کامپالا اوگاندا—به طور معمول طول می کشد Abdiyare Muhamed 27 ساله راننده کامیون از کنیا حدود یک هفته به 1 ، 000 مایل سفر از اقیانوس هند به بندر مومباسا به سودان جنوبی سرمایه جوبا. در حال حاضر با مقامات نگران افزایش Covid-19 موارد در میان کامیونداران همان سفر طول می کشد بیش از یک ماه است.
در امتداد شرق آفریقا مرزهای پزشکی کارگران در hazmat مناسب را سواب گلو از رانندگان کامیون در موقت درمانگاه برای تست اینکه آیا آنها باید این ویروس است که باعث می شود بیماری ایجاد ترافیک تا زمانی که 50 مایل و آوردن بحرانی مسیرهای تجاری به طور ناگهانی متوقف شد. مردم محلی سوار بر موتور مسابقه بین دام افتاده وسایل نقلیه برای فروش سیگار و تنقلات و کنسرو نوشابه.
"مردم نگاه ما به عنوان حامل بیماری" آقای Muhamed گفت: در بوسیا مشغول lakeside شهر در کنیا در مرز اوگاندا. پس از گذراندن 10 روز گیر در کنار یک گرد و خاکی تار جاده در نزدیکی مرز او آماده شد صبر کنید یکی دیگر از سه تا پنج روز برای نتایج خود را coronavirus آزمون. در شب او خواب خود را در زیر سفید-و-نارنجی 1996 مرد کامیون.
اگر آقای Muhamed آلوده است او نمی خواهد اجازه داده می شود به اوگاندا و شرکت حمل و نقل خواهد شد که برای ارسال یک درایور دیگر به حمل و نقل خود را حمل و نقل—24 متریک تن دانه به سازمان ملل متحد مرکب در جوبا.
مانند کارگران ضروری در همه جا رانندگان کامیون در شرق آفریقا بيشتر در خطر ابتلا به کوروناویروس. مسیر آنها رفت و آمد یکی از قاره شلوغ ترین کشش از جنگ زده سودان جنوبی و کنگو شرقی به اقیانوس هند بنادر در کنیا و تانزانیا.
اوگاندا ماموران مرزی تبدیل شده بیش از 550 کامیونداران که آزمایش مثبت برای این ویروس پس از اواسط ماه مه به نمایندگی از بیش از دو سوم کشور را تایید موارد است. مقامات بهداشتی می گویند كانون حساب برای بخش عمده ای از نزدیک به 6000 موارد تایید شده در کنیا و اوگاندا و رواندا و سودان جنوبی.
بانک جهانی خواست دولت های منطقه به منظور جلب درس از اپیدمی اچ آی وی که فرا قاره در 1990s زمانی که کامیونداران مهم بودند بردار در گسترش ویروس. این بانک که تخمین می زند که تجارت اختلالات ممکن است هزینه کشورهای جنوب صحرای آفریقا بین $37 میلیارد دلار به 79 میلیارد دلار در این سال توصیه دولت به راه اندازی بیمارستان همراه کلید دالان حمل و نقل اتصال شرق آفریقا با شهرهای بزرگ در نیجریه و ساحل عاج به درمان آلوده رانندگان است.
كانون پدید آمده است به عنوان یک نقطه کانونی برای اپيدميولوژيستها در جای دیگر. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری هشدار داد در ماه گذشته است که رانندگان کامیون در افزایش خطر از قرار گرفتن در معرض coronavirus به دلیل تماس نزدیک با توقف کامیون مسئولین حوض کارگران و دیگر رانندگان کامیون. CDC توصیه به رانندگان برای محدود کردن زمان صرف شده در خارج از کابین کامیون در سوخت رسانی بارگیری و تخلیه و در حال استراحت و کامیون متوقف می شود برای به حداقل رساندن خطرات.
در شرق آفریقا و محدودیت در حرکت کامیونداران می کوبیدن برخی از قاره سریعترین اقتصاد در حال رشد. لینک های راه آهن در سراسر منطقه هستند و چند اغلب منسوخ شده به این معنی که همه چیز از بنزین به, مواد معدنی, مواد غذایی و یا مصالح ساختمانی است و حمل و نقل جاده.
رئیس جمهور اوگاندا Yoweri Museveni به نام مطالبات از شهروندان به این کشور از مرز برای کامیون ترافیک خودکشی. "ما نیاز داریم که باری برای بقای ما و حتی رفاه" آقای Museveni گفت: در ماه گذشته. "بسیاری از ورودی و خروجی محموله از آن ماست."
سازمان ملل متحد برنامه جهانی غذا گفت: نزدیک به 4000 تن سورگوم و غنی شده از روغن های گیاهی—به مقصد اردوگاه های پناهندگان در اوگاندا—به دام افتاده در مسیر از مومباسا. با منابع رو به کاهش آژانس به کاهش روزانه جیره غذایی با 30% 1.4 میلیون پناهنده. انجمن های صنفی در اوگاندا هشدار داده اند قریب الوقوع کمبود کود و سوخت و منسوجات.
سالها غفلت و ناکافی سرمایه گذاری را ترک کرده اند 100 سال شبکه راه آهن که لینک اوگاندا و کنیا ویران و قادر به حمل بار اضافی. ترافیک جاده در طول مسیر بیش از دو برابر شده که در طول دهه گذشته با توجه به بانک جهانی.
در حال حاضر رانندگان شکایت دارند که علاوه بر به خطر انداختن سلامت خود آنها با هزینه های بالاتر و تهدید از مردم محلی و پلیس. بسیاری می گویند که آنها چشم پوشی ناهار معافیت از ترس از کسی سبقت آنها را در ترافیک و از دست دادن جای خود را در مرز صف. هزینه های سوخت و محموله های امنیتی سر به فلک کشید و تهدید صنعت گفت: Kagure Wamunyu مدیر ارشد استراتژی افسر در نایروبی مبتنی بر حمل و نقل تدارکات شرکت Kobo360.
در بوسیا مرز پست کامیونداران باید به امضای موافقت نامه های منع آنها را از تعامل با مردم محلی در طول مسیر و نیاز آنها را به صرف بیشتر وقت خود را در داخل وسایل نقلیه خود را. اما رانندگان می گویند آن است که تقریبا غیر ممکن است برای تطابق با قوانین جدید.
حسن Kagimu یک زن 47 ساله اوکراینی راننده به یاد می آورد نگران کننده در هفته ممکن است زمانی که کامیون خود را نقل مکان کرد و فقط 2 مایل در سه روز. نا امید آقای Kagimu رها وسیله نقلیه خود را لود شده با پاستا پیوست و مردم محلی در نزدیکی مغازه ها به بازی یک بازی از دو کارت در.
"نشستن در لوازم التحریر کامیون به صورت سه روز است مثل این است که در یک سلول زندان" گفت: آقای Kagimu. "آن است که بیش از حد زور زدن."
همکارش موسی Maamba یک اوگاندا قهوه حمل و نقل گفت: او مخلوط شده با صدها نفر از رانندگان که طبخ شام در شب زیر کامیون خود را به عنوان او منتظر برای او نتایج آزمون در کنیا-اوگاندا مرز.
"من خوش شانس بودم من نتایج آزمایش منفی بودند" 43 ساله گفت. "اما بسیاری از رانندگان من با تست مثبت است. من برنامه ریزی برای بازگشت به کنیا تا زمانی که این چیز تمام شده است."
نوشتن به نیکلاس Bariyo در nicholas.bariyo@wsj.com
کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8