یاس: Naughty Dog می گوید که آنها خیلی سخت کار کرده در 'تاریخ و زمان آخرین از ما II شگفت انگیز Cutscenes آنها تنها در زمان حال برای ایجاد یک کلمه اساسی گیج برای گیم پلی

خوب علاقهمندان به این یک بیت از یک بد شانسی است. در حالی که در گذشته تریلر The Last of Us قسمت دوم آن ساخته شد

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 16 خرداد 1399
Illustration for article titled Letdown: Naughty Dog Says They Worked So Hard On ‘The Last Of Us II’s Amazing Cutscenes, They Only Had Time To Create A Basic Word Puzzler For Gameplay

خوب علاقهمندان به این یک بیت از یک بد شانسی است. در حالی که در گذشته تریلر The Last of Us قسمت دوم آن ساخته شده مانند آن خواهد بود یک نوع تعریف تجربه تعاملی است که گسترش در همه چیز ساخته شده است که اصلی بزرگ Naughty Dog امروز نشان داد که آنها زمان زیادی را صرف گشتن بازی باور نکردنی طرح و cinematics که گیم پلی واقعی را فقط شامل یک کلمه ساده پازل مینی بازی.

تبلیغات

ما آن اعتراف: این مشروع یاس.

"متاسفانه ما صرف پنج سال گذشته پس قصد شکوه اصلی Last Of Us's داستان سرایی است که ما صرف ما کل بودجه در motion capture و فقط فراموش شامل هر گونه تعامل تا حدود سه روز پیش گفت:" مدیر Neil Druckmann گفت که OGN او صرف گذشته 72 استرس القا ساعت عجله به کد یک کلمه بازی پازل به عنوان یک پایه برای هر بازی عنصر. "این نوع از ترکیبی از پازل جدول کلمات متقاطع و سودوکو. وجود یک سیستم نقطه و گرافیکی ما مرد انداخت و با هم خوب آیکون برای نشان دادن جوئل اما این در مورد همه ما در زمان حال است."

تبلیغات

"نگاه ما واقعا متاسفم در مورد این" او ادامه داد.

در کوتاه ما در این بازی ما باید برای دیدن یک روده غم انگیز اعترافی صحنه ای که Ellie باز می شود تا یک پتانسیل علاقه عاشقانه در مورد ویرانگر تجربه زنده ماندن در یک جهان خراب قبل از بالا گرفتن سگ گوش مجموعه ای از بازی های کلمه از جیب عقب و گفت: "هی این سرگرم کننده هستند. اجازه دهید بازی کند." از وجود ما راه اندازی شد به گیم پلی بازی که در آن Ellie استاتیک آواتار glided روی و ما را وادار به پر کردن یک شبکه با یک اشاره در مورد کلماتی مانند "کوچکترین ایالت در اتحادیه" یا "قارچ است که destroed جهان [sic]."

تبلیغات

رک و پوست کنده ما آرزو داشتیم بهتر, اخبار, خوانندگان بود اما این جلا آزادی ما به دنبال آن بودند.

"بین 15 پازل و برخی از تم های ویژه مانند "زیر آب اکتشاف' یا 'کلاسیک بلوغ ژاپنی, قدیمی, ستاره,' ما باید برخی از مناسب و معقول تنوع در آن وجود دارد" توضیح داد Druckmann قبل از اعتراف به این که این تجربه را هنوز هم به احتمال زیاد underwhelm هر کسی انتظار یک لبه صندلی خود را ماجراجویی است که برجسته Ellie مبارزه راه خود را از طریق یک پست آخرالزمانی آمریکا است. "فرهنگ لغت بازی بسیار محدود است و متاسفانه بسیاری از پاسخ شما سعی کنید حتی نمی خواهد ثبت نام به عنوان کلمات واقعی از آنجا که ما فقط نمی بودجه هر زمان و یا نیروی انسانی به حد عالی رساندن این تجربه است. بنابراین بسیاری از پاسخ نمی ثبت نام به عنوان واقعی کلمه حتی اگر آنها هستند."

تبلیغات

"در حال حاضر ما موفق به پرتاب بسیاری از مراجع به جستجوی کلمه به cutscenes که قطعا کمک می کند تا توضیح دهد که چرا شخصیت های نگه داشتن این بازی کمی عجیب و غریب, جدول کلمات متقاطع بازی, اما من درک می کنم اگر کسی نا امید," او گفت:.

بنابراین علاقهمندان به بازی. این ممکن است بسیار جذاب survival-horror بازی ما مشتاقانه در انتظار این همه سال اما پس از تماشای بسیاری از شگفت انگیز cutscenes ما هنوز در حال برگزاری امید آخرین از ما, قسمت دوم بالا خواهد شد مقدار زیادی از بازی سال از لیست, از جمله ماست! 

تبلیغات


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن