2019-20 دبیرستان بازیکن سال برندگان

تنها 11 از گرجستان دبیرستان انجمن 25 قهرمانی ورزشی خود رسیده نتیجه گیری. قهرمانان تاج گذاری شد در شش سقوط های

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 16 خرداد 1399

تنها 11 از گرجستان دبیرستان انجمن 25 قهرمانی ورزشی خود رسیده نتیجه گیری. قهرمانان تاج گذاری شد در شش سقوط های ورزشی (فوتبال, سرعت زمین بیسبال دارای توپ نرم, پسران, کشور عبور, دختران, کشور عبور, والیبال و cheerleading) و پنج ورزش های زمستانی (پسران بازی بسکتبال بسکتبال دختران, پسران, شنا کردن دختران, شنا و کشتی). 14 بهار ورزش بودند و فقط به نوسان کامل زمانی که ECOWATCH بود مجبور به انصراف از فصل خود را.

یکی از دولت معتبرترین جوایز یکی از تلفات زمانی که گرجستان ورزشی مدیران انجمن تصمیم گرفت در ماه آوریل به اعلام برندگان در مدیران رقابت های جام حذفی. مدیران فنجان ارائه شده به بالا به طور کلی برنامه های ورزشی در هر طبقه بندی شده بود جایزه هر سال از سال 2000. اگر چه سال تحصیلی بود و حدود دو سوم کامل در هنگام خاموش شدن در آمد کمتر از نیمی از ورزش تا به حال شده است قادر به تاج دولتی قهرمانان.

وستمینستر که موفق به کسب 19 مدیران فنجان در برنامه 20 سال سابقه به دست آورده بیشتر دولت عناوین این مدرسه سال با چهار (پسران و دختران, شنا کردن دختران و پسران صلیب کشور). خوشا به تثلیث مک اینتاش و وودوارد آکادمی برنده هر سه.

به صورت جداگانه در مجله آتلانتا قانون اساسی به رسمیت شناخته شده است یک ورزشکار از سال در هر ECOWATCH ورزش هر سال از سال 2003 است و ادامه این سنت امروز. در این سال تنها ورزشی است که قادر به خود را کامل مسابقات در نظر گرفته شد برای افتخار.

ورزشکاران از سال

بسکتبال (پسران)

واکر Kessler, وودوارد آکادمی: 7-پا ارشد مرکز به طور متوسط 17.8 امتیاز 9.3 ریباند و 5.2 عکس های مسدود شده در پیشرو جنگ عقاب خود را برای اولین بار دولت عنوان شده است. او تا به حال 17 امتیاز و هشت ریباند و پنج مسدود شده عکس در یک 75-56 پیروزی در برابر عبور از نهر در کلاس AAAA نهایی. Kessler, شماره 20 تن از سراسر کشور در 247Sports کامپوزیت رتبه بندی امضا به بازی بسکتبال در کارولینای شمالی.
"همه مترو پسران تیم | همه-دولت پسران تیم

بسکتبال (دختران)

کلاغ Johnson, Westlake: 5-پا-8 کاربر گارد به طور متوسط 15 امتیاز 5.2 ریباند 4.3 دزد و 3.9 کمک برای یک تیم است که برنده آن سوم متوالی کلاس AAAAAAA عنوان. جانسون تنها بازیکن برای شروع در هر سه فینال رسید. او به ثمر رساند 23 امتیاز در سال 2020 final یک 72-53 پیروزی در برابر شکست نخورده قبلا Collins تپه. جانسون که در غیر متعهد است به عنوان رتبه شماره 13 کاربر در سراسر کشور توسط ESPN.
"همه Metro تیم دختران | همه-دولت و تیم دختران

Cheerleading

سیدنی ساقی Union Grove: ارشد, یک تیم اول دانشگاه یا دانشکده-اعضای تیم برای چهار سال به دست آورده همه افتخارات منطقه بود و به نام گرجستان, پورنو با یک گروه پشتیبانی, مربیان, انجمن, دولت, تشویق کن, از سال است. "او را عمل همه چیز را تا زمانی که آن را کامل است و پس از آن انجام با تمام قلب او" اتحادیه گرو مربی کریستن Tilson گفت. ساقی خواهد شد شرکت در گرجستان و برنامه را امتحان کنید برای cheerleading تیم.

صلیب کشور (پسران)

گراهام شاهد آتن آکادمی: ارشد مجموعه یک طبقه بندی ثبت در وزارت امور خارجه در دیدار با Carrollton که او در این دوره در 15:33.32 برای برنده شدن در این کلاس خصوصی فردی قهرمانی. اسپارتها پنجم رسید در این تیم رقابت است. این دومین دوره متوالی به فرد دولت عنوان شاهد که تا به حال برنده شدن در زمان 16:31.89 در سال 2018 است. او اجرا خواهد شد صلیب کشور و پیگیری در دانشگاه هاروارد در فصل آینده.

صلیب کشور (دختران)

مک کنا Trapheagen, Woodland-کرترسویل: ارشد ارسال شده سریع ترین زمان در وزارت امور خارجه در دیدار با, در حال اجرا, دوره 18:27.67 برای برنده شدن در این کلاس AAAAA فردی عنوان برای دومین فصل متوالی. در طول Trapheagen چهار سال کار حرفه ای, جنگل, برنده دو تیم عنوان (سال 2016 2018) و تا به حال دو نفر دوم پس از اتمام (2017, 2019). او امضا کرده به اجرا صلیب کشور و پیگیری در Georgia Tech.

فوتبال

Arik گیلبرت ماریتا: 6 فوت و 5 253 پوند ارشد تنگ پایان بود Gatorade ملی بازیکن سال ایالات متحده آمریکا امروز اول تیم آمریکایی و شماره 1 انتهای تنگ (شماره 5 بازیکن به طور کلی) در 247Sports کامپوزیت رتبه بندی. او در پایان فصل با 105 پذیرایی برای 1,860 متری و 15 touchdowns و رهبری یک ستاره نکردم ماریتا تیم خود را برای اولین بار دولت عنوان از سال 1967. گیلبرت امضا کرده است با LSU.
"همه تیم دولت | همه-Metro تیم

سافتبال (سریع-زمین)

Jahni Kerr, وسلی: ارشد outfielder ارسال شده .534 طور متوسط پنبه حلاجی شده و تا به حال 11 خانه اجرا می شود و 32 RBIs هفت دو برابر سه برابر هفت, 41 پایگاه های دزدیده شده و 55 اجرا می شود به ثمر رساند برای کلاس خصوصی runner-up. وسلی برنده دولت عنوان در سال 2017 و 2018. کر بود و ایالات متحده آمریکا امروز همه آمریکایی و شماره 6 بازیکن در FloSoftball ملی رتبه بندی. او امضا کرده به بازی سافتبال برای ایالتی فلوریدا.

شنا (پسران)

جیک Magahey آسیاب نهر: ارشد موفق به کسب 200 - 500-حیاط آزاد مسابقات در کلاس AAAAAAA دیدار برای سومین فصل متوالی. خود را با زمان 1:34.37 در 200 شکست دولت ضبط و 4:15.63 در 500 در فصل گذشته را شکست 36 ساله و ملی خوانده شده را علامت. او یکی از چهار شناگران زن 1 رتبه بندی در سراسر کشور توسط CollegeSwimming.com. او امضا کرده به شنا برای گرجستان است.

شنا (دختران)

ابی McCulloh Parkview: تاریخ و برنده 200-حیاط رایگان (1:47.95) و 500 حیاط رایگان (4:46.21) در کلاس AAAAAAA دیدار برای دومین فصل متوالی به دست آورده و عنوان دیگری که او لنگر تیم او را برای اولین بار از محل 400-حیاط رایگان رله (3:29.26). McCulloch به عنوان رتبه شماره 1 کاربر در گرجستان با توجه به CollegeSwimming.com. او متعهد به شنا برای Auburn.

والیبال

ساوانا بری, Etowah: 5-پا-10 ارشد خارج hitter وظیفه رهبری دولت در کشته شدن این فصل با 734 و تا به حال 705 حفاری و 53 بلوک و 33 سرویس aces برای یک Etowah تیم رسیده است که این کلاس AAAAAAA نیمه نهایی. او شکست دولت حرفه ای ثبت برای کشته شدن با 2,304 و مدرسه حرفه ای رکورد حفاری با 2,314. بری بازی والیبال فصل آینده در آکادمی نظامی ایالات متحده.

کشتی کج

گاوین کین کمبریج: ارشد برنده کلاس AAAAAA قهرمانی در 182 پوند کلاس و کمک خرس به مکان دوم را در پایان رقابت تیم در سنتی وزارت امور خارجه دیدار خواهد کرد. فردی عنوان چهارم برای کین که به پایان رسید مدرسه خود را بالا حرفه ای با سابقه 167-2. کین به نام شماره 1 کشتی گیر در دولت گرجستان Grappler امضاء کرده به کشتی در کارولینای شمالی.

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

دانلود جدید برنامه AJC. بیشتر اخبار محلی, اخبار بیشتر و در عمق روزنامه نگاری. AJC.com. آتلانتا. اخبار. در حال حاضر.

دانلود جدید برنامه AJC. بیشتر اخبار محلی, اخبار بیشتر و در عمق روزنامه نگاری. AJC.com. آتلانتا. اخبار. در حال حاضر.

با بزرگترین تیم در دولت AJC گزارش آنچه که واقعا در رفتن خود را با دلار مالیات و مقامات منتخب خود را. مشترک شدن در امروز. بازدید کمیسیون پاسخگویی و عدالت را در گرجستان هدایتگر برای آخرین گرجستان سیاست است.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری. بازدید کمیسیون پاسخگویی و عدالت را در گرجستان هدایتگر برای آخرین گرجستان سیاست است.

درباره نویسنده



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب