کمیسیون اروپا در 15 دسامبر اعلام کرد که یک قانون فرانسوی را در مورد ممنوعیت سوار شدن به هواپیما در کمتر از 2:30 ساعت، به ویژه سازگاری آن با متون جامعه بررسی خواهد کرد.
به گزارش بیزینس دیلی، اقدام معروف صادر شده توسط کنوانسیون مدنی تغییرات آب و هوایی که باید مسافران را از سوار شدن به هواپیما در زمانی که امکان سوار شدن به قطاری که مقصدی را در کمتر از 2:30 ساعت انجام می دهد منع کند، در نقاط دیدنی بروکسل است. . اکو. کمیسیون اروپا در واقع در 15 دسامبر اعلام کرد که چنین مقرراتی و به ویژه مطابقت آن با قوانین اروپایی را به دقت بررسی خواهد کرد.
این رویه باید اعمال اقدام نقض را متوقف کند. به ویژه، ایرفرانس باعث شد با وجود 556000 مسافر که طبق داده های سال 2019 به طور منظم از این خط استفاده می کنند، از فرودگاه اورلی پاریس به بوردو خدمات ندهد.
در صورتی که کمیسیون اروپا در مورد ناسازگاری کامل تصمیم بگیرد، دولت ممکن است مجبور شود متن را پس بگیرد یا تغییر ندهد، احتمالاً در جهت اتحادیه فرودگاه های فرانسه، که نیاز به تغییر آن دارد. این پرونده همچنین توسط چندین انجمن مانند انجمن فرودگاه های اروپایی ACI Europe یا اتحادیه خطوط هوایی خودمختار (Scara) به بروکسل آورده شد.
ماده 145 قانون آب و هوا و پایداری در واقع بر اساس ماده 20 مقررات جامعه شماره 1008/2008 است که در تئوری به کشورهای عضو اجازه می دهد "از اعمال حقوق ترافیکی خودداری کنند یا محدود کنند، به ویژه زمانی که سایر روش های حمل و نقل خدمات رضایت بخشی را ارائه می دهند." [...] زمانی که مشکلات زیست محیطی جدی وجود دارد.»
اما این محدودیت تابع اصول تناسب و کارایی است. اگر به انتشار CO2 از خطوط تحت تأثیر قانون نگاه کنیم - بوردو / اورلی، لیون / اورلی، نانت / اورلی و مارسی / لیون - آنها فقط 55000 تن CO2 را نشان می دهند. 0.23٪ از کل انتشار هوا از حمل و نقل در فرانسه و 0.04٪ از بخش حمل و نقل یا 0.23٪ از کل انتشار CO2 در فرانسه.
علاوه بر این، مقررات اروپایی فقط می تواند چنین محدودیت هایی را به صورت موقت مجاز کند. وقتی هدف آنها حل یک مشکل جدی زیست محیطی است، تا زمانی که ممنوعیت اعمال شده توسط قانون آب و هوا و پایداری نامحدود باشد، این مدت نمی تواند بیش از سه سال باشد.
ناسازگاری که قبلاً توسط شورای دولتی در فوریه 2021 ذکر شد
با این حال، خود شورای دولتی قبلاً در نظری که در فوریه گذشته ارائه شد به ناسازگاری احتمالی اشاره کرده است: "ماده 20 [...] به نظر می رسد طراحی شده است تا به کشورها اجازه دهد با مشکلات زیست محیطی جدی با ماهیت محلی و موقت مواجه شوند، که در مورد انتشار گازهای گلخانه ای صدق نمی کند.
مسلم است که کمیسیون اروپا از فرانسه میخواهد تا ماده 145 قانون و سایر جایگزینهای احتمالی اعمال شده بر شیوه حمل و نقل را برای انتخاب مقصد مورد بازبینی قرار دهد. با این حال، این تضمینی برای از سرگیری خط Orly / Bordeaux نیست. همانطور که یادآوری شد اکواین ایالت همچنان سهامدار اصلی ایرفرانس است، در حالی که شرکت های دیگری مانند Easy Jet از کمک های پاره وقت بهره مند می شوند.
[ad_2]
مقالات مشابه
- چطور با 100 دلار در فارکس معامله کنیم؟ بخش اول امیرتریدر
- بخشدار منع آمد و شد را "تا زمانی که صلح برقرار شود" - RT به فرانسوی معرفی می کند
- Coronavirus ریپ طریق ایتالیا پس از جنگ کارآفرینی نسل
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چارت و تحلیل تکنیکال - امیدینو.ترید
- ۱۵۰۰ ظریف بار باربری
- اقتصاد روسیه رنج می برد دو ضربه از نفت رکود و Coronavirus
- نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در زمان کوتاه
- مقامات روسی افزایش آوریل Coronavirus مرگ و میر در میان انتقاد
- کمپ مهاجران افغان در پانتین برچیده شد - RT به زبان فرانسوی