تقویت پژو پارس

شما اصلی شرکت در این دوره آموزشی، کلیه نکته ها لازم در رابطه اهمیت تغییرات مورد نیاز در بخش فنی ماشین به مراد کمتر مصرف سوخت، ارتقا عجله و بقیه تنظیمات بخش موتوری اتومبیل را خواهید آموخت. صاف و یک سره کردن لوله های خروجی از مبدل کاتالسیت تا سپر عقب نیز می تواند عاملی زیاد مفید و اثر گذاری گذار باشد و موجب تخلیه بهتر و سهل وآسان خیس گاز های خروجی می شود که تخلیه اکثر به معنای وجود فضایی اکثر در فی مابین هوا و بنزین می باشد ، هوا و بنزین عمده منجر ارتقاء اقتدار موتور می شود . کاتالیست در ماشین نیز که برای تصفیه هوای موتور در اگزوز تعبیه می شود ، خود یک استدلال اهمیت در کاهش عجله و توان اتومبیل هست که در اتومبیل های اسپرت به طور معمول از آن استعمال نمی شود . این زمان که ممکن می باشد به جای زمان تیونینگ، اهمیت نامهای متفاوت دیگری هم به آن اشاره شود، تفاوت چندانی حیاتی زمان تدریس ریمپ ECU اتومبیل نداشته و اهمیت سرفصل های یکسانی حیاتی آن دوره خواهد بود. در فرانسه نیز فردی بنام کنت آلبرت دودیون که جوانی اشرافی بود اصلی مشارکت شخصی بنام ژرژبوتون یک موتور تک سیلندر هوا خنک ساخت. نسبتاً همگی خودروهایی که در خیابان های عالم وجود دارند، قابلیت تیونینگ را دارند. در اتومبیل های تیونینگ شده عملکرد می شود تا جنس لوله و مخزن اگزوز از استیل صاف و صیقلی انتخاب شود تا دود و جریان هوای خروجی بتواند سوای اصطکاک و اساسی عجله زیادی از ماشین بیرون شود . علاوه بر همین ، مخزن اگزوز هم نقش موثری در خارج نمودن هوای موتور به برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید بیرون دارااست . البته می بایست همین نکته را در حیث بگیرید که صاف نمودن تمام همین مسیر بدون دانش اصولی ، خیر فقط سبب ساز تقویت موتور ماشین شما نشده بلکه سبب صدمه زدن به آن نیز می گردد . اکثری از خودروهای حرفهای خود به رخ پیش فرض، همین تغییر و تحول و دوگانگی رنگ را بر روی ظاهر خود دارند. یا آنکه دوربین دنده عقب به شکل کامل به این سیستم بیشتر گردد. از همین جهت میباشد که جریمه چراغ زنون برای خودروهایی که به شکل دستی از این چراغها به کار گیری میکنند، اعمال میشود.