روزانه Coronavirus مورد تعداد در هند معافیت 10,000

هند در گزارش خود بزرگترین واحد-روز ظهور در هر دو عفونت و مرگ و میر. عکس: Indranil Aditya/زوما پرس

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 23 خرداد 1399

هند در گزارش خود بزرگترین واحد-روز ظهور در هر دو عفونت و مرگ و میر.

عکس: Indranil Aditya/زوما پرس

• آمریکا coronavirus تلفات گذشت 113,000 در حالی که موارد گزارش شده در صدر دو میلیون با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. موارد در سراسر جهان بیش از 7.5 میلیون نفر و مرگ و میر در ایستاده بود بیش از 421,000. کارشناسان می گویند رسمی شمارش هستند به احتمال زیاد کم در بخشی به دلیل های مختلف تست و گزارش استاندارد.

• هند گزارش شده بیش از 10 ، 000 مورد جدید در یک روز برای اولین بار در کشور و مرگ و میر افزایش 396—بزرگترین روز پرش.

• کره جنوبی تمدید اجتماعی-فاصله اقدامات در سئول در منطقه شهری به طور نامحدود به دلیل افزایش مداوم در موارد جدید در این منطقه است.

روزانه گزارش Covid-19 نفر در ایالات متحده آمریکا
توجه: برای تمام 50 ایالت و دی سی, ایالات متحده آمریکا سرزمین و کشتی است. آخرین به روز رسانی
منبع: دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سیستم های علوم و مهندسی
روزانه گزارش Covid-19 مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا
توجه: برای تمام 50 ایالت و دی سی, ایالات متحده آمریکا سرزمین و کشتی است. آخرین به روز رسانی
منبع: دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سیستم های علوم و مهندسی
ایالات متحده آمریکا

نیویورک: رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: پنج منطقه می توانند وارد مرحله بعدی از بازگشایی جمعه—اما خواست احتیاط برای جلوگیری از افزایش عفونت مانند کسانی که در کشورهای دیگر. نیویورک, سخت ترین-آمار دولتی در ایالات متحده ساخته شده است که گام در مهار این ویروس را گسترش. اما مراقبت های بهداشتی کارگران می گویند شتابزده گسترش امکانات پزشکی توسط دولت شهرستان و بیمارستان رهبران منجر به قبر اشتباهات با توجه به وال استریت ژورنال بررسی است.

آرکانزاس: جدید کروناویروس موارد و Covid-19 بستری شدن در بیمارستان در ادامه به افزایش پنج شنبه. دولت گزارش 448 موارد جدید در نزدیکی بالاترین تک روز شمارش تا کنون. کالیفرنیا ، آسا هاچینسون که نسبت به افزایش, افزایش تست به جای کسب و کار reopenings گفت: دولت آغاز خواهد شد و فاز دو آن از بازگشایی در ژوئن 15.

درک Coronavirus

  • آنچه ما می دانیم در مورد ویروس
  • یک راهنمای به دولت مستندات
  • حقایق در مورد کوروناویروس (en Español)

ملی: برخی از ایالات آمریکا تا حد زیادی در امان در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر در حال دیدن سابقه بستری شدن در بیمارستان باعث برخی از کارشناسان ترس که سست محدودیت و رویکرد تابستان منجر به بسیاری از آمریکایی ها شروع به اجازه پایین گارد خود. دکتر مارک رونق اجرایی هوستون متودیست بیمارستان شبکه گفت: "مجموعه ای از شاخص های" همه شروع به فلش—با موارد بستری شدن در بیمارستان و درصد مثبت نتایج آزمون تمام در حال افزایش است.

اقتصاد: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است و وزن گرفتن در پشت یک دوم دور از محرک های پرداخت برای آمریکایی ها به عنوان بخشی از یک اقتصادی-بسته امداد کنگره است که به احتمال زیاد به در نظر گرفتن ماه آینده وزیر خزانه داری استیون Mnuchin گفت.

جهان

هند: روزانه جدید-مورد شمارش جمعه بود 10,956 اولین بار آن را شکسته است 10,000 وزارت بهداشت و رفاه خانواده گزارش شده است. مرگ و میر بود 396 همچنین یک رکورد است. با مجموع 297,535 مورد تأیید هند رتبه چهارم در جهان پس از آمریکا و برزیل و روسیه و با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. آن مرگ و میر است 8,498.

کره جنوبی: مقامات تمدید اجتماعی-فاصله اقدامات در سئول در منطقه شهری به طور نامحدود به دلیل افزایش مداوم در موارد مربوط به تعدادی از خوشه. کره جنوبی گزارش 56 موارد جدید تقریبا همه در شهر سئول—سایت حدود 97 درصد از این ماه مورد جدید—آوردن این کشور در مجموع به 12,003.

مطلع

دریافت coronavirus جلسه شش روز هفته و هفته سلامت در خبرنامه پس از بحران abates: ثبت نام اینجا را.

چین: شهر پکن تایید یک مورد جدید پس از 56 روز متوالی با هیچ محلی مقاربتی, محلی, مقامات گفت. 52-سال-پیر مرد گفت که او تا به حال سمت چپ پکن در هفته های اخیر با توجه به رسانه های محلی. مقامات در حال تحقیق در این مورد و در نزدیکی ساکنان در حال آزمایش هستند.

استرالیا: نخست وزیر اسکات موریسون پرده برداری از برنامه ریزی برای یک برنامه آزمایشی اجازه می دهد تا برخی از دانشجویان خارجی به این کشور به عنوان به زودی به عنوان در ماه آینده. این طرح نیاز است که ابتدا توافق می کنید برای باز کردن مرزهای خود را و اجازه حرکت آزاد است. ایالت استرالیای جنوبی روز جمعه گفت این امر باز کردن مرز خود را در جولای 20, کوئینزلند در حالی که هدف برای اواسط جولای اما به مرور این وضعیت در پایان ماه. آموزش و پرورش از دانش آموزان از خارج از کشور است که یک منبع مهم درآمد صادرات برای استرالیا و دانشگاه را ضربه سخت شده توسط بسته شدن ملی مرز.

کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب