دولت ها ممکن است دوباره پس از جنگ راهکار آنها به عنوان مقابله با بدهی های بزرگ

کارمند آماده برای ژوئن 4 بازگشایی D لاس وگاس هتل و کازینو در این ماه. عکس: استیو marcus/ایسنا

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 25 خرداد 1399

کارمند آماده برای ژوئن 4 بازگشایی D لاس وگاس هتل و کازینو در این ماه.

عکس: استیو marcus/ایسنا

رهبران در سراسر جهان مقایسه کرده اند تلاش های خود را به ارمغان بیاورد رمان coronavirus تحت کنترل به مبارزه با جنگ. شباهت ها ممکن است که پایان جنگ به اهلی ویروس برنده شده است و بدهی انباشته دولت باید پرداخت.

در ایالات متحده و جاهای دیگر بدهی دولت تنظیم شده است به اوج این سال, بازتاب کاهش مالیات بر درآمد و هزینه کمک های مالی برای کسب و کار و خانواده در مستندات. صندوق بین المللی پول پیش بینی است که بدهی های دولت ایالات متحده را به 131 درصد از اقتصادی سالانه خروجی این سال از 109 درصد در سال 2019.

که بالاتر بدهی از بعد از جنگ جهانی دوم است. کشورهای دیگر روبرو هستند و به همین ترتیب سطح بدهی بالا از جمله انگلستان و فرانسه و ایتالیا و اسپانیا.

برخی از مردم فکر کردن در مورد نحوه پرداخت بدهی ها به دنبال یک رویکرد مورد استفاده پس از جنگ جهانی دوم: سرکوب مالی و یا سیاست هایی که اطمینان حاصل شود که نرخ بهره پایین باقی می ماند. آنها عبارتند از: مرکزی-بانک خرید اوراق قرضه دولتی و مقررات تلنگر سرمایه گذاران به برگزاری چنین اوراق بهادار گفت: Keith وید اقتصاددان ارشد در Schroders. این اقدامات کمک خواهد کرد پایین نگه داشتن نرخ بهره اوراق قرضه, کاهش هزینه های بهره در طول زمان است.

"این است که به طور فزاینده احتمال وجود دارد که دولت را با تکیه بر سرکوب مالی به تضعیف خود بدهی به نسبت درآمد," او گفت:.

در سال های پس از جنگ جهانی دوم ایالات متحده فدرال رزرو و وزارت خزانه داری فرار یک عملیات مشترک به منظور حمایت از قیمت اوراق قرضه دولتی—که نگه داشته و نرخ بهره پایین در حالی که اقدامات دیگر در ایالات متحده و جاهای دیگر قرار داده و محدودیت در نرخ بهره پرداخت شده توسط بانک ها ساخت جایگزین برای اوراق قرضه دولتی کمتر جذاب برای سرمایه گذاران.

مشابه اقدامات اتخاذ شد توسط بریتانیا و سایر دولتها و آنها کار کرده است.

با توجه به 2015 کاغذ توسط اقتصاددانان کارمن رینهارت و M. بلن Sbrancia مالی و سرکوب به طور متوسط کاهش بهره لایحه از 12 توسط دولت بین 1 ٪ از تولید ناخالص داخلی و 5 درصد بیش از سال از سال 1945 تا 1980.

سیستم "نقش مهمی در کاهش یا نابودی گسترده سهام از بدهی های انباشته شده در طول جنگ جهانی دوم" آنها نوشت.

برخی از اقتصاددانان دیدن سرکوب مالی به عنوان یک گزینه در بخشی به دلیل گزینه های اصلی به نظر نمی رسد امیدوار کننده است.

در نظریه شتاب در رشد اقتصادی خواهد آن را ممکن است برای بازپرداخت بدهی به سرعت. اما چنین یک وانت به نظر می رسد بعید است که برای اقتصاد با آرامی رشد جمعیت و بهره وری.

مسافران جمع آوری شده رایگان ماسک در مترو لندن در روز دوشنبه.

عکس: پیتر تابستان/گتی ایماژ

روش دیگری می توان برای تشویق به افزایش تورم که اجازه می دهد تا اسمی بدهی های متحمل شده امروز پرداخت می شود با پول ارزان تر در آینده است. اما توسعه-اقتصاد بانک مرکزی تلاش کرده اند و شکست خورده برای بیشتر از یک دهه گذشته به آسانسور تورم به اهداف خود در حدود 2 ٪ برای انواع دلایل بعید به دور مانند پیری جمعیت آهسته رشد اقتصادی, جهانی شدن و پیشرفت تکنولوژی و نرخ بهره پایین است.

و اگر بانک مرکزی موفق شد در سوخت بسیار بالاتر از تورم آنها در معرض خطر می تواند اجازه آن را از کنترل خارج—است که از آسیب زدن به اقتصاد و ثابت بسیار منفور در 1970s.

دیگر گزینه اصلی برای کم کردن بدهی است که ترکیبی از کاهش مخارج و افزایش مالیات و یا ریاضت اقتصادی که ثابت سیاسی تفرقه پس از سال 2009 رکود جهانی.

"اگر ریاضت ادامه بحث را به عنوان سمی آن را به عنوان در حال حاضر راه را برای پرداخت بدهی ممکن است از طریق سرکوب مالی" گفت: Ricardo Reis یک اقتصاددان در مدرسه اقتصاد لندن.

اما سرکوب مالی نیست و بدون آن هزینه ها و خطرات.

در حالی که هزینه های اقتصادی و مالی را تا حد زیادی سقوط در خانواده های کم درآمد سرکوب نرخ بهره خواهد ضربه محافظ.

مالی سرکوب نیز نیاز به یک سطح از هماهنگی بین ملت های پولی و مالی مقامات که اکثر بانک مرکزی ترجیح می دهند برای جلوگیری از ترس از دست دادن استقلال خود را از فشارهای سیاسی است.

اما برای بسیاری از تاریخ خود بانک مرکزی باید نقش محوری در مدیریت بدهی. در واقع بانک مرکزی انگلستان آغاز شده به عنوان یک وسیله نقلیه برای بودجه و انگلستان جنگ و تنها تحویل مسئولیت خود را برای مدیریت بدهی دولت به یک دولت جداگانه آژانس در سال 1998 است. بسیاری دیگر از اروپا بانک مرکزی ادامه داد: برای انجام این تابع تا زمانی که راه اندازی یورو زمانی که آنها نیاز به تمرکز بر روی مبارزه با تورم است.

به عنوان آقای ریس به وقایع تنش بین بانک مرکزی و خزانه داری بیش از سابق بدهی دستور اغلب به نظر می رسد "ارزش سیاسی, درام, سریال," به اوج خود رسید و در سال 1951 خزانه داری-تغذیه توافق که بر اساس آن حمایت از بدهی های ملی دیگر یک هدف برای سیاست های پولی.

مشابه بحث در سال های آینده ممکن است همان نتیجه.

آنها همچنین ممکن است به تعویق افتاد در حالی که برای. در گرمای جنگ هیچ کس به صرف زمان بیش از حد نگران چگونه آن همه گیر-بدهی مربوط اداره خواهد شد.

"شما در حال صحبت کردن به یک بسیار از لحاظ مالی محافظه کار فرد گفت: خانم رینهارت بانک جهانی به تازگی منصوب اقتصاددان ارشد در پاسخ به یک سوال در حکمت استقراض خیلی در پاسخ به این بیماری همه گیر. "اما این یک جنگ است. در یک جنگ شما نگرانی در مورد برنده شدن در جنگ و پس از آن شما نگرانی در مورد پرداخت پول برای آن."

نوشتن به پل Hannon در paul.hannon@wsj.com

کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب