تهویه مطبوع رایگان برای شهروندان سالمند دریافت کنید

بخار گاز مبرد در گردش (که روغن اعصاب کننده کمپرسور را نیز به همراه خویش حمل می کند) از اواپراتور وارد کمپرسور

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 18 شهریور 1401
بخار گاز مبرد در گردش (که روغن اعصاب کننده کمپرسور را نیز به همراه خویش حمل می کند) از اواپراتور وارد کمپرسور گاز در محیط موتور می شود که طبق معمول یک کمپرسور پمپ پیستونی محوری می باشد و تا فشار بالاتری فشرده می شود و در عاقبت فشار بالاتری ایجاد می شود. دما نیزدر سیستم تهویه مطبوع شیر انبساط حرارتی، مبرد مایع متراکم شده و ذیل فشار در سطح بعدی از طرز گیرنده خشک کن، به این معنی که یک کارتریج خشک کن و فیلتر یک طرفه سوق دهی می شود که نیز مخلوط مبرد و روغن جاری کننده کمپرسور را آب می نماید تا آب باقی مانده از در بین برود. محتوایی (که در باطن شیر انبساط تبدیل به یخ می شود و در سرانجام آن را مسدود می کند) که خلاء انجام شده قبل از روند شارژ قوی به حذف آن از سیستم نبوده و آن را فیلتر می نماید تا ذرات جامد حمل شده به وسیله ادغام را حذف کند. به تیتر یک مخزن ذخیره برای هر دسته مبرد مایع اضافی در طول دوره های تقاضای خنک کننده ناچیز فعالیت می کند و سپس از روش شیر انبساط حرارتی که در آن فشار ناگهانی کمتر می یابد. سردخانه مثال ای از چنین سیستمی است، چون گرما را به بیرون از باطن و به گوشه و کنار اطراف منتقل می کند. آب درون دستگاه تبخیر شده و در همین فرایند گرما را از هوای اطراف منتقل می کند. بنابراین، مبرد در گردش گرما را از سیستم دفع می کند و گرما توسط هوا منتقل می كليك كنيد شود. به جهت تکمیل چرخه تبرید، بخار مبرد به باطن کمپرسور بازگردانده می شود. بخار داغ و فشرده مبرد هم اکنون در دما و فشاری است که می تواند متراکم شود و از روش کندانسور، طبق معمول در جلوی رادیاتور خودرو، عبور می کند. مبرد سرد آن‌گاه از طرز سیم پیچ اواپراتور در گوشه و کنار سرنشین سوق دهی می شود. هر دو وسیله کنترلی می توانند (مستقیما یا این که مهم به کارگیری از یک واحد کنترلی که از داده های آن ها تغذیه می شود) بر بر روی شرایط درگیری کلاچ کمپرسور یا در گزینه کمپرسور اساسی جابجایی متغیر، جابجایی آن عمل کنند. علاوه بر این، یک روزنه ثانویه واقع در سمت مکش می تواند جریان مبرد را کاهش دهد تا فشار خروجی اواپراتور در حین کارکرد سیستم از میزان دقیقی زیر نیاید. کمپرسور را می اقتدار بوسیله موتور ماشین به حرکت درآورد (مثلاًاز شیوه یک تسمه، اکثر وقت ها تسمه مارپیچ، و یک کلاچ کلیک الکترومغناطیسی فعال. یک کمپرسور دارای جابجایی متغیر فعال الکترونیکی هم همیشه می تواند مستقیماً به وسیله یک تسمه بدون نیاز به کلاچ و آهنربا یا موتور الکتریکی ساماندهی شود. رتبه‌بندی‌های SEER با تقسیم خروجی خنک‌کننده یک واحد به جهت یک فصل مختص بر محل ورود الکتریکی - یا این که به کارگیری - در به عبارتی فصل تحلیل می‌شوند. اکثر آنان اسباب جانبی نسبتا ارزان قیمتی میباشند که شامل یک سیلندر فلزی خارجی نصب شده روی پنجره بدون قطعات متحرک هستند، ولی واحدهای داخلی زیر داشبورد یا طبقه مرکزی حساس یک رشته برقی در دسترس هستند. پاسخ: درصورتیکه کلیدی یک چوب روی تیغه رشته به آن ضربه می زنید، ممکن است خازن شما اختلال دارد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن