جدید کروناویروس موارد آمار روزانه ثبت در ایالات متحده آمریکا با 60000

ایالات متحده اعلام کرده است سازمان ملل متحد است که آن را به پایان خواهد رسید آن 72-سال عضویت در سازمان

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 18 تیر 1399
ایالات متحده اعلام کرده است سازمان ملل متحد است که آن را به پایان خواهد رسید آن 72-سال عضویت در سازمان جهانی بهداشت بیش از رئيس جمهور تهمت انتقاد از روابط خود را با چین است. وال استریت ژورنال را به خود جلب کرد Hinshaw توضیح می دهد که چه چیزی در خطر برای ایالات متحده نفوذ در خارج از کشور و جهانی سلامت عمومی است. عکس: جیم واتسون/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

آمریکا گزارش درباره 60,000 جدید کروناویروس موارد تنها یک روز رکورد با عفونت در ادامه به سرعت در حال افزایش در ایالات آمریکا مانند فلوریدا و تگزاس.

ماسک صورت توزیع شده در مرکز شهر میامی است.

عکس: کریستبل herrera-ulashkevich/شاتر

تعداد کل ایالات متحده نزدیک به سه میلیون نفر در روز چهارشنبه با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. روزانه مورد شماره افتاده بود زیر 50000 تا برای چند روز قبل از شنبه را-کارشناسان بهداشت و درمان تا به حال هشدار داد که کمتر تست را در تعطیلات آخر هفته و عفونت کروناویروس که شناسایی می شوند ممکن است گزارش تا هفته بعد. آمریکا مرگ و میر می ایستد در بیش از 131,000 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

فلوریدا گزارش 7,361 موارد در روز سه شنبه. هفت روز به طور متوسط برای موارد وجود دارد که بالاتر از 14 روز به طور متوسط نشان می دهد که این گسترش در حال گسترش است با توجه به وال استریت ژورنال تحلیل داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز.

روزانه گزارش Covid-19 نفر در ایالات متحده آمریکا
توجه: برای تمام 50 ایالت و دی سی, ایالات متحده آمریکا سرزمین و کشتی است. آخرین به روز رسانی
منبع: دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سیستم های علوم و مهندسی

تگزاس یکی دیگر از coronavirus نقطه داغ, گزارش بالاترین روز به روز افزایش عفونت با بیش از 10 ، 000 مورد جدید ثبت شده است. آن را یکی از سه کشور به گزارش 10,000 موارد در یک روز همراه با فلوریدا و نیویورک.

شهر نیویورک است فشار برای افزایش تست به عنوان آن بازگشایی برنامه حرکت رو به جلو است. شهردار بیل د Blasio گفت: این شهرستان خواهد انجام "تست بعد از عمل" روز شنبه با هدف تست 150,000 ساکنان. پرداختن به نیاز برای ساکنان به بازگشت به کار به عنوان شهرستان در ادامه به بازگشایی آقای د Blasio گفت: این شهرستان خواهد رای در یک طرح که در آن از 3000 شهر-تنظیم کودک-مراکز مراقبت خواهد باز به عنوان اوایل هفته آینده.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی و در عین حال گفت: آن را باز رایگان Covid-19 تست در Baton Rouge, La., ادینبورگ تگزاس و جکسونویل فلوریدا., که به میزبانی کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در ماه اوت در پاسخ به "اخیر و شدید سطح از موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان."

نظارت بر آمریکا شیوع
موارد تایید شده توسط دولت رتبه بندی توسط آخرین full-تعداد روز
روزانه موارد تایید شده در هر 100 ، 000 ساکنان
توجه داشته باشید: روند نشان می دهد که آیا یک دولت در حال افزایش یا کاهش در تعداد کل موارد در هفت روز گذشته در مقایسه با قبلی هفت روز است. آخرین به روز رسانی
منابع: Johns Hopkins Center for Systems علوم و مهندسی; لانست; آسوشیتد پرس; سرشماری ایالات متحده

به عنوان موارد در ادامه به افزایش در ایالات متحده مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال از طریق تهدید به خروج این کشور از سازمان بهداشت جهانی است. دولت و برخی از دولتی و کارشناسان بهداشت و درمان مورد سوال کرده اند که آیا این گروه پاسخ به این ویروس بیش از حد احترام به چین است. که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus را رد کرده است سازمان متمایل به فشار.

خروج نمی خواهد اثر را تا ماه جولای خروج از آن مشروط به رئیس جمهور تهمت انتخابات. رقیب خود را برای کاخ سفید, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن روز سه شنبه گفت که ایالات متحده باقی خواهد ماند یک عضو اگر او برنده است.

کشورهای دیگر نیز در مواجهه با چالش ها در تلاش برای مهار این ویروس.

درک Coronavirus

  • آنچه ما می دانیم درباره کروناویروس آزمون, درمان و واکسن
  • Coronavirus علائم و چگونه برای محافظت از خودتان

هند گزارش 22,752 جدید, موارد مصرف آن در مجموع به 742,417 با توجه به وزارت بهداشت و رفاه خانواده. در این کشور شمار کشته شدگان افزایش 482 به 20,642.

در نیوزیلند یک مرد که در سمت چپ این هتل که در آن او تحت قرنطینه دارای آزمایش مثبت برای coronavirus. 32 ساله رفت و به یک سوپر مارکت در حالی که او دور از هتل گفت: درجه ناخدا Darryn Webb رئیس اداره جداسازی و قرنطینه. او بوده است نقل مکان به یک مرکز امن آقای Webb گفت. مرد می تواند تا شش ماه حبس و در صورتی متهم تحت یک قانون حاکم بر بهداشت عمومی پاسخ به همه گیر.

سازمان های بهداشت عمومی پیگیری گسترش coronavirus و استفاده از نمودار ها و نمودار برای تجسم داده ها. وال استریت ژورنال را Brianna ابوت توضیح می دهد که آنچه به دنبال در داده ها برای درک اینکه چگونه این ویروس را تحت تأثیر خود را در جامعه. تصویر عکس: لورا Kammermann/وال استریت ژورنال

در پکن, شهرداری مقامات بهداشتی گزارش صفر Covid-19 موارد به مناسبت دومین روز از هیچ محلی مقاربتی پس از یک موج پدید آمده از Xinfadi عمده فروشی بازار مواد غذایی در ژوئن 11. معاون مدیر پکن مرکز بیماری های کنترل و پیشگیری از مردم خواست به ماندن محتاط و گفت: امکان موارد جدید در هفته های آینده نمی توان رد کرد.

در برزیل, رئیس جمهور Jair Bolsonaro آزمایش مثبت برای ویروس. او یکی از برجسته ترین رهبران جهان به اهمیت این بیماری همه گیر کوروناویروس و اغلب به نظر می رسد بدون ماسک و تا زمانی که دستور داد در ماه گذشته توسط دادگاه به پوشیدن یک. با 1.6 میلیون عفونت برزیل است دوم تنها به ایالات متحده برای اکثر عفونت و مرگ و میر در جهان است.

مطلع

دریافت coronavirus جلسه شش روز هفته و هفته سلامت در خبرنامه پس از بحران abates: ثبت نام اینجا را.

نوشتن به دیوید هال در david.hall@wsj.com

کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن