همه گیر Unwound آسیا سود در گرفتن فقیر به مدرسه

توسط Feliz جزایر نزدیک Feliz جزایر بیوگرافی @felizysolo feliz.solomon@wsj.com 8 ژوئن 2020 1

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 19 خرداد 1399

ین a. j. dean هشت جوان خواهر و برادر و عموزاده که به اشتراک گذاری یک کلبه در یکی از فقیرترین محله های فقیرنشین از مانیل شد ثبت نام در مدارس در شروع این سال است. این سقوط هیچ یک از آنها برنامه ریزی برای رفتن به عقب.

همه بین سنین 7 و 20 آنها پشت افتاد و هنگامی که خود را در مدارس پایتخت فیلیپین منتقل شده به آموزش آنلاین در اواسط ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. اما بدون اتصال به اینترنت خود را, آنها باید پرداخت همسایگان خود به آنلاین هر زمان که آنها نیاز به دسترسی به تکالیف است.

یکی یکی همه هشت داد. به طوری که 21 ساله خانم a. j. dean بود که یک سال به دور از تبدیل شدن به اولین عضو از خانواده او فارغ التحصیل از کالج.

در حال حاضر خانم a. j. dean کار پاره وقت در یک مرکز تماس بین شیفت کار داوطلبانه در جامعه و جوانترین کودکان از خانه به کمک مادر بزرگ خود بافت doormats از لباس استفاده می شود.

"آن را فقط به ارزش آن" خانم a. j. dean گفت: از سرگیری مطالعات خود را. حتی اگر او می تواند دسترسی به مواد آنلاین کیفیت آموزش از راه دور است که به عنوان بالا به عنوان در کلاس های حضوری و او در حال حاضر تنظیم به زندگی در خارج از دانشگاه, او گفت:.

در کشورهای در حال توسعه در سراسر آسیا و همه گیر است که تهدید به لغو سخت-برنده پیشرفت در ثبت نام کودکان در مدارس و آنها را بیش از خط پایان. خانم a. j. dean مانند میلیون ها نفر از دیگران بهره مند از گسترش رایگان و آموزش عمومی در فیلیپین در دهه های اخیر. دستاوردهای آن در حال حاضر می تواند معکوس شود.

بیش از 1.5 میلیارد نفر جوان از مدرسه در سطح جهانی با توجه به همه گیر مربوط به تعطیلی با توجه به سازمان ملل متحد. بسیاری از خانواده ها مواجه شدید مشکلات اقتصادی است و ممکن است با قرار دادن کودکان خود را به کار می کنند.

"خطر بسیار بالا است که بسیاری از دانش آموزان را به مدرسه گفت:" ممکن است رندن-Cinco ملی هماهنگ کننده برای E-تور فیلیپین-مبتنی بر شبکه ای از سازمان های غیر انتفاعی آموزش و پرورش. پدر و مادر استناد دلایل مختلفی برای عدم تمایل به فرستادن فرزندان خود به کلاس از جمله خطر ابتلا به عفونت و مشکلات مالی او گفت:.

جنوب و جنوب شرق آسیا به شدت سرمایه گذاری در آموزش پایه از اوایل 2000s. به عنوان یک نتیجه, این منطقه دارای یکی از بالاترین نرخ از پیشرفت در گرفتن کودکان به مدرسه ابتدایی-مدرسه ثبت نام و در حدود 95% در شرق آسیا و اقیانوس آرام.

در سال 2017, گزارش سازمان ملل اشاره کرد مالزی استثنایی "موفقیت" در دستیابی به جهانی نزدیک ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش است. در لائوس یکی از آسیا فقیرترین کشورهای بسیاری از کودکان دبستانی که نیست ثبت نام کاهش یافت و از 25 درصد در سال 2002 به 2.7 درصد در سال 2013 است.

تایلندی, کودکان مشغول به کار در درس خود در بانکوک در ماه مه پس از تایلند نقل مکان کرد به مجازی تحصیل.

عکس: rungroj yongrit/سازمان حفاظت محیط زیست/شاتر

در فیلیپین تعداد کودکان خارج از مدرسه کاهش 65% از سال 2008 تا 2012, دوره بیشترین پیشرفت, با توجه به U. N. داده است.

دیگر نقاط جهان تا به حال کمتر با موفقیت و به مانند کشورهای جنوب صحرای آفریقا به حدود نیمی از جهان خارج از مدرسه کودکان است.

افزایش ثبت نام مورد نیاز بزرگتر آموزش و پرورش بودجه و سیاست های خلاق. کشور ساخته شده است مدارس جدید در مناطق روستایی آموزش دیده یک نسل از معلمان و ایجاد امکانات ویژه ای مانند دختران-تنها دستشویی برای دریافت بیشتر دانش آموزان برای پیوستن به. در سال 2008 در فیلیپین راه اندازی یک برنامه انتقال مشروط پول نقد پرداخت برخی از خانواده های فقیر اگر آنها به طور منظم معاینات پزشکی و با حضور در مدرسه.

اما ناگهانی تعطیلی مدارس نشان داده اند که چگونه مخاطره آمیز این موفقیت می تواند. دسترسی ناکافی به اینترنت و دستگاه های دیجیتال شده است به خصوص به چالش کشیدن در مکان های مانند فیلیپین و اندونزی که اکثر آموزش و پرورش منتقل شد آنلاین در میان همه گیر. دانش آموزانی که اصلا قابلیت اتصال به اینترنت دستگاه یا برنامه های داده ها ممکن است قادر به گرفتن زمان در کلاس های حضوری از سر گرفت.

دولت و شرکت های خصوصی و سازمان های غیر انتفاعی باید سعی در کاهش شکاف با توزیع دستگاه های دیجیتال. مقامات آموزش و پرورش در فیلیپین و اندونزی نیز راه اندازی برنامه های تلویزیونی و رادیویی برای کمک به کودکان همیشه در ارتباط ماندن با افراد مانند ریاضی و خواندن. معلمان و داوطلبان توزیع مواد چاپ به دانش آموزان در خانه و یا در مراکز اجتماعی برای کسانی که حتی نمی باید برق است.

اما نشانه هایی از یک بلندی آموزش بحران در حال حاضر ناهمواری در سراسر منطقه است.

کودکان در Guwahati, هند, کار در خانه در اوایل ماه آوریل پس از این کشور آغاز شد و ملی coronavirus مستند.

عکس: سازمان حفاظت محیط زیست/شاتر

در جنوب آسیا و خطر بزرگترین است برای دختران جوان آموزش و پرورش که اغلب اولین تلفات از مشکلات مالی.

Kajol Rekha, 17 بود و در سال آخر دبیرستان در بنگلادش هنگامی که کلاس های خود را به حالت تعلیق شد. پدر او قادر به پیدا کردن روزانه دستمزد کار در مزارع به دلیل سخت مستند مرتب برای او به ازدواج می شود چرا که او دیگر نمی تواند استطاعت برای تغذیه تمام شش تن از فرزندان خود را.

خانم Rekha که در حال حاضر با همسرش زندگی می کند گفت: "coronavirus آخرین استراو" برای خانواده او که تلاش کرده است با فقر تمام زندگی خود را.

"من نمی خواهم برای جلوگیری از رفتن به مدرسه. متاسفانه خانواده من تصمیم" او گفت:.

رویای او تا به حال شده است برای تبدیل شدن به یک معلم به طوری که او می تواند کمک به فقیر دیگر ، "آنها نمی خواهید به آن را انجام دهد اما آنها تا به حال هیچ انتخاب دیگری نمی تواند آنها را برای حمایت از من."

به اشتراک گذاری افکار خود را

چگونه می تواند به کشورهای در حال توسعه جلوگیری از از دست دادن زمین در آموزش برای همه در همه گیر? پیوستن به مکالمه زیر.

در شرق هند در ایالت بیهار 32 ساله Manjay کومار Sahni نیز تا به حال به مقیاس. او ساعت های طولانی تخلیه اسلب سنگ در کارخانه در بنگلور که روند ساخت و ساز مواد. با آن پول او پرداخت 20 دلار در هزینه های ماهانه خود را برای دو دختر برای رفتن به یک مدرسه خصوصی با امید بهتر شدن کیفیت زبان انگلیسی-آموزش زبان کمک خواهد کرد آنها را از مشاغل دولتی.

زمانی که کار خود را به حالت تعلیق در اواسط ماه مارس او دیگر نمی تواند آن را تقبل کنند.

"من فکر کردم من را خوب ارائه آموزش به دختران من در مدرسه خصوصی به طوری که آنها بهتر می توانند در زندگی" آقای Sahni گفت. "اما به نظر نمی رسد ممکن است در حال حاضر."

کارشناسان می گویند تجربه از 2014 شیوع ابولا حمل هشدارهای. سازمان ملل تخمین می زند پنج میلیون کودک بودند به طور موقت از مدرسه با توجه به تعطیلی در گینه لیبریا و سیرالئون. بسیاری از هرگز بازگشت. دختران بیشتر در معرض خشونت مبتنی بر جنسیت و بارداری افزایش یافت در حالی که آنها در خارج از محیط های حفاظتی از کلاس های درس مطالعات نشان داد.

استفانیا Giannini, the U. N. برتر آموزش و پرورش گفت: واضح و روشن وجود دارد و آموزش از راه دور یادگیری بیشتر در دسترس برای به حاشیه رانده شده دانش آموزان اطمینان حاصل شود آنها بازگشت و پیشنهاد گرفتن دوره.

"این بسیار مهم است که آموزش و پرورش نمی تواند به سمت چپ پشت سر," او گفت:. "این است و خواهد بود بیش از همیشه به یک اولویت جهانی."

نوشتن به Feliz جزایر در feliz.solomon@wsj.com

کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن