واشنگتن—ایالات متحده-مکزیک-کانادا توافق در ضربات شنبه, اما اوج سال مذاکرات لزوما به معنای پایان تجارت تنش میان سه آمریکای شمالی سازمان ملل.
حتی به عنوان معامله به طور رسمی طول می کشد تا اثر مسائل که طولانی مدت مذاکرات در حال دوباره در حال ظهور به عنوان نقاط درد—از جمله ایالات متحده تعرفه های فلزات مکزیک استانداردهای کار کانادا حفاظت از آن لبنی در بازار و قوانین جدید در خودرو, تولید.
"موافقت نامه های تجاری تعریف در نظر گرفته شده برای ارائه سفارش و اطمینان به بازار اما USMCA در حال حاضر تکان دهنده جنجال" جسیکا گفت: واسرمن یک شریک در Greenspoon سمور, LLP در تجارت بین المللی عمل. "مغلوب ساختن پیشی جستن اداره مذاکرات تجاری با رویکرد بوده است برای حفظ همه حدس و هرگز به بسته شدن تا شاید تعجب آور نیست که وجود دارد این است که خیلی از چپ حل نشده است."
Renegotiating 25 ساله توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی یا نفتا بود امضا هدف از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. پس از نزدیک به دو سال از مذاکرات سه کشور امضا توافق نامه جدید در نوامبر 2018; سپس یک سال دیگر از کنگره بحث پس قبل از هر دو حزب اکثریت تصویب این قرارداد در ماه ژانویه است.
این USMCA تا حد زیادی حفظ وظیفه-آزاد تجاری و اقتصادی ادغام آمریکای شمالی که آغاز شد در سال 1994 با نفتا. این معامله شامل طیف وسیعی از مقررات تازه بسیاری از به طور گسترده ای به عنوان, بهبود, مانند قوانین جدید پوشش دیجیتال تجارت و مالکیت فکری و گسترش اقدامات حاکم انرژی تجارت است.
مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برنده پشتیبانی از بسیاری از دموکرات ها نیز مذاکره پادمان در این پیمان به معنای جلوگیری از یک مسابقه به پایین برای استانداردهای زیست محیطی و کار در مکزیک کارخانه.
معامله نیست و در خطر سقوط در این مرحله اما مسائل مختلف پدید آمده اند به پیچیده آن اجرای بسیاری از آن ها برجسته شد در طول یک ماه ژوئن 18 جلسه با نماینده تجاری ایالات متحده رابرت Lighthizer.
آقای Lighthizer گفت او نگران بود که توسط یک موج آلومینیوم-واردات از کانادا باعث نگرانی است که دولت ممکن است reimpose 10% تعرفه های آلومینیومی است که آن را حذف کرده بود در طول USMCA مذاکرات است.
این انجمن آلومینیوم با ارسال نامه ای به آقای Lighthizer هفته گذشته امضا شده توسط 15 مدیران عامل و مدیران ارشد در سراسر ایالات متحده در صنعت آلومینیوم, اصرار دولت به رد گم کردن در تعرفه حذف.
به اشتراک گذاری افکار خود را
آیا شما فکر می کنم USMCA را انجام خواهد داد بهتر از نفتا در بهره اقتصاد ایالات متحده آمریکا? پیوستن به مکالمه زیر.
"پس از همه از کار سخت است که رفته است به ساخت USMCA یک واقعیت آن را شرم آور خواهد بود به حرکت به عقب با درخواست مجدد تعرفه ها و یا سهمیه در آلومینیوم" تام دابینز این انجمن آلومینیوم رئیس جمهور گفت:.
بسیاری در ایالات متحده آلومینیوم کسب و کار مخالفت تعرفه ها گفت: سیاست های دولت باید تمرکز بر زنده ماندن از کل صنعت از جمله شرکت هایی است که محصولات را با خام آلومینیوم.
دولت با اعمال تعرفه های فولاد و آلومینیوم در سال 2018 این ادعا که واردات تهدید امنیت ملی است. تعرفه ها به عنوان یک کلید از سد کنگره حمایت از USMCA. سناتور. چاک Grassley یک جمهوری خواه از آیووا که ریاست کمیته امور مالی مجلس سنا گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جدید است که ایران نمی خواهد آن را از طریق مجلس سنا بدون تعرفه ها حذف شدن.
آقای Grassley به خبرنگاران گفت: روز شنبه در یک تماس است که اگر آلومینیوم-واردات از کانادا به افزایش و این موضوع باید حل و فصل از طریق مذاکره. "ما نباید به تقابل تعرفه."
در همین حال ایالات متحده گروه های کارگری مطرح کرده اند نگرانی در مورد اینکه آیا مکزیک به دنبال از طریق با پیمان کار مقررات. صدها نفر از کسب و کار در مکزیک در حال به چالش کشیدن قوانین در دادگاه.
مصرف کنندگان آمریکا-حمایت گروه عمومی شهروندان اشاره کرده است که USMCA موثر تاریخ 1 ژوئیه همزمان با یک جلسه برای سوزانا پریتو مکزیکی زايمان وکیل و فعال به اتهام تحریک شورش برگزار شد و در مکزیک بدون وثیقه. ایالات متحده گروه های کارگری می گویند بازداشت اتهامات کاذب تا به حال یک اثر سرما بر کسانی که ممکن است سعی کنید به استفاده از جدید USMCA مقررات برای کمک به سازماندهی کارگران در مکزیک است.
در این جلسه در ماه ژوئن آقای Lighthizer گفت: تصویب USMCA اجازه می دهد که ایالات متحده به آغاز اجرای استانداردهای کار در صورت نیاز.
بسیاری از مسائل دیگر هستند طولانی بیش از معامله. انجمن حمایت از کشاورزان برای تجارت آزاد محور USMCA با یک میزگرد مجازی روز سه شنبه; اما تعدادی از شرکت کنندگان از جمله قانونگذاران ایالات متحده از مزرعه متحده سوال که آیا کانادا را به اندازه کافی برای باز کردن آن لبنی در بازار است.
ایالات متحده در صنعت خودرو نامشخص است در مورد قوانین جدید با هدف داشتن خودرو سازان نگه داشتن بیشتر از کارخانه های خود را در ایالات متحده و کانادا است. این USMCA نیاز به 40% تا 45% از خودرو محتوا کار گرفته می شود توسط کارگران درآمد حداقل 16 دلار در ساعت برای دریافت تعرفه امداد. اما قوانین هنوز در حال نهایی.
"بیشتر قوانین محدود کننده از مبدا برای وسایل نقلیه موتوری, در حال حاضر باعث سردرد برای ایالات متحده در بخش خودرو گفت:" دن Griswold یک مدیر شرکت تجارت و مهاجرت پروژه در دانشگاه جرج میسون را Mercatus مرکز.
در حالی که موافقت نامه های تجاری هرگز حل و فصل همه مسائل در میان امضا کنندگان این سطح از تنش و عدم اطمینان در USMCA را برای اولین بار قابل توجه است گفت: Rufus Yerxa رئیس شورای ملی تجارت خارجی و یک گروه حمایت از تجارت آزاد.
اگر مسائل تجاری شعله ور در میان سه کشور و, او گفت:, "آن را به شدت کاهش ارزش توافق و موجب از دست دادن اعتماد به آمریکا از ما دیگر شرکای تجاری."
سه جانبه پیمان نیز شامل مقررات زیست محیطی است که سازمان حفاظت محیط زیست مدیر Andrew Wheeler گفت: می تواند یک نقشه راه برای آینده تجارت می پردازد.
سه کشور توافق کردند که به دنبال دریایی و هوایی و آلودگی قوانین استاندارد برخی از آلودگی هوا نظارت و همکاری در از بین بردن بستر از اقیانوس ها و حفاظت از زمین را لایه ازن آقای ویلر گفت: در یک تلفنی با خبرنگاران. این مقررات هستند و بخشی از این قرارداد به خودی خود نه یک طرف قرارداد به عنوان قبلی در معاملات تجاری به این سه کشور بیشتر اجرای نفوذ, او گفت:.
"این را قادر می سازد ما تولید کنندگان داخلی برای رقابت در یک نمایشگاه در سطح میدان بازی" آقای ویلر گفت: شعار آمریکا را دیرینه قوانین زیست محیطی. "آن رشد می کند و آمریکای شمالی اقتصاد در حالی که حفاظت از محیط زیست را همه در همان زمان."
—تیموتی Puko کمک به این مقاله است.
نوشتن به جاش Zumbrun در Josh.Zumbrun@wsj.com
کپی رایت ©2020 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8