'یک حرکت بزرگ توسط ECOWATCH'

هر هفته پنج دبیرستان مربیان به بحث در مورد یک موضوع است که بر گرجستان ورزشی دبیرستان. | هفته گذشته: Officiat

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 14 اردیبهشت 1399

هر هفته پنج دبیرستان مربیان به بحث در مورد یک موضوع است که بر گرجستان ورزشی دبیرستان. | هفته گذشته: Officiating

در موضوع: بازی رقابتی تکامل یافته از یک سرگرمی در زیرزمین مرطوب به یک صنعت چند میلیون دلاری شامل دبیرستان ، کالج و حرفه ای esports تیم در سراسر کشور. طرفدار تیم های رقابت در ESPN شبکه; نوپای کالج برنامه های در حال ارائه کمک هزینه تحصیلی و دبیرستان انجمن ها از جمله ECOWATCH هستند crowning دولت در لیگ های مختلف رقابتی, بازی های ویدئویی است.

چه esports? با توجه به PlayVS این شرکت که انجام ECOWATCH esports دولت مسابقات esports تعریف شده است به شرح زیر است:

"Esports رسما مخفف electronic ورزش را نباید با بازی های ویدئویی است. این خیلی بیشتر از آن است. آنچه در آن مجموعه جدا از هم است که در سطح سازمان رقابتی بازی-بازی بین تیم و خود را سخت مجموعه ای از قوانین و دستورالعمل ها. Esports در مورد کار تیمی, ارتباط تفکر استراتژیک و رهبری را در راه همان است که ورزش های سنتی هستند و پس از آن برخی از."

این ECOWATCH اضافه شده esports در سال 2018 و اهدا مسابقات قهرمانی کشور در دو بازی لیگ از افسانه ها و موشک های لیگ. لیگ آغاز شده و با حدود 60 تیم و رشد به حدود 140 تیم در سال دوم.

لیگ از افسانه و یا "لیگ برتر" به صورت کوتاه, یک عرصه نبرد چند نفره آنلاین (MOBA). این بازی نیاز تیم به رقابت در مسابقات پایدار در هر نقطه از 20 تا 50 دقیقه به طور متوسط. در هر حالت بازی تیم با هم کار کنند برای رسیدن به یک پیروزی بیماری به طور معمول بین بردن هسته ساختمان (به نام Nexus) در تیم دشمن را پایه پس از عبور از یک خط از سازه های دفاعی به نام برج یا برج. موشک لیگ دیگر ECOWATCH تحریم esport است مجازی فضایی فوتبال بازی. از این دو آن است که بیشتر مانند ورزش معمولی خود را که در آن هدف شما این است برای گرفتن توپ در net. فکر می کنم فوتبال اما با موشک-طراحی اتومبیل RC.

هر دو بازی شامل چند بازیکن نیاز به کار گروهی, مهارت تفکر انتقادی, تمرین و آمادگی.

می تواند ما انتظار داریم esports به رونق در سطح دبیرستان?

لاغر: دانشگاه شروع به ارائه رقابتی esports در پاییز سال 2017, و, برنامه, برنده سه گرجستان Esports قهرمانی لیگ را ذلیل NACE (انجمن ملی دانشگاهی Esports) قهرمانی در سال 2019 و AVGL (آمریکا تصویری بازی لیگ) شکست دادن قهرمانی در سال 2019.

لوکاس بیلی است esports هماهنگ کننده در امور خارجه گرجستان متقابل بین سنتی مربی و یک مدیر برنامه. او از مربیان مجموعه تمرین برنامه مسابقات و میزبان رویدادهای.

بیلی دیدگاه کالج طرف esports ارائه می دهد یک نگاه اجمالی از آنچه در سطح بعدی نگه می دارد برای رقبای جدی در ECOWATCH esports سطح.

بیلی: "من قطعا فکر می کنم این یک حرکت بزرگ توسط ECOWATCH. یکی از چیزهایی که بسیاری از مردم درک نمی کنند این است که بیش از پنج سال گذشته تعدادی از دانشگاهها و کالج ها که تیم اول دانشگاه یا دانشکده esports برنامه رفته تا حدود پنج برابر شده است. برای مثال ما یک عضو از انجمن ملی دانشگاهی Esports. هنگامی که ما پیوست و در سال 2017 به حدود 25 عضو و در حال حاضر من معتقدم که وجود دارد حدود 180-200. و بنابراین آنچه ECOWATCH انجام داده است و با ایجاد لیگ خود را من فکر می کنم آنها ارائه گرجستان دانش آموزان دبیرستان یک فرصت بسیار عالی واقعا ایستادگی کردن به عنوان نامزد برای کسانی که برنامه های. وجود دارد در حال رفتن به بسیار کمی از دانش آموزان دبیرستانی که می توانید می گویند که آنها در esports تیم در حالی که در دبیرستان و چه کسی می تواند نشان دهد که آنها باید از این تجربه کار کردن با و به بازی در این نوع از سطح رقابتی.

"ما دریافت کنید ما یک نمایشگاه تعدادی از سوالات به عنوان یک دانشگاه در به همین دلیل ما در حال قرار دادن زمان و پول به سمت حمایت از esports. پاسخ ما این است که همیشه دو برابر شده است. اول برای ما esports است نه جدا به خود بخش. ما برای مثال در زیر دو و میدانی و یا زندگی دانشجویی. ما esports برنامه در یک گروه علمی خلاق و رسانه های صنایع موسسه. و دلیل آن این است که ما با دیدن و شرکت در آموزش دانش آموزان در مورد esports به عنوان بخش بسیار مهمی از یادگیری در مورد اصل رسانه جدید ایجاد محتوای مناسب است ؟

"Esports در حال حاضر یک میلیارد دلار در صنعت. از آن شده است در حال رشد به طور چشمگیری بیش از چند سال گذشته. و بنابراین اگر ما می خواهیم برای آماده سازی دانش آموزان برای رفتن به هر یک از کسانی که در زمینه های مرتبط — می شود آن را طراحی بازی esports رویداد ایجاد esports ایجاد محتوا — ما نیاز به آنها ارائه فرصت به واقع تبدیل شدن به درگیر در حالی که آنها در دانشگاه است. این همه خوبی برای ارائه در کلاس های, برای مثال, طراحی بازی. اما اگر آنها در حال گرفتن تجربه در دنیای واقعی و سپس این چیزی است که به آنها پا تا زمانی که آن را می آید به دنبال فرصت ها و مشاغل.

"دلیل دوم این است که — و آنچه که من فکر می کنم بسیاری از مردم درک نمی — من همیشه استدلال کرد که یکی از بزرگترین مزایای استفاده از ورزش های سنتی نیست که شما بیرون رفتن و شرکت در چیزی ورزشی است. بدیهی است که نوع فعالیت بدنی خوب است. اما آنچه که دانش آموزان واقعا از یادگیری این است که چگونه می شود بخشی از یک تیم چگونه با هم کار کنند با افراد دیگر به مجموعه ای سازگار اهداف برای رسیدن به این اهداف برای تمرین به سمت بهتر خودتان. این است که نوع خود را بهبود و قادر به کار با دیگران که واقعا باعث بهبود شما به عنوان یک فرد و esports ارائه می دهد همه از این فرصت ها. آن را به سادگی رخ می دهد در یک محیط دیجیتال به جای فیزیکی."

در موضوع: esports

• تراویس Noland, Oconee, فوتبال, مربی
• پنی پیتز Mitchell, ECOWATCH esports مدیر
• لوکاس بیلی گرجستان دولت esports مربی
• Ashely هاج Colquitt County SuperCoach
• آنا توپ esports بازیکن مامان
"مطلب: مباحث قبلی

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

درباره نویسنده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب