خلبانان در پاکستان سقوط بودند چت در مورد کوروناویروس می گوید: حمل و نقل هوایی وزیر

نجات کارگران درهم در خرابه هواپیما در کراچی منطقه مسکونی در 22 مه. عکس: shahzaib akber/سازمان حفا

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 4 تیر 1399

نجات کارگران درهم در خرابه هواپیما در کراچی منطقه مسکونی در 22 مه.

عکس: shahzaib akber/سازمان حفاظت محیط زیست/شاتر

اسلام آباد—خلبان خطوط هوایی بین المللی پاکستان هواپیما که سقوط کرد در کراچی در ماه گذشته بودند چت در مورد کوروناویروس و عدم توجه به فرود این کشور در حمل و نقل هوایی وزیر گفت.

در همان سخنرانی در پارلمان گفت که جداگانه بررسی نشان داده بود که صدها نفر از پاکستان خلبانان کار برای خطوط هوایی داخلی و همچنین برخی از شرکت های هواپیمایی خارج از کشور به دست آمده خود را خلبان مجوز توسط تقلب و متقلبانه credentialed.

پاکستان بین المللی, پرواز هواپیمایی که سقوط کرد و آمد پایین در یک منطقه مسکونی در لبه فرودگاه قتل 97 از 99 مسافر و خدمه. یکی از ساکنان مجروح بر زمین بعد از آن درگذشت.

غلام سرور خان وزیر حمل و نقل هوایی اعلام نتايج اولیه گزارش به مارس 22 حادثه گفت که خلبان سعی در زمین بدون هواپیما چرخ تمدید خراش دادن موتور در امتداد باند فرودگاه. این هواپیما سپس در زمان خاموش دوباره سعی کنید برای یکی دیگر از فرود اما آسیب دیده موتورهای شکست خورده است.

هیچ مشکل فنی با ایرباس A320 پیدا شد, آقای خان گفت. این هواپیما طراحی شده توسط موتورهای تولید شده توسط CFM بین المللی سرمایه گذاری مشترک بین General Electric Co. و Safran SA از فرانسه است.

وزیر همچنین نشان داد به عنوان بخشی از یک نامربوط تحقیق اعلام کرد در همان زمان که نزدیک به یک سوم از فعال پاکستانی خلبان باید متقلبانه-به دست آمده از پرواز پروانه. او گفت: بسیاری از دیگران نشستن خود را برای خلبان امتحانات میان دیگر صلاحیت سوء استفاده. او گفت که 262 خلبانان با تقلب مجوز کار برای PIA و خصوصی حامل داخلی و برخی از آنها نیز به کار گرفته شده توسط خطوط هوایی خارجی.

او گفت که خلبانان بدون مجوز معتبر شناسایی شده اند و نمی شود و مجاز به پرواز در پاکستان در حالی که مقامات خارجی که در آن آنها در حال کار هشدار داده خواهد شد.

"این شرم آور" آقای خان گفت: مجلس تعهد به بازسازی بودند. "ما باید برای رفع چیزهایی که ما باید برای رفع این کشور است."

یک سخنگوی PIA عبدالله خان گفت که 150 از آن خلبانان شناسایی شدند و در پرس و جو به عنوان مشکوک اعتبار—بیش از یک سوم از آن خلبانان و آنها را همه در حال حاضر مبتنی باشد. او گفت: شرکت هواپیمایی بود فقط گفت: اسامی خلبانان اتهام به جعلی مجوز.

PIA در حال اجرا است پرواز به بازگرداندن پاکستانی رشته با توجه به کروناویروس و عملیات خود را در حال حاضر خواهد شد به شدت تحت تاثیر از دست دادن این خلبانان, او گفت:.

حمل و نقل هوایی وزیر نیز منتشر شده است که گزارش های رسمی از چهار تصادف دیگر قدمت آن به سال 2010 مربوط به پیا خصوصی داخلی و حمل و گفت که اشتباه خلبان بود به سرزنش برای همه به جز یکی. تا به حال گزارشهای تا به حال تا حد زیادی شده است مخفی نگه داشته در پاکستان است.

مه 22 پرواز از شهر شرقی لاهور به جنوب بندر کراچی سفر حدود یک ساعت و نیم بود که حامل بسیاری از مردم رفتن به دیدن عزیزان برای مسلمان جشنواره از عید.

حمل و نقل هوایی وزیر گفت که هواپیما فرود به زمین بود خیلی تند و سریع و خلبانان نادیده گرفته هشدارهای مکرر از هوا-کنترل ترافیک به دایره در اطراف برای یک رویکرد است.

کاپیتان و کمک خلبان بودند "خود رای و نه متمرکز شده است" گفت: آقای خان. "صحبت کردن در مورد آنها coronavirus در سراسر."

ایرباس A320 هواپیما توسط خطوط هوایی بین المللی پاکستان سقوط کرد آن را به عنوان نزدیک فرودگاه کراچی. عکس: اختر سومرو/رادیو فردا (در اصل منتشر 5/22/20)

"جعبه سیاه" اطلاعات پرواز و صدای ضبط شد و رمزگشایی. مقامات ایرباس موتور ساز و همچنین فرانسه مقامات حمل و نقل هوایی و یک آمریکایی هوایی, بررسی حوادث, رسمی, کمک به تحقیقات آقای خان گفت.

ده مایل از میدان هوائی بین المللی کراچی فرودگاه فرود دنده تمدید شد اما پس از آن به دلایل "فراتر از درک" چرخ کشیده شد تا زمانی که آن را 5 مایل است.

که در آن 10 مایل نقطه هواپیما در 7220 پا تقریبا سه برابر ارتفاع آن را باید آقای خان گفت. این بدان معنی است که هواپیما "شیرجه" به باند در یک زاویه 60 درجه به جای 30 درجه روش توصیه می شود, او گفت:.

این A320 یکی از محبوب ترین جت تجاری در جهان است و با نصب چند سیستم های هشدار دهنده آن را فعال کنید. "چند هشدار و هشدار از جمله بیش از سرعت فرود دنده نه پایین و زمین در مجاورت هشدار نادیده گرفته شد" توسط خلبانان این گزارش گفت:.

هواپیما پایین آمد و بدون چرخ فرود مستقر بنابراین این هواپیما موتورهای ضربه در امتداد باند فرودگاه از 3000 به 4000 پا با اصطکاک ایجاد جرقه و شعله های آتش, حمل و نقل هوایی وزیر گفت.

در این مرحله به جای اجازه می دهد هواپیما به اسلاید به توقف خلبان طراحی شده تا موتور و در زمان خاموش دوباره. او سعی کرد به دایره برای یکی دیگر از فرود اما آسیب دیده موتورهای متوقف شد و هواپیما سقوط کرد و به خانه های کمتر از یک مایل از باند فرودگاه این گزارش گفت:.

حمل و نقل هوایی وزیر گفت که در هوا کنترل ترافیک نیز در گسل نیست بلافاصله گزارش آسیب به موتور در سقط فرود به خلبانان که آن را تا به حال دیده می شود. کنترل برج تا به حال نیز هرگز کشف که هواپیما فرود دنده نیست تمدید این گزارش گفت:.

کارشناسان گفت که دلیل آشکار ابتدایی اشتباه خلبان—به خصوص گسترش ارابه فرود و تلاش به را خاموش و دوباره پس از خراش دادن موتور—هنوز روشن نیست.

مقامات حمل و نقل هوایی به نام جمعه اعلام حقیقت یابی گزارش موقت و گفت: کامل تحقیق با هدف پاسخ به سوالات باقی مانده و آدرس مفاهیم گسترده تر از این سقوط برای پاکستان در سیستم حمل و نقل هوایی.

نوشتن به سعید شاه در saeed.shah@wsj.com

کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن