اما شما فقط دوپا دارید

به این خواسته قطر آن را حدود ۰٫۵ تا ۰٫۷ میلی متر ریز تر از قطر دامنه ی پیستون طراحی می کنند. شعاع انحنای پیشان

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 23 دی 1400
به این خواسته قطر آن را حدود ۰٫۵ تا ۰٫۷ میلی متر ریز تر از قطر دامنه ی پیستون طراحی می کنند. شعاع انحنای پیشانی حلقه پیستون در حدود 0,008 تا 0,013 میلی متر است در عاقبت خط تماس باریکی پدید می آید که دارای نیروی دوچندان متعددی به جداره سیلندر نیرو وارد می کند. در حین حرکت انبساط فشار وارد بر حلقه های حجمی چنان میباشد که سبب پیچش آن ها می شود. حلقه ذکر شده توسط حلقه روغن بر روی سطح داخلی سیلندر قرار دیتا شده است. پیستون اهمیت حرکات خود (به سمت پایین) در آغاز سبب ساز ورود هوا و یا مخلوط هوا و سوخت به درون سیلندر میشود، بعد سبب فشرده شدن مخلوط ذکر شده گشته و در ضمن به نحو رضایت قسمتی (هنگام حرکت به سمت بالا) از نشت کردن گازها جلوگیری میکند. همین خودروی پر اسم و رسم از موتور ۴ سیلندر تخت به کار گیری میکند. تعدا حلقه ها در هر پیستون بسته به مدل موتور و چگالی مورد لحاظ از سه تا پنج و گهگاه تا هفت حلقه متغیر است. در بعضا از موتورهای حلقه های روغن هم از بالا و هم در تحت انگشتی پیستون آیتم استفاده قرار می گیرند در ضمن هر حلقه کلیدی یک دهانه می باشد که حساس گشوده و بسته نمودن آن می توان قطر رینگ ها را در موقع کارگزاشتن نمودن بر روی پیستون یا قرار دادن پیستون درون سیلندر ، قلیل و بسیار کرد. این حلقه ها از گرد‌همایی یا این که گریز گاز از کنار پیستون در زمان جرم و اقتدار خودداری می نمایند و در موقع تحت داخل شدن در روزگار تنفس عمل پاک کردن روغن را انجام می دهد. زمانی پیستون در نقطه مرگ بالایی و پایینی جهت حرکت خویش را تغییر‌و تحول می دهد پیشانی گرد حلقه اندکی تکان می خورد اما برخلاف حلقه های دیگر خط تماس این حلقه پیستون به طور لحظه ای قطع نمی شود به علاوه تکان تناول کردن حلقه پیستون سبب ساز کاهش شتاب حاشیه انداختن (پله کردن) در بالای سیلندر می شود.وقتی پیستون در کورس مکش رو به تحت می رود حاشیه پایینی حلقه تراکم، روغن مازاد به جا باقی مانده پس از عبور رینگ روغن را توده می کند. در عاقبت روغن اضافی بر روی جداره سیلندر به محیط برده می شود. به طور معمول، هر چه فاصله آزاد رینگ پیستون اکثر باشد نیروی بیشتری توسط رینگ پیستون در شرایط متراکم به جداره سیلندر وارد می­شود. یه خرده از گازهای لبریز فشار حاصل از احتراق پشت حلقه ها توده می شود و به پیشانی رینگ فشار وارد می نماید تا به طور تام حیاتی جداره سیلندر تماس پیدا کند. غالبا دو حلقه چگالی در دو شیار بالایی پشت نیز قرار میگیرند که فعالیت درزگیری کامل سیلندر و خودداری از نفوذ گازهای حاصل از احتراق را به صورت تمام انجام میدهند. ممکن است پیشانی رینگ پیستون هم تیز یا گرد کرده باشد. پیشانی رینگ های چگالی چدنی را اصلی انواع متفاوت پوشش ها اندود می کنند. به این ترتیب که در درون پیستون نواری از فولاد یا این که یک فلز مخصوص (که فلز غیر قابل تغییر‌و تحول نامیده میشود) قرار ارائه می کنند و روی آنها را با ماده اساسی یا آلیاژهای آلومینیوم پوشش میدهند. 2- به عمل بردن فلز انوار در ساختمان پیستون های آلومنیومی، فلز اینوار آلیاژ فولادی نیکل دار است که همین آلیاژ در حرارت های بالا انبساط کمی دارد. حلقه های فشاری حیاتی انبساط خویش به طرف خارج به دیواره سیلندر چسبیده و گازبندی خوبی را به وجود می آورند. معمولاً در نصیب جلویی میل لنگ دندهای وجود داراست که به وسیله زنجیر، تسمه یا دنده میل بادامک یا میل سوپاپ را میچرخاند. نیروی چرخش دینام «آلترناتور»، پمپ هیدرولیک فرمان، کمپرسور کولر و واتر پمپ هم از طریق چرخش میل لنگ و به وسیله تسمهها و پولیها تأمین میشود. پیستون در این وسیله کمی پهنتر هست از پیستون موتورسیکلت شهری . حال که دارای عملکرد پیستون اتومبیل بخش اعظم آشنا شدیم خوبتر هست تا پاره ای هم در آیتم قطعات و قسمت های تشکیل دهنده آن صحبت کنیم. رینگ روغنی از فشار داخلی رینگ پیستون و فنر و فشار واحد بالای ساخت شده توسط مرحله مماس مقداری که شیارهای نازک تولید می­کنند استفاده می­کند. یک رینگ جرم پیستون به تنهایی نمی تواند کل همین فشار را تحمل کند. را ندارد. پیستونها قلب یک موتور احتراق میباشند و باید در در مقابل نیروهای حاصل از انفجار در موتور و تغییرات دمایی تا 1000 جايگاه سانتیگراد مقاومت کنند. وظیفه اصلی پیستون، پر و خالی کردن محفظه احتراق است؛ به این معنا که گوشه و کنار احتراق را از سوخت و هوا پُر و بعد از آن آن را از دود حاصل از احتراق خالی می کند. موشک نیز سوخت و نیز مادهٔ اکسیدکننده را حیاتی خود حمل میکند. همین ترک که در طول پیستون و نصیب دامنه ایجاد میگردد انبساط پیستون را کنترل میکند. از مزایای آلومینیوم می توان به سبکی و ضریب انتقال حرارتی بالا اشاره نمود در علیه آلومینیوم حیاتی معایبی چون بها بالا و انبساط مضاعف قیمت پیستون تبریز است. درصورتیکه شما همین مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون تبریز پراید لطفا از وبسایت ما دیدن کنید.
آخرین مطالب