بلاگر معروف ایران، از شهرت به تاثیرگذاری2020-07-03
۹ بلاگر معروف اینستاگرام لیست میکس
در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم. برای محاسبه درآمد حدودی این بلاگرها از نرخ تبلیغات آنها استفاده کردیم. آموزشهای او برای آرایشهای معمولی و روزمره کاربرد فراوانی دارند. صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزههای سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است. او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد میکند. تارا سیگاری یکی از بلاگرهای مد و فشن موفق ایرانی است که در سالهای اخیر با تولید محتوای خلاقانه و جذاب در حوزه سبک زندگی، مد و زیبایی به شهرت زیادی دست یافته است.
ثریا روحانی مشهور به آیروس ملودی، متولد سال ۱۳۶۹ در اقلید فارس است. او پس از ازدواج، به مدت چهار سال در شهر بابل زندگی و سپس به ساری نقلمکان کرده است. به طور مثال شما نیاز به محیط مناسبی دارید که عکس و فیلمها را در آن تهیه کرده و حتما برای صحبت کردن از میکروفن و نورپردازی متناسب بهره ببرید. در غیر این صورت تهیه تصاویر و ویدیوهای بیکیفیت بههیچوجه کارآمد نبوده و بدتر وضعیت کار شما را زیر سوال خواهد برد.
لیستهای محبوب
{- اما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از موفق ترین و معروف ترین بلاگرهای ایرانی را معرفی کنیم. {
- وی از سال ۹۴ شروع به فعالیت بهعنوان لایفاستایل بلاگری کرده است. |}{
- البته بسیاری از بلاگرها از نرمافزارهای جانبی برای حضور زیباتر و موثرتر در صفحات اینستاگرام استفاده میکنند. |}
- پس با دقت بیشتری انتخاب کنید و به بازخوردهایی تبلیغات هم توجه داشته باشید. {
- شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایفاستایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیجهای مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است. |}
- سپیده بزمی پور، پس از هشت ماه آشنایی با شاهرخ استخری در کشور بلژیک؛ سرانجام در سال ۱۳۹۰ با او ازدواج کرد.
جواد خواجوی در سریالهای مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقشآفرینی میکند. اگر در گوگل یا اینستاگرام نام غذاهای ایرانی را جستوجو کنید، حتما نام بلاگ «از مامانم یاد گرفتم» را هم در فهرست جستوجوی خود میبینید. او در انگلستان در رشته مهمانداری تحصیل کرده است و آشپزی را بخش مهمی از زندگی خود میداند. تصاویر جذاب از غذاهای خوشمزه و ویدئوهای آموزش آشپزی به روشی خلاقانه هر کسی را وسوسه میکند تا آشپزی کند. در این میان کسانی هم هستند که همواره سعی در تولید محتوای مناسب، درخور شعور مخاطبان و کاربران در فضای مجازی دارند. برای شناخت دقیق این افراد میبایستی به طور کامل داستانها و توضیحاتشان را در صفحات خود با شما به اشتراک میگذارند دنبال کنید.
آنها خاطرات و روزمرگیهایشان را با فالوورهایشان به اشتراک میگذارند و از این طریق تعامل و رابطهای نزدیک را با آنها میسازند. بازیهای مسابقهای در دستهای از بازیهای ویدیویی قرار دارند که همیشه طرفداران خاص خود را دارند. هیجان سرعت و وجود خود ماشینها از فاکتورهایی هستند که باعث جذابیت و محبوبیت این دست از بازیها میشوند. اما در این میان مردانی نیز هستند که در زمینه های مختلفی کار می کنند و به شهرت رسیده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. او واقعا در این رشته استاد است و به همین خاطر در وبلاگ خود وبلاگ نویسی را به طور حرفه ای آموزش می دهد.
محصولات مربوط به خانه و خانواده در فضای گرم پیج این بلاگر بهتر معرفی میشوند. بلاگری که در حوزه مشابه کسبوکار شما فعالیت میکند، میتواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند. برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت میکنند. اگر به دنبال کسب درآمد در مدت زمان کوتاه هستید، میتوانید به سادهترین اتفاقهای روزمره زندگیتان رنگ و لعاب جذاب بخشیده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. یکی از مزیتهای این نوع بلاگری این است که با هیچ نوع محدودیتی رو به رو نبوده و در مورد هر موضوعی حرفی برای گفتن با دنبال کنندگانتان خواهید داشت.
بیوتی بلاگری از جمله بلاگریهای پرطرفدار و البته پردرآمد محسوب میشود که به مذاق فالوور ایرانی خوش آمده است. با یک نگاه کوتاه و اجمالی در اینستاگرام تعداد بسیار زیادی بیوتی بلاگر یافت میشود که در ادامه به معروفترین و موفقترین آنها و دلایل موفقیتشان خواهیم پرداخت. یلماس بت نام سایت شرط بندی و قماری است که مدیریت و مسئولیت آن بر عهده بلاگر معروف یعنی ندا یاسی می باشد. ندا یاسی میز از جمله بلاگرهایی است که توانسته کاربران زیادی را در شبکه های اجتماعی به سمت خود جلب کند و این تعداد زیاد دنبال کننده یک فرصت مناسب برای تبلیغ سایت شرط بندی او می باشد. پروانه اعلمی بلاگر ساکن آمریکا است که در حوزه آرایشی و مراقبت از پوست در شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کند. این بلاگر با نام سامر بیوتی شناخته می شود و طبق آخرین بازدیدی که انجام دادیم بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر اینستاگرام دنبال کننده او در این شبکه اجتماعی هستند.
همهی کسانی که به این حیطه کاری ورود پیدا میکنند در روزهای اول تنها فالوورهایی که دارند دوستان و آشنایانشان است. مسئلهای که در سایر بلاگرها دیده میشود خرید فالوور باکیفیتی است که حساسیت موتور اینستاگرام را به دنبال ندارد. چنین فالوورهایی تنها در برخی از فروشگاههای معتبر اینترنتی به فروش میرسد و همانند شتاب دهنده برای ان پیجها عمل میکند. مستر تابه یا مهرداد شفیعی فود بلاگر ایرانی ساکن تهران است که وبسایت و کانال یوتیوب خود را نیز دارد. مستر تابه در صفحهش آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی و خارجی رو دارد.
شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد. او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است. او از جمله بلاگرهایی به شمار میرود که تلاش میکنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند. یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید میکند، پیمان رجبی است. این ورزشکار متولد بوشهر ابتدا در رشته دو و میدانی فعالیت میکرد اما بعدها وارد رشته بدنسازی شد.
بهار صالح نیا از جمله معروفترین بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که به آموزش عکاسی و ادیت عکس میپردازد. آموزشهای منحصر به فرد، کاربردی و کامل در ویدئوهای کوتاه نکات قوت این بلاگر معروف ایرانی است. با این وجود بسیاری خرید فالوور ایرانی را نیز از دیگر دلایل موفقیت او میدانند.
او تاکنون با برندهای معتبری همچون شنل و تام فورد همکاری کرده است. حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد میکند. اغلب محتواهایی که سپیده بزمیپور در صفحات خود منتشر میکند مربوط به دو دختر او با نامهای پناه و نبات است. صمیمیت و همکاری آنها در انجام کارهای مختلف مثل آشپزی، تفریح و بازی یکی از بهترین ویژگیهای این خانواده محسوب میشود؛ که معمولاً در شبکههای اجتماعی به این نکات کمتر پرداخته میشود. به همین سبب این خانواده از خاصترین بلاگرهای لایفاستایل به شمار میروند.
فریبا نتوانسته است زندگی یک بلاگر فضای مجازی را به خوبی نمایش دهد و شخصیت او برای مردم باور پذیر نیست. نقطه قوت این سریال حضور بازیگرانی مانند ثریا قاسمی است که ضعف سایر افراد در بازیگری را میپوشاند. در ایران افراد زیادی مشغول به لایفاستایل بلاگری هستند و هرکدام طرفداران خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرفدارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم. «دکتر سمانه افخمی» محتوایی علمی و آموزشی درباره مکملها و محصولات زیبایی تولید میکند.
سروینبیات که خواهر ساره بیات بازیگر معروف سینما و البته همسر رضا قوچان نژاد فوتبالیستاست. استایل هوشمندانه و چهره زیبای سروین بیات باعث شده که در تمامی مراسم ها توجهاتبه سمت پوشش او و نحوه انتخاب لباسش جلب شود. او مدرک طراحی داخلی خودش را از دانشگاهواشنگتن آمریکا اخذ کرده است.
پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد. به همین خاطر است که او همواره سعی می کند با پرداختن به موضوعات مختلف توجه کاربران را به خود جلب کرده و تعداد فالووران خود را افزایش دهد. فریبا با بازی ساناز سعیدی که فعالیت هایش را تحت نظر آژانس تبلیغاتی سوگند انجام میدهد با تهدیداتی مواجه شده که زندگی او را مختل کرده برای همین به پلیس مراجعه میکند. یکی از جنجالیترین اقدامات سپیده بزمیپور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاههای سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعالاند، بود. این زوج توانستند در مدتزمان کمی، شعب متعددی را در شهرهای مختلف ایران افتتاح کنند. ولی در حال حاضر میتوان اصلیترین فعالیت سپیده بزمیپور را حضور در اینستاگرام و یوتیوب بهعنوان یک لایفاستایل بلاگر مشهور عنوان کرد.
علاوه بر این، نگین عابدزاده در زمینههای مختلفی مانند مد، زیبایی، سفر و زندگی روزمره، فعالیت دارد و مطالب و محتواهای متنوعی را درباره این موضوعات به اشتراک میگذارد. تأثیرگذاری و فعالیتهای اجتماعی او، به عنوان یک بلاگر و اینفلوئنسر، در جامعه مجازی قابل توجه است و بسیاری از افراد به پستها و محتواهای او توجه میکنند. تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است.
آزیتا نویسنده این بلاگ در نیویورک زندگی میکند و بهگفته خودش، فقط برای بازدیدی کوتاه به این شهر رفت تا در کلاسهای ایاسال (ESL) شرکت کند، اما برای همیشه در آنجا ماندگار شد. معظمی کار خود به عنوان کارگردان را در سال ۱۳۸۷ با مجموعه «سرشاخ» در تلویزیون شروع کرد، اما مهمترین آثار او «تکیه برباد» و «شاید برای شما اتفاق بیفتد» است. معظمی در سال ۱۳۹۴ سریال «شیوع» را ساخت که به موضوع حمله بیولوِژیکی آمریکا به ایران میپردازد. مدت کوتاهی نیز در یکی از ایالتهای آمریکا سکونت داشتند؛ اما پس از گذشت چند وقت به ترکیه مهاجرت کردند و اکنون ساکن این کشور هستند.
- بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود. {
- او واقعا در این رشته استاد است و به همین خاطر در وبلاگ خود وبلاگ نویسی را به طور حرفه ای آموزش می دهد. |}{
- به طور مثال در صورتی که بخواهید فروشگاه کفش خود را در پیج یک بلاگر تبلیغ کنید؛ ممکن است که شما یک محتوای ویدیویی تبلیغاتی آماده کرده و تنها بلاگر قرار باشد آن را منتشر کند. |}
- از این روی اگر در حوزه سلامتی، به بلاگری روی میآورید باید حتما این نکات احتیاطی و موثق بودن اطلاعات را در سطح بالایی در نظر بگیرید. {
- اما بهطورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند. |}
- سریال یک نگاه امنیتی داستان زندگی یک بلاگر فضای مجازی را روایت میکند که با مشلات زیادی دست و پنچه نرم میکند.
در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. یکی از رشته های پر طرفدار بین ایرانیان مد و فشن می باشد که زن و مرد نمی شناسد. شعار او در کل دوران بلاگریاش (خوشیها میتوانند تکراری باشند) بوده؛ و تاکنون با انتشار نزدیک به ۴۵۸ پست یک میلیون دنبالکننده دارد. شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچگونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کمکم فعالیت خود را بهعنوان یک بلاگر آغاز کند. هم اکنون نگین عابدزاده با انتشار نزدیک ۶۱۶ در اینستاگرام ۲ میلیون نفر فالوور دارد.
او اطلاعاتی مفید برای مراقبتهای پزشکی و زیبایی را به فالوورهای زیاد خود (حدود ۳۳۱ هزار نفر) ارائه میدهد. محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده میشوند. با اشتراکگذاری زندگی روزمره خود بهعنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرمکنندهای ارائه میدهد. او تجربیات خود را بهصورت محتوای صمیمی با ۵۲۹ هزار دنبالکننده به اشتراک میگذارد.
طوری غذاها را توضیح و توصیف می کند که اگر سیر باشید در همان لحظه دوباره احساس گرسنگی می کنید و دهنتان آب میوفتد. در یک کلیپ کله پاچه را چنان توضیح داد که دخترهای دیگر هم عاشق خوردنش شدند. از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود. اما او نیز از آن دسته از افرادی است که به خارج از کشور رفت و گفته می شود که به خاطر رل زدن با دنیا جهانبخت قید موسیقی و شهرت در ایران را زده است. او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاههای اروپا شود. تاتیانا سال ۱۳۸۶ با پیمان رجبی ازدواج کرد و پس از کسب تابعیت ایرانی به لیلا رجبی تغییر نام داد.
مدلهای کسب درآمد بلاگرها
او در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای عمل کرده و لاین های محصولات زیبایی او (مثل مژه مصنوعی، محصولات مراقبت از مو و…) بسیار موفق بوده اند. از این رو در متن بالا به طور کامل به معرفی و بررسی موفقیت معروفترین بلاگرهای ایرانی پرداختیم. این نکته را به خاطر داشته باشید که همیشه غیر ممکن غیر ممکن است و تنها اگر امروز بخواهید و تصمیم بگیرید مطمئن باشید که فردا نام شما در لیست معروفترین بلاگرهای ایرانی قرار خواهد گرفت. نگین میرصالحی فشن بلاگر معروف ایرانی با بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام برای برندهایی مثل گوچی و شنل تبلیغ میکند. او صاحب یک برند محصولات مو به نام گیسو است؛ این محصولات با عسل و موم عسل تولید میشوند. او در ایران در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد، اما بعدها به مدلینگ و عکاسی روی آورد.
ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسبوکار شما دارد، این راهنما میتواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. اگر میخواهید برند خودتان را به بهترین شکل در فضای آنلاین معرفی کنید، هیچچیز موثرتر از همکاری با بلاگرها و صفحات پرطرفدار نیست. این بلاگرها نهتنها در برقراری ارتباط با مخاطبان خود خبرهاند، بلکه میتوانند به شما کمک کنند تا پیام برندتان را به شکلی موثر و هدفمند به دست علاقهمندان خدمات و محصولاتتان برسانید. این اینستاگرامر و بلاگر معروف، در حوزه تکنولوژی فعالیت کرده و همیشه میتوانید درباره محصولات جدید دنیای الکترونیک در صفحه وی بخوانید.
از این رو آموزش را باید به گونهای انجام داد که تمامی فالوورهای ایرانی که به نیتهای مختلف به این برنامه ورود کردهاند را بتوان جذب نمود. همچنین تزریق تدریجی فالوور فعال به پیج کاریتان موجب عدم حساسیت ربات هوشمند اینستاگرام به شما و صفحه کاریتان میشود. از این رو برای افزایش بازدید راه کارهای کم هزینهتر و بی دردسرتر خرید فالوور اینستا را امتحان کنید. شاید باورش سخت باشد، اما برخی از ویدئوهای او تا 4 میلیون بار نیز بازدید خورده است که این رقم در این صنف از فعالیتهای اینستاگرامی عدد قابل توجهی بوده که نشان دهند تسلط بلاگر بر کارش است. بازی تیپهای مختلف شخصیتی توسط این بلاگر موفق نیز در این موفقیت و محبوبیت بی تاثیر نیست. یکی از مسائلی که به احتمال قوی منجر به موفقیت این تستر شده است خرید فالوور اینستاگرام است.
از همان دوران نوجوانی به رشته عکاسی علاقهمند بوده؛ به همین سبب یک دوربین عکاسی خرید و از آن به بعد هرجایی که میرفته عکسهای زیادی را برای خود ثبت کرده است. او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند. او اکنون ۳۰ سال دارد، ساکن تهران است و با انتشار حدود ۱۱۳۶ پست نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر دنبالکننده دارد. اگر محتوای بلاگر حرفهای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده میشود و نتیجه بهتری خواهد داشت. سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند. از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است.
برای اینکه بتوانید در شبکه مجازی، حضور پررنگ و موفق داشته باشید، باید زیر و بم برنامههای کاربردی را بشناسید. تصویربرداری و فیلمبرداری از کودکان و روابط سرگرم کننده و بازیهای جذاب آنها، همگی فوق العاده هستند. استفاده از تکنیکهای فیلمبرداری ویژه و بهرهبرداری بهینه از خلق صحنههای زیبا و چشمگیر از کودکان، کمک خواهد کرد که بلاگری کودک، به بهترین شکل نتیجه بخش باشد.
در سال ۹۹ نگین اولین فرزندش به نام دیار را به دنیا آورد و یک اکانت نیز مخصوص پسرش تشکیل داد. شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایفاستایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیجهای مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است. «کمند» با دستور پختهای ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان میپردازد. او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبالکننده به دست آورده است. تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر میتوانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند. «مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایدههای مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد.
نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد. این بلاگر موفق تنها به کسب درآمد از یک منبع اکتفا نکرده و از طریق فعالیتهای مختلفی که انجام میدهد، توانسته به یکی از پردرآمدترین بانوان بلاگر ایرانی تبدیل شود. پس از بازگشت به ایران؛ درحالیکه تنها ۲۳ سال داشت، در یک انتشارات بهعنوان مترجم زبان فرانسه مشغول به کار شد. پس از آن توانست در مؤسسات و آموزشگاههای مختلف به تدریس زبان انگلیسی و فرانسوی بپردازد.
شاید این روش موجب افزایش فالوور شود، اما پس از مدتی باید به دنبال شایعه و جنجال جدیدی باشید، چراکه فالوورهایتان تنها برای جنجالهایی که پیدا میکنید شما را فالوور میکنند. امیر فود با آدرس اینستاگرامی @Amir_food-review از جمله تسترهایی است که از طریق معرفی رستورانها، فست فودها و … در اینستاگرام به کسب درآمد میپردازد. این بلاگر موفق تاکنون موفق به جذب 1.6M فالوور اینستاگرام شده است. نکته مهم در خصوص این بلاگر توضیح کامل و قابل مفهوم در خصوص غذاها است. نقدهای این بلاگر به گونهای است که حین خواندن کپشن حس و مزهی غذا را زیر دندانهایتان احساس میکنید.
{- {
- یکی از بهترین و پرطرفدارترین لایفاستایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمیپور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است. |}{
- در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی میپردازیم که در حوزههای مختلف فعالیت میکنند و برای تبلیغات مناسب هستند. |}
- بنابراین اگر شما فردی با ایدههای متنوع از تزئینات دیوار گرفته تا وسایل روشنایی هستید، این سبک از بلاگری را پیشنهاد میکنیم. {
- حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد میکند. |}
- هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است.
- این بلاگر مطرح ایرانی آموزش زبان انگلیسی با متدی جدید و جالب را در اینستاگرام راه اندازی کرده است.
برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر میتوانند مشتریان جدیدی جذب کنند. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری میپردازد. او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم میکند. «محمدامین کریمپور» بیش از ۴.۴ میلیون فالوور یکی از مطرحترین هنرمندان و اینفلوئنسرهای فضای مجازی است.
همچنین اوصاحب برند محصولات مراقبتی مو به نام گیسو است که در سال 2017 مورد استقبال و فروشزیادی قرار گرفت. در این مقاله در مجله مد و فشن ژومنت با بیوگرافی و جزئیات زندگیاو آشنا میشوید. بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام با ارائه محتوای متنوع و خلاقانه، به یکی از ارکان مهم تبلیغات در دنیای دیجیتال تبدیل شدهاند. این افراد با تواناییهای خود میتوانند به کسبوکارها در معرفی محصولات و خدماتشان کمک کنند.
با این حساب اگر بپرسید که منظور از بلاگر چیست، نشان دادن بلاگرهای اینستاگرامی یک روش عالی برای شناسایی نوع فعالیت این افراد خواهد بود. اگر پدر یا مادر هستید، میتوانید از تجربههای خود با دیگران صحبت کنید. باور کنید که تجربههای عملی زندگی، خصوصا در زمینه تربیت کودک و بزرگ کردن او، بیش از هر کتاب دیگری به افراد کمک خواهد کرد!
او در ۱۴ سالگی به همراه خانوادهاش به بلژیک مهاجرت کرد و دوران متوسطه تحصیلیاش را در شهر بروکسل ادامه داد. همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوقالعادهای هم برسند. با توجه به این که بلاگرها به عنوان کسانی که در شبکه های اجتماعی معروفند و هزاران دنبال کننده دارند، قوانین مشخصی برای نحوه عملکرد در فعالیت آن ها در فضای مجازی وضع شده است.
در حقیقت بلاگر به کسی گفته میشود که با کسب شهرت و معروفیت در حرفهی خود صاحب نظر باشد و بتواند بر دیگران که او را دنبال میکنند، تاثیر بگذارد. بلاگرهای لایف استایل از جمله بلاگرهای محبوب در اینستاگرام هستند که در سراسر جهان مخاطبین زیادی را به خود جذب میکنند. این دسته از بلاگرها که مخاطبینشان را بیشتر بانوان دربر میگیرند زندگی روزمره خود را در قالب استوری، پست و ولاگ به تصویر میکشند.
{- معظمی کار خود به عنوان کارگردان را در سال ۱۳۸۷ با مجموعه «سرشاخ» در تلویزیون شروع کرد، اما مهمترین آثار او «تکیه برباد» و «شاید برای شما اتفاق بیفتد» است.
- فریبا با بازی ساناز سعیدی که فعالیت هایش را تحت نظر آژانس تبلیغاتی سوگند انجام میدهد با تهدیداتی مواجه شده که زندگی او را مختل کرده برای همین به پلیس مراجعه میکند. {
- این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند. |}{
- شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد. |}{
- یکی از راه کارهایی که خیلی از بلاگرها به وسیله آن سعی در مشهور شدن خود دارند شایعه پردازی است. |}
- گاهی با پاسخ دادن به نظرات و پیامهای مخاطبان صمیمیت و دوستی متقابل را به ایشان نشان دهید.
در نهایت با هدی بی خیال از تمام اتفاقات غم انگیر دنیا زندگیای رها را تجربه خواهید کرد. هدی در تمامی استوریها و پستهایش سعی میکند که به هیچ عقیده و اعتقادی توهین نکند. برای معروف شدن در بلاگری خرید فالوور خارجی و فالوور ایرانی را از یاد نبرید. شاید اگر راهنمایی جامع برای بلاگری موجود باشد بتوان به راحتی پلههای موفقیت را طی کرد. به عنوان مثال دنیا جهانبخت مدل ایرانی که برای حفظ فالوورهایش همیشه مجبور است جنجال و شایعهای جدید بسازد.
- اگر میخواهید برند خودتان را به بهترین شکل در فضای آنلاین معرفی کنید، هیچچیز موثرتر از همکاری با بلاگرها و صفحات پرطرفدار نیست. {
- از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است. |}{
- طوری غذاها را توضیح و توصیف می کند که اگر سیر باشید در همان لحظه دوباره احساس گرسنگی می کنید و دهنتان آب میوفتد. |}
- او بهواسطه ویدئوهای بامزهای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر میکرد، شهرت یافت. {
- تبلیغات مرتبط با دکوراسیون داخلی با ایدههای مدرن این صفحه جلوه بیشتری پیدا میکند. |}
- به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد.
بلاگرها افرادی تاثیرگذار هستند که در زمینه خاصی مثل آشپزی، فشن، زیبایی و… تخصص دارند و در آن باره محتوا تولید میکنند؛ برخی از بلاگرها هم با عنوان بلاگر سبک زندگی شناخته میشوند. در این لیست با تعدادی از بلاگرهای معروف ایرانی و خارجی بیشتر آشنا خواهید شد. بلاگر های معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند که مهمترین آنها اینستاگرام می باشد. برای این دسته از افراد نیز مانند سلبریتی ها جذب مخاطب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و به همین خاطر آنها برنامه های متنوعی را برای این هدف انجام می دهند. اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند.
او در طول سالهای متمادی فعالیت جوایز متعددی از جمله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر برای فیلم سینمایی مارال کسب کرد. او در سریالهای تلویزیونی محبوب همچون در پناه تو و شب دهم نیز به ایفای نقش پرداخته است. به گزارش فرارو، سریال فریبا روایتگر زنی به همین نام که به سبب فعالیت در فضای مجازی معروف شده است؛ اما در حال حاضر این شهرت او تحت تاثیر عوامل زیادی کاهش پیدا کرده است. در عین حال فریبا با تهدیداتی مواجه است که زندگی را به او خطر میاندازد، اما آیا این سریال ارزش دیدن دارد؟در این مطلب به بررسی سریال فریبا میپردازیم.
- {
- او در حال حاضر از طریق اداره تورهای گردشگری و تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد میکند. |}
- شبنم در سال ۱۴۰۱، با دعوت طرفدارانش به کارهای خیر؛ توانست بسیاری از مشکلات افراد نیازمند را حل کند. {
- مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. |}
- این زمینه از بلاگری برخلاف زمینههای دیگرآن هنوز توسط بلاگرهای ایرانی اشباع نشده است. {
- پس از بازگشت به ایران؛ درحالیکه تنها ۲۳ سال داشت، در یک انتشارات بهعنوان مترجم زبان فرانسه مشغول به کار شد. |}
- «نگین دخیلی» در زمینه آشپزی و رستورانگردی فعالیت دارد و تجربههای خود را با حدود ۲۹۹ هزار مخاطبش به اشتراک میگذارد.
بلاگرهای ایرانی حوزه گردشگری
|}او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می دهد. بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند. حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند.
کیفیت لنز دوربین، لوکیشن، گریم و هر چیزی که در تصویر شما وجود دارد را جدی بگیرید. اینستاگرام یکی از محیطهایی است که علاوه بر تکامل و بهبود امکانات درون برنامهای، هر روزه بر تعداد کاربران آن افزوده میشود. از حضور برندهای معروفی چون سامسونگ و یا افراد مشهوری از جمله بازیگران و خوانندگان محبوب میتوان به صحت این موضوع پیبرد. بسیاری از افراد با مشاهده همین عکس تصمیم میگیرند شما را همراهی کنند یا نه! ایران خانوم بانوی با وقار و زیبای ایرانی که بیش از 90 سال سن دارد به نوعی مادربزرگ بلاگرها محسوب میشود. در این مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به فعالیتهای این بانوی خوش پوش و شیک که روحیه جوان خود را از دست نداده است.
محبوبیت او بین مخاطبانش نیز مانند صدف بیوتی و ملینا تاج به دلیل صمیمیت اوست. این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزههای مختلف فعالیت میکنند. دنیا جهانبخت از جمله معروف ترین بلاگرهایی است که هزاران دنبال کننده در پیج اینستاگرام دارد.
او برای کسب درآمد کلاسهای ورزشی خصوصی و گروهی برگزار میکند، به بدنسازان مشاوره میدهد و مکملهای بدنسازی را تبلیغ میکند. از دیگر بلاگرهای موفق و معروف ایرانی می توان به نگین میرصالحی اشاره کرد. او که در زمینه استایل فعالیت دارد، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. نگین میرصالحی سابقه همکاری با برندهای مشهوری مثل دیور و سامسونت را دارد. پست های نگین میرصالحی اکثرا مربوط به استایل لباس پوشیدن و روتین زیبایی او می باشد.
«نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پختهای متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود. او با دستور پختهای خلاقانه و معرفی غذاهای متنوع، حدود ۵۴۶ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای پخت خلاقانه این پیج پرتعامل برای معرفی و تبلیغ تولیدکنندگان مواد غذایی مفید خواهد بود. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبالکننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک میگذارد.
برندهای کودکمحور میتوانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. به همین شکل فروش و بازاریابی خدمات نیز در حوزه بلاگری کاملا جا افتاده و اتفاقا موفقیتهای قابل توجهی نیز داشته است. به طور نمونه اگر بخواهید در حوزه خدمات آرایشگری به جذب مشتری بپردازید؛ بلاگری آرایشی در دنیای امروزی، بهترین پاسخگویی را خواهد داشت. باز هم نباید نظری که در مورد یک محصول یا پدیده ارائه میکنید، خلاف حقیقت باشد. نظرات یک جانبه و تعریف و تمجید از محصول به درخواست بازرگانان اینترنتی و فروشندگان و… از جذابیت شما کاسته و اعتماد مخاطبان را نسبت به شما خدشهدار میکند.
این سایت