انبوه سیستم های حمل و نقل صورت اجتماعی-فاصله پازل

مسافران در مترو لندن در آوریل 22.

عکس: tolga akmen/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

شهرستانها در سراسر جهان در حال سرحد در مقابل مقاوم, مشکل از آنجا که از ظهور خود را coronavirus مستندات: آن است که تقریبا غیر ممکن است به جرم خود سیستم های حمل و نقل مطابق با اجتماعی فاصله در طول ساعت شلوغی له.

نگه داشتن مسافران چند پا از هم جدا در اتوبوس سکس در قطار سیستم عامل و هیئت مدیره مترو می تواند به کاهش ridership به میزان 80 درصد به مقامات و شرکت های حمل و نقل.

برخی از اپراتورها هشدار می دهند که الزامات سختگیرانه برای ضد عفونی کردن صندلی stanchions پانل های درب و مایل راه آهن چند بار در روز نیز آن را سخت تر برای دریافت شهرهای شلوغ را به بالا و در حال اجرا مانع هرگونه بهبود اقتصادی و اخلال همه چیز از جلسات کسب و کار به مدرسه و کلاس های دانشگاه.

"این یک دردسر واقعی باشد" گفت: محمد Mezghani دبیر کل مستقر در بروکسل انجمن بین المللی حمل و نقل عمومی و یا UITP.

"ما می تواند مقابله اگر این می رود برای سه, شاید شش ماه تا زمانی که ما پیدا کردن یک درمان در برابر ویروس" او گفت:. "اگر آن را طول می کشد, ما نیاز به فکر می کنم از راه حل های رادیکال."

در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus شهر نیویورک آغاز شده است تعلیق خدمات به کل آن سیستم مترو شبانه بین ساعت 1 صبح و 5 صبح پس از تمیز کردن خدمه می تواند ضد عفونی کردن آن هزاران نفر از قطار. عکس: Spencer Platt/گتی ایماژ

نشان میدهد که چگونه به تمیز کردن جدید رژیم ممکن است مختل خدمات مترو شهر نیویورک سیستم متوقف در حال اجرا 24 ساعت-یک-روز یکشنبه و دوشنبه. آن است که در حال حاضر تعطیل بین ساعت 1 صبح و ساعت 5 اجازه می دهد تا برای تمیز کردن عمیق از قطار و ایستگاه های. حمل و نقل شهری با اقتدار اجرا می شود که این شبکه گفته است نمی شود آن را ممکن است برای نگه داشتن مسافران 6 فوت از یکدیگر است که آن را در انتظار راهنمایی از مقامات بهداشت بر چه معیار برای هدف.

پتانسیل اختلال هستند به اندازه کافی بزرگ است که برخی از شهرهای عمدتا در آسیا تصمیم گرفته اند در مقابل دقت اجرای اجتماعی فاصله. کشورهای غربی ممکن است دریابید که آنها بیش از حد خواهد شد که به تکیه در درجه اول در نگهداری سیستم های حمل و نقل به عنوان پاک که ممکن است اگر آنها به مردم در حال حرکت در اطراف شهرستانها خود را دوباره.

در سئول مسافران کهنه به قطار شنبه پس از بازگشت به کار از یک روز تعطیل عمومی. در پکن که در آن قرنطینه اقدامات به تازگی سست قطار مترو رهبری از مرکز شهر به حومه شرقی شد و محکم بسته بندی شده با مسافران با پوشیدن ماسک. چینی حمل و نقل مقامات گفته اند که ترکیبی از تمیز کردن کامل, ماسک صورت متوسط چک و تهویه مناسب بود به اندازه کافی برای اطمینان از مسافران' ایمنی در مناطق که در آن عفونت کاهش یافته است.

اما در شهرهای اروپایی مانند رم شده اند که عمیقا زخم خورده توسط pandemic, مقامات درخواست کرده اند که شرکت های حمل و نقل اجرا اجتماعی فاصله میان ترس از موج دوم از عفونت.

به اطمینان حاصل شود که مسافران نمی خواهد پیدا کردن خود را فشرده را به اتومبیل های مترو و یا له کردن در برابر هر یک از دیگر زمانی که ایتالیا را مستند بود تا حدی کاسته on May 4, رم عمومی شرکت حمل و نقل ATAC بزرگ قرار داده شده برچسب بر روی صندلی است که باید مورد استفاده قرار گیرد برای جدا کردن مسافران و جدا از ورودی و خروجی از ایستگاه زیرزمینی به کنترل بهتر جریان ترافیک پا. این شرکت همچنین به یاد می آورد صدها نفر از کارکنان آن را قبلا قرار داده شده بر روی کردند برنامه برای اطمینان از مسافران به دنبال نیاز به پوشیدن ماسک های صورت و جلوگیری از ورود آنها اگر ایستگاه قطار بیش از نیمه پر.

مترو گارد امنیتی گسترش مردم در انتظار یک قطار در یک رم ایستگاه مترو در آوریل 28.

عکس: گولیلمو mangiapane/ایسنا

باربارا Marcotulli یک کسب و کار مشاور گفت که او احساس امن با استفاده از رم مترو در این هفته پس از گذراندن دو ماه گذشته محدود در خانه. "من راحت بود چرا که وجود دارد فقط تعداد کمی از مردم و همه رفتار در یک کار بسیار مسئول راه" او گفت:.

در سمت تلنگر از این رویکرد در رم است که آن را به یک زمان طولانی برای بازگشت به زندگی عادی است. دفتر کارگران از جمله کارمندان دولت هستند درخواست برای ادامه کار از خانه برای آینده قابل پیش بینی. شرکت هایی که نیاز به کارگران خود را در سایت مجبور به اتخاذ مبهوت ساعت کار برای کاهش تعداد مسافران در زمان اوج.

ظرفیت پایین

اگر اجتماعی فاصله اجرا شده است و اتوبوس و مترو و قطار را هم باید به کار در کمتر از 20 درصد خود را معمولی ظرفیت.

ظرفیت لندن دو طبقه اتوبوس

با سخت فاصله: 15 مسافر

قبل از Covid-19: 85 مسافران

ظرفیت پاریس MP 89 CA قطار مترو

قبل از Covid-19: 698 مسافر

با سخت فاصله: 120 مسافر

ظرفیت لندن دو طبقه اتوبوس

با سخت فاصله: 15 مسافر

قبل از Covid-19: 85 مسافران

ظرفیت پاریس MP 89 CA قطار مترو

قبل از Covid-19: 698 مسافر

با سخت فاصله: 120 مسافر

ظرفیت لندن دو طبقه اتوبوس

قبل از Covid-19: 85 مسافران

با سخت فاصله: 15 مسافر

ظرفیت پاریس MP 89 CA قطار مترو

قبل از Covid-19: 698 مسافر

با سخت فاصله: 120 مسافر

ظرفیت لندن دو طبقه اتوبوس

قبل از Covid-19: 85 مسافران

با سخت فاصله: 15 مسافر

ظرفیت پاریس MP 89 CA قطار مترو

قبل از Covid-19: 698 مسافر

با سخت فاصله: 120 مسافر

منابع: شهر لندن (اتوبوس); Régie Autonome des Transports Parisiens (قطار)

در لندن مقامات هنوز در حال کار بر روی یک طرح را بلند مستند. پرسید در مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه در مورد چالش های بازگرداندن ظرفیت کامل به این شهر سیستم حمل و نقل انبوه نخست وزیر بوریس جانسون در پاسخ گفت: "این باید یک جدید عصر طلایی برای دوچرخه سواری."

در پاریس که در آن سلول اقدامات به شمار می رود کاسته از شنبه, دولت و شرکت های حمل و نقل که به درگیری بیش از خواهد بود که مسئول اگر مردم خودرا برای امتحان اماده بیش از حد نزدیک به هم.

این شهر دولتی حمل و نقل اپراتور RATP گفت: اجتماعی-فاصله مورد نیاز معنای آن خواهد بود قادر به حرکت تنها دو میلیون مسافر در روز در مقایسه با یک و نیم میلیون نفر در طول مستند و 12 میلیون قبل از وقوع. آن هشدار داد از ناآرامی های اجتماعی اگر مسافران تبدیل شد دور.

"این مسئولیت ما را برای اطلاع رسانی به شما است که [این اقدام] نمی تواند اجرا شود و منجر به تعلیق عملیات" RATP معاون کاترین Guillouard و دیگر سر از شرکت های حمل و نقل گفت: در یک مارس 30 در نامه ای به نخست وزیر فرانسه Édouard Philippe که مشاهده شد توسط وال استریت ژورنال.

به اشتراک گذاری افکار خود را

آیا شما احساس می کنید راحت با استفاده از حمل و نقل انبوه? اگر نه چه مراحلی باید انجام شود تا اطمینان شما ؟ پیوستن به مکالمه زیر.

دستیار آقای فیلیپ گفت: دولت نمی خواهد سازش با ایمنی مسافران و اضافه کرد که اجتماعی فاصله "بود یک گزینه نیست."

در طول یک آنلاین جلسه مجلس در روز چهارشنبه خانم Guillouard گفت که RATP بهترین حالت آن را به دنبال اجتماعی فاصله بلکه خواست مردم برای ادامه کار از خانه و خودداری از استفاده از حمل و نقل عمومی. "آن لطمه می زند و من به این می گویند" او گفت:.

آقای Mezghani در بروکسل گفت: UITP انجمن به اصرار مقامات اروپایی به نگاهی نزدیک تر به تجربه شهرهای آسیایی و نرم کردن قوانین اجتماعی فاصله برای جلوگیری از خفگی شبکه خود را. "یک ترکیب ضد عفونی صورت پوشش و اوج تقاضا می تواند در ارائه نتایج خوب," او گفت:.

در ژاپن به برخی از جهان شلوغ ترین شبکه حمل و نقل عمومی و در جایی که در سراسر کشور وضعیت اضطراری می تواند برداشته شود در اوایل ماه آینده بحث است که مصرف یک نوبت متفاوت است.

توکیو مسافران در طول یک ساعت یک عجله در 27 آوریل.

عکس: یوجین Hoshiko/آسوشیتد پرس

وجود دارد دولت تا به حال به دنبال متقاعد کردن شرکت ها برای ترویج از راه دور کار قبل از همه گیر اما بدون موفقیت های زیادی. این زمان در اطراف این عمل ممکن است نگه دارید گفت: Keisuke Nakahara یک اقتصاددان با دارایی بهترین شرکای یک شرکت مشاوره مدیریت به دلیل آن می تواند کمک به بهبود ایمنی کارگران و همچنین افزایش بهره وری است.

آقای Nakahara گفت: مسافران در توکیو صرف معادل یک ماه کاری زمان در رفت و آمد خود را هر سال.

"این چنین یک اتلاف وقت است." "در حالی که coronavirus وحشتناک است, و آن را یک فرصت بزرگ برای ژاپن به افزایش بهره وری از طریق کنترل از راه دور کار می کنند."

نوشتن به دیوید Gauthier-Villars در David.Gauthier-Villars@wsj.com جیووانی Legorano در giovanni.legorano@wsj.com و Miho Inada در miho.inada@wsj.com

کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de