه رشد اقتصادی Abenomics استراتژی وی در ماه دسامبر سال 2012 او با تکیه بر بانک مرکزی ژاپن رژیم صهیونیستی است. هاروهیکو کورودا تهاجمی تسهیلی پولی.

از آنجا که ویروس آمار دولت و بانک مرکزی باید با کار دست-در-دست اقدامات است که به طور معمول جرقه سریع قیمت ها افزایش می یابد. دولت با پرداخت حدود $1,000 به صورت نقدی به هر فرد و توزیع ده ها هزار دلار به کسب و کار.

مجلس را تایید کرده است هزینه های صدها میلیارد دلار همه تامین شده توسط دولت جدید بدهی که به بانک مرکزی می گوید آن را خرید در مقادیر نامحدود در صورت لزوم.

ملت بیشتر شانه ای بالا انداخت و باز به صرفه راه. کسب و کار در پاسخ با رفلکس آموخته بیش از یک ربع قرن: کاهش قیمت.

کت و شلوار ساز Aoki Holdings, Inc. دیده است فروش شاقول زیرا کارگران شده اند و ماندن در خانه. آن است که فروش آن آخرین کت و شلوار طرح های در نیمی از قیمت.

"مصرف کنندگان شروع به استفاده می شود به خرید در قیمت های پایین هنگامی که آنها آن را تجربه" گفت: Mizuho اوراق بهادار اقتصاددان Toru Suehiro. "آنها فکر می کنم" من احتمالا باید صبر کنید تا زمانی که فروش به این دلیل که فروشگاه تا به حال قبل از.'"

با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس حتی قیمت فولاد ماسک در حال سقوط در ژاپن است.

عکس: آسوشیتد پرس

بانک مرکزی ژاپن سیاست های هیئت مدیره است گفت: این انتظار قیمت مصرف کننده اصلی به سقوط 0.4% به 0.8% در ماه مارس سال 2021 و افزایش کمی سال بعد باقی می ماند اما در زیر این بانک هدف 2%.

آقای کورودا بانک مرکزی ژاپن فرماندار گفت: او معتقد است که قیمت ها شروع به افزایش دوباره یک بار تاثیر عفونت را برطرف می کند. ژاپن تا به حال به مراتب کمتر عفونت از آمریکا و اروپا و coronavirus وضعیت اضطراری برداشته شد در اواخر ماه مه. دولت اصرار مردم به اتخاذ یک "زندگی جدید" برای محافظت از خود.

"من لزوما فکر می کنم سبک زندگی جدید می تواند منجر به کاهش قیمت" آقای کوردا گفت.

پوشش بیشتر از اقتصاد ژاپن

  • برای برخی از, در ژاپن, یک روز دیگر و عمیق تر در بدهی نیست خیلی بد صدا
  • ژاپن در نهایت تصدیق آن دیوانه قیمت های پایین نمی تواند ضرب و شتم
  • 8 سنت بیشتر برای مرغ سیخ? این دستیابی به موفقیت در ژاپن

اقتصاددانان گفت: تورم فشار افزایش می دهد بعد از آن در سال به عنوان شرکت های ژاپنی که به طور کلی محافظت شغل تمام وقت کارگران و تمیز و پاداش به منعکس کننده سود پایین تر است.

آقای Niinami این Suntory مدیر عامل شرکت گفت: دولت باید دست از پول و حتی بیشتر را تشویق به صرف.

"ما باید برای نگه داشتن قیمت ها انعطاف پذیر با تضمین از نظر مالی مشکل خانواده است که زندگی خود را با ثبات خواهد بود," او گفت:.

نوشتن به مگومی Fujikawa در megumi.fujikawa@wsj.com

کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن