سقوط کاوشگر برای بررسی اگر پاکستان هواپیمای کشیده موتور در باند فرود تلاش

عزاداران از یکی از قربانیان در روز جمعه سقوط هواپیما در پاکستان با آسودگی هر یک از دیگر در یک سرویس د

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 5 خرداد 1399

عزاداران از یکی از قربانیان در روز جمعه سقوط هواپیما در پاکستان با آسودگی هر یک از دیگر در یک سرویس دوشنبه در کراچی.

عکس: اختر سومرو/ایسنا

اسلام آباد—پاکستان-led تحقیق مرگبار تصادف هوایی جمعه را بررسی خواهد کرد که آیا جت موتورهای آسیب دیده بودند در یک سقط اول فرود باعث از دست دادن قدرت و هنگامی که هواپیما در اطراف دور دوم فرود مقامات آشنا با این کاوشگر گفت.

شواهد اولیه نشان می دهد این موتور از خطوط هوایی بین المللی پاکستان جت ساخته شده در تماس با باند فرودگاه در کراچی هنگامی که خلبان اقدام به فرود بدون ارابه فرود مستقر مقامات گفت. علائم بر روی باند فرودگاه نشان می دهد موتورهای کشیده شد در امتداد آن در حالی که پرواز در ارتفاع داده ها و گفته های شاهدان عینی می گویند که این هواپیما در زمان خاموش کردن دوباره آنها گفت.

دوره سقوط

ارتفاع داده ها نشان می دهد فاجعه گذشته چند دقیقه از پرواز PK8303.

12,000 پا

.

10,000

هواپیما فرود شدت به کراچی

8,000

هواپیما می شود به بیش از 3000 ft قبل از موتورهای توقف

6,000

پنج کیلومتر از باند هواپیما بیش از حد بالا است

4,000

موتورهای خراش باند اقدام به فرود

آخرین

تماس با ما

2,000

0

2:30 بعد از ظهر

2:32

2:34

2:36

2:38

2:40

12,000 پا

.

10,000

هواپیما فرود شدت به کراچی

8,000

هواپیما می شود به بیش از 3000 ft قبل از موتورهای توقف

6,000

پنج کیلومتر از باند هواپیما بیش از حد بالا است

4,000

موتورهای خراش باند اقدام به فرود

آخرین

تماس با ما

2,000

0

2:30 بعد از ظهر

2:32

2:34

2:36

2:38

2:40

12,000 پا

.

10,000

هواپیما فرود شدت به کراچی

8,000

هواپیما می شود به بیش از 3000 ft قبل از موتورهای توقف

6,000

4,000

موتورهای خراش باند اقدام به فرود

پنج کیلومتر از باند هواپیما بیش از حد بالا است

آخرین

تماس با ما

2,000

0

2:30 بعد از ظهر

2:32

2:34

2:36

2:38

2:40

12,000

پا

.

10,000

1

8,000

6,000

4,000

2

4

2,000

5

3

0

2:30 بعد از ظهر

2:35

2:40

هواپیما فرود شدت به کراچی

1

پنج کیلومتر از باند هواپیما بیش از حد بالا است

2

موتورهای خراش باند اقدام به فرود

3

هواپیما می شود به بیش از 3000 ft قبل از موتورهای توقف

4

آخرین تماس

5

توجه داشته باشید: محلی کنونی

منبع: Flightradar24 (ارتفاع)

این ایرباس A320 هرگز آن را دوباره به باند قابل توجه از یک ساختمان مسکونی در نزدیکی فرودگاه کراچی. تصادف و کشته شدن دو نفر از 99 نفر در هیئت مدیره و چندین مجروح بر روی زمین است.

خطوط هوایی بین المللی پاکستان حامل های ملی تلاش کرده است از نظر مالی برای سال. آن را دیده است سه هواپیما را در تصادفات از سال 2006 از جمله روز جمعه تصادف.

Arshad Malik, مدیر اجرایی خطوط هوایی بین المللی پاکستان سابق نیروی هوایی افسر کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد علت سقوط تا زمانی که او می بیند یافته های تحقیق کامل که قرار است تحویل داده می شود ظرف مدت سه ماه.

"جعبه سیاه" پرواز-اطلاعات ضبط شد اما صدای ضبط نشده است واقع شده است. این تحقیقات انتظار می رود برای دریافت کمک های فنی از ایرباس و موتور تولید کننده CFM.

"این خواهد بود که کاملا آزاد و عادلانه پرس و جو" غلام سرور خان, حمل و نقل هوایی گفت: روز شنبه. "وجود خواهد داشت اقدام علیه هر کسی که مسئول برگزار می شود."

بررسی تیم تشکیل شده است از سه پرسنل نیروی هوایی و یک نماینده از صنعت تنظیم کننده.

عمران Narejo از پاکستان خلبانان خطوط هوایی, انجمن, سوال, استقلال, تحقیق, انتقاد از عدم وجود یک خلبان تجاری و یا کارشناسان بین المللی است.

او در توصیف این اطلاعات در آینده به عنوان زودرس و ابراز نگرانی از خلبانان' چشم انداز ممکن است مناسب داده می شود مورد توجه است.

"مردم مرده حرف نمی زنند" گفت: آقای Narejo.

جت پایین آمد در یک منطقه مسکونی در کراچی نه چندان دور از فرودگاه.

عکس: آصف حسن/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

این تحقیق به بررسی ویژگی های مکانیکی و عملکرد هواپیما—یکی از جهان به طور گسترده به پرواز مدل و تصمیمات اتخاذ شده توسط خدمه که به نظر می رسد به کمک به سقوط, به گفته مقامات که آشنا هستند با بررسی است.

بررسی خواهد شد و همچنین سعی کنید برای تعیین اینکه آیا خلبانان شده بود روزه, برای زمانی که از 10 دقیقه قبل از سقوط در این مورد به عنوان بخشی از مقدس مسلمانان ماه رمضان است. خطوط هوایی بین المللی پاکستان را ممنوع خلبانان از روزه هنگامی که آنها در حال برنامه ریزی برای پرواز به طوری که عملکرد آنها نیست دچار اختلال میشود. پایین سطح قند خون می تواند ابر قضاوت.

یک و نیم ساعت پرواز به نظر می رسد حادثه تا زمانی که هواپیما نزدیک کراچی جناح فرودگاه بین المللی فقط قبل از 2:30 بعد از ظهر

به گفته مقامات آشنا با تحقیقات پروب را بررسی خواهد کرد چرا خلبان با نزدیک شدن فرودگاه در غیر منتظره ای تند و سریع تبار. در دسترس عموم نوار هوایی-کنترل ترافیک ارتباطی با خلبان—تایید شده توسط شرکت هواپیمایی—کنترل افسر نگرانی چندین بار در مورد این هواپیما را در مسیر.

خلبان پاسخ داد که او "راحت است." هنگامی که هواپیما رسیده 5 کیلومتر از باند آن در 4000 پا پرواز داده ها را نشان می دهد. که بالاتر از یک محتاطانه ارتفاع که در آن نقطه ،

خطوط هوایی بین المللی پاکستان پرواز از لاهور به کراچی سقوط کرد در حالی که تلاش برای زمین

جناح فرودگاه بین المللی

1 مایل

1 متر

چین

افغانستان.

اسلام آباد

ایران

لاهور

پاکستان

کراچی

هند

500 مایل

500 متر

منبع: گوگل زمین (تصویر)

J. F. یوسف و از یوسف مشاوره حمل و نقل هوایی است که در تگزاس و توصیه می کند در مسائل حمل و نقل هوایی گفت: این گیج کننده بود چرا خلبان نمی سقط جنین روش اول که او را دیدم او بیش از حد بالا بود.

"چه حس فوریت تحت فشار قرار دادند که خلبان به قلم مو کنار همه پروتکل؟" آقای یوسف گفت.

به جای خلبان ادامه داد نزولی ظاهرا بی اطلاع است که هواپیما فرود دنده نیست تمدید شاید پریشان برخورد با شیب رویکرد با توجه به مقامات. این هواپیما مجهز به آلارم برای هشدار دادن به خلبانان که دنده فرود نیست تمدید آن را به عنوان نزدیک زمین, مقامات گفت.

محققان همچنین پروب چرا ردیابی هواپیما نبود دست از هوا و کنترل ترافیک بود که زیر آن مسیر اولیه در رادار به پرسنل در برج کنترل, که ممکن است شده اند قادر به ببینید که آیا این هواپیما را فرود دنده بود, کردهاند, مقامات گفت.

علائم بر روی باند فرودگاه نشان می دهد این هواپیما ساخته شده در تماس با زمین در دوران اولیه فرود تلاش از جمله یک یا هر دو موتور با توجه به مقامات. اولین تماس به نظر می رسد نیمی از راه را به پایین باند با دکمه سمت چپ موتور یک مقام رسمی گفت: در حالی که سمت راست موتور به نظر می رسد به لمس کرده اند بیشتر پایین.

یک تازه عکس از هواپیما پس از آن رو هوابرد دوباره است که به عنوان معتبر تصویر توسط مقامات به نظر می رسد برای نشان دادن علامت سیاه و سفید در طول زیرین هر دو موتور.

اگر خلبان آمد پایین در موتورهای خود را, او می تواند به کاهش قدرت و اجازه دهید هواپیما اسلاید به توقف ، او مجهز به دریچه گاز کامل کردم و هوابرد دوباره به یکی دیگر از تلاش برای زمین.

هواپیما گفته شد هوا-کنترل ترافیک برای صعود به 3000 پا با توجه به ضبط صدا, اما نمی تواند حفظ آن ارتفاع.

که در آن نقطه خلبان گفت: کنترل "ما از دست داده اند و موتورهای." مدت کوتاهی پس از آن صدایی از کابین خلبان گفت: "میدی, میدی, میدی."

فیلم از یک دوربین امنیتی نصب شده بر روی پشت بام و در دسترس در وب سایت حمل و نقل هوایی را نشان می دهد این هواپیما بینی و دم را—ظاهرا هواپیمای بی موتوری پرواز ناتوان است. فرود دنده به نظر می رسد تمدید آن را به عنوان نزدیک فرودگاه دومین بار در این ویدئو گفته است.

این هواپیما بیش از یک منطقه مسکونی ساخته شده در این مسیر رویکرد به باند با بلوک های آپارتمان ها و خانه های برخی از چهار طبقه بالا بسته بندی شده با هم. این تحقیقات را بررسی خواهد کرد که آیا کسانی که خانه ساخته شد از نظر قانونی, مقامات گفت.

هواپیما را دم ضربه یک ساختمان تصویری را نشان می دهد. این هواپیما پس از آن کاهش یافت و بر روی بام خانه ها و شکستن از هم جدا و ابتلا به آتش.

نوشتن به سعید شاه در saeed.shah@wsj.com

کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن