بک لینک چیست؟

اما آنچه را که نباید انجام دهید این است که در طولانی مدت، سئو ارگانیک را فراموش کرده و به PPC تکیه کنید. همچنی

توسط ISTGAHESHOMAREYEK در 9 اردیبهشت 1400

اما آنچه را که نباید انجام دهید این است که در طولانی مدت، سئو ارگانیک را فراموش کرده و به PPC تکیه کنید. همچنین سعی کنید این سایتها را هدف قرار دهید تا شما هم از آنها لینک دریافت کنید. گوگل همیشه به صفحات وبی که دارای محتوای جذاب تازه و به روز هستند علاقه مند است؛ و بیشتر اوقات سعی در فهرست کردن این صفحات دارد؛ بنابراین وقتی وبلاگ وبسایت خود را با محتوای اصلی، به روز میکنید، وبسایت شما همیشه میتواند در چشم Google باشد. وبلاگ ها برای گوگل و موتورهای جستجو از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. وقتی کاربران آن دسته از کلمات کلیدی را جستجو میکنند، تبلیغات سفارشی را در بالا یا پایین نتایج جستجوی موتور جستجو مشاهده میکنند. هنگامیکه آنها تبلیغات پولی را متوقف میکنند، ترافیک دریافتی هم از بین میرود. استفاده بهینه از گوگل و فرصتی که در اختیارتان گذاشته است هم یکی از آنهاست. این اسناد نشان میدهند که ویژگیهای گوگل تقریبا ۹۰ درصد از کل جستجوها را در اختیار دارد. این مکانهای پرداخت شده معمولاً در قسمت بالا و پایین صفحه قرار دارند.

در این قسمت حداقل دو کلمه کلیدی مرتبط با کلمه ی اصلی را برای ما ارسال کنید. اگر از PPC برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص و ترافیک موتور جستجو استفاده میکنید، این تأثیر مثبت یا منفیای بر تلاشهای سئوی شما نمیگذارد. لینک های داخلی صفحات سایت شما از فاکتور های دیگر on-page SEO است که باعث جستجوی راحت تر سایت شما توسط موتورهای جستجو و جذب بیشتر کاربران به صفحات سایت می شود. با وجود شایعات زیادی که درباره این موضوع وجود دارد، SEM به SEO کمک نمیکند. سئو ارگانیک برای مدت طولانی هزینه کمتری دارد و به ایجاد اعتبار جستجو کمک میکند. با ارائه تبلیغات در سایتهای شریک مانند یاهو، Bing Ads به شما کمک میکند تا با جستجوگرانی ارتباط برقرار کنید که به طور انحصاری از گوگل برای جستجوی خودشان استفاده نمیکنند. با توجه به اینکه گوگل موتور جستجوی غالب است و هر روز از میلیاردها کاربر پذیرایی میکند، منطقی است که کسبوکارها از این بستر برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنند.

آنها کلمات کلیدی را انتخاب میکنند به طوری که وقتی کاربر آن مورد را جستجو میکند، تبلیغی را از برند شما مشاهده کند. سایت های بسیار زیادی برای خرید بکلینک وجود دارند و تمام آن ها ضمانت می کنند که بکلینک های قوی و با کیفیتی ارائه می دهند اما قطعا تمام آن ها صادق نیستند به همین جهت می بایست در انتخاب خود بیشتر دقت نمایید. توجه داشته باشید که اگر لینک مفیدی را disavow کنید ممکن است که با کاهش رنک روبرو شوید، پس در انتخاب سایت یا آدرس جهت disavow نهایت دقت را داشته باشید. خسته نشوید. صرف نظر از اینکه شما کدام دایرکتوریها با کدام ویژگیها را انتخاب میکنید سعی بکنید در استفاده از دایرکتوریها و بهروزرسانیهای اطلاعات کاریتان در آنجا ثابت قدم باشید و این را یک برنامه کاری برای خودتان قرار بدهید. اگرچه قیمت خرید بک لینک ها متفاوت است و معمولا لینکهای فالو از سایتهایی که دامین اتوریتی بالایی دارند گرانقیمت تر است ، ولی سعی کنید بودجه خود را بصورت متعادل اختصاص دهید. در این مقاله سعی کردم کامل ترین و جامع ترین آموزش بک لینک PBN را برای شما آماده کنم.

صنعت و حوزه فعالیت: باتوجه به اینکه در خرید بک لینک ، باید به ارتباط موضوعی دو سایت دقت داشته باشید ، صنعت و حوزه ای که یک وبسایت در آن فعالیت میکند ، نقش تعیین کننده در هزینه نهایی دارد. بینگ ادعا می کند با ۳ میلیون جستجوگر ارتباط برقرار میکند که گوگل نمیتواند به آنها برسد. به صورت طبیعی باید سایتهای مختلفی درباره محصولات، مقالات یا خدمات دهی شما صحبت کنند تا گوگل متوجه شود که به غیر از اینکه به این وبسایت لینکهایی داده میشود، سایت هایی نیز هستند که درباره این برند بحث میکنند، پس احتمالا برند معتبری که در سایتهای خبری زیادی درباره آن گفتگو میشود. وقتی چند سایت معتبر و فعال به سایت شما لینک بدهند و آن را معرفی کنند، علاوه بر افزایش ترافیک ورودی سایتتان، D.A آن را نیز افزایش داده اید و این در رتبه بندی شما اثرگذار است. با این کار کلمه کلیدی که برای آن مقاله در نظر گرفته اید ارزش بسیار بالایی پیدا خواهد کرد و با تجه به وجود لینک سایت شما در آن مقاله این ارزش به وب سایت شما نیز اختصاص داده خواهد شد .

به دنبال کلمات کلیدی سایتتان در سایر وب سایتها بوده و در صورت امکان از آنها بخواهید که به شما لینک دهند. آیا شما به تازگی اولین سایت کسب و کارتان را ایجاد کردهاید و در تلاش برای قویتر کردن فروش و بازاریابیتان به صورت فوری هستید؟ این تبلیغ به شکلهای مختلفی است و در صورت کلیک کاربر بر روی لینک، وارد سایت منبع میشود. با هزاران مشاغلی که همه در مورد همان محصول شما صحبت میکنند، هرگز تبلیغ آنلاین مهم نیست و بازاریابی موتورهای جستجو موثرترین راه برای تبلیغ محصولات و رشد کسبوکارتان است. بنابراین بدست آوردن جایگاه مناسب در نتایج موتور جستجو بسیار دشوار میشود. میلیاردها جستجو در گوگل انجام می شود، بنابراین میتواند به شما کمک کند در مقابل بیشترین مخاطبان آنلاینتان قرار بگیرید. الگوریتم های گوگل و فاکتورهای موثر سئو به طور مداوم در حال تغییر هستند، اتفاق نظر در جامعه متخصصین سئو این است که ارتباط، اعتماد و قدرت سایت فاکتورهای سئو خارجی هستند و هنوز نقش مهم و اثرگذاری در سئو دارد.متخصص های سئو، الگوریتمی که گوگل برای رتبه بندی محتوا استفاده می کند را نمی دانند، اما براساس تجربه، داده ها و پارامترها در رتبه بندی نتایج گوگل نشان می دهد که سئو خارجی بیش از 50 درصد از وزن تاثیرگذاری در رتبه بندی نتایج را شامل می شود.

اینترنت مدام در حال رشد است هر روز افراد بیشتری به سمت آن میآیند و شرکتها وب سایتهای تازهای ایجاد میکنند. تصور اولیه موتور جستجو این است که هر صفحهای در وب که بیشتر از سایر صفحات از وبسایتهای دیگر بکلینک دریافت کرده باشد؛ احتمالا از اهمیت و صلاحیت بیشتری برخوردار است. اگر میخواهید به سرعتترافیک دریافت کنید، میتوانید با SEM (تبلیغات پولی موتور جستجو) و همزمان با کار روی سئوی خود شروع کنید. بهطور خلاصه در مبحث سئو خارجی، سئو کلاه سفید به معنای این است که دیگران به دلیل صلاحیت واقعی و کیفیت بالای کار شما، به وبسایت شما لینک بدهند. به طور مثال سایتی که در زمینه آموزش سئو فعالیت می کند نمی تواند از سایت هایی که خرید و فروش اتومبیل انجام می دهد لینک بگیرد. سئو ارگانیک به طور کلی بهترین تاکتیک بازاریابی برای نتایج طولانی مدت است. با استفاده از این تاکتیک، برندها تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام میدهند و کمپینهایی ایجاد میکنند که بهترین کلمات کلیدی را برای تجارت، محصولات یا خدمات خودشان مورد هدف قرار دهند.

وبسایتهایی که در نتایج ارگانیک برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بالایی دارند، میتوانند از ترافیک رایگان بهرهمند شوند. بازاریابی موتور جستجو یا SEM یکی از مؤثرترین راهها برای رشد کسب و کار شما در یک بازار فزاینده رقابتی است. تفاوت بازاریابی موتور جستجو (SEM) با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) چیست؟ چه وقتی روی SEO تمرکز کنیم؟ بهینه سازی موتور جستجو (SEO) عمل بهینه سازی سایتهاست برای رساندن آنها به موقعیت بالایی در نتایج جستجوی ارگانیک است. بازاریاب موتورهای جستجو شامل چه فرآیندهایی است؟ به عنوان یک تجارت، مواردی وجود دارد که حتی اگر بازاریاب نباشید، باید از آنها استفاده کنید. چالش بزرگ در این روش یافتن سایتهایی است که بتوانید برای آنها مطالبی بنویسید. یکی از روش های سئو خارجی فعالیت و ساخت بک لینک در فروم ها هست (مثلا انجمن پرشین تولز)، که شما میتونید در این انجمن ها ثبت نام کنید و در مرحله اول لینک سازی در پروفایل و حساب کاربری شما در این فروم ها هست . شما نباید هدف اصلی خود را دستیابی به تعداد معینی از بک لینک های PBN قرار دهید.

برای پاسخ به موضوعات، به سؤالات افراد پاسخ دهید و پیشنهادات خود را ارائه دهید. این کار یعنی دامنه ای را بگیرید که قبلاً در مورد یک موضوع بوده ، سپس آن را تغییر دهید تا در مورد موضوع دیگری باشد. تفاوت اصلی دیگر بین سئو و SEM در این است که سئو نیاز به کار زیاد و تلاش و پیگیری دارد در حالی که PPC تقریباً سریع و فوری است. صرف نظر از نحوه دستیابی به پیوندها، کسانی که بیشترین سهم را در تلاش برای سئو دارند، معمولاً کسانی هستند که بیشترین ارزش سهام را دارند. بیشترین قدرت بازاریابی موتور جستجو این است که به تبلیغ کنندگان این فرصت را میدهد تا تبلیغات خود را در مقابل مشتریان با انگیزه که در همان لحظه آماده خرید هستند نشان دهد. به همین دلیل بازاریابی موتورهای جستجو بسیار مؤثر و روشی شگفتآور و قدرتمندی برای رشد و توسعه کار شما است.

آخرین مطالب