بر اساس مطالعه یک شرکت مشاوره، صنعت خودروسازی فرانسه ممکن است تا سال 2030 به دلیل افزایش فروش خودروهای برقی، 15 تا 30 درصد از مشاغل خود را در فرانسه از دست بدهد.
آیا ما به سمت یک بحران عمیق در بخش خودرو پیش می رویم؟ در هر صورت، این اعتقاد شرکت مشاور AlixPartners است که به تازگی مطالعهای منتشر کرده است مبنی بر اینکه صنعت خودروسازی فرانسه ممکن است بسته به سناریوها، بین 46000 تا 87000 شغل را تا پایان دهه به دلیل انتقال سریع به برق از دست بدهد. وسایل نقلیه به گزارش مجله خودروی فرانسوی L'Argus، در سناریویی که شرکت مشاوره ترجیح داده بود، 52000 شغل از بین رفت.
به گفته این شرکت مشاوره، خودروهای برقی و هیبریدی می توانند تا سال 2030 70 درصد از ناوگان خودروهای فرانسه را تشکیل دهند.
این مطالعه که به سفارش La Plateforme Automobile (PFA)، سازمانی که همه بازیگران صنعت خودرو را گرد هم می آورد، انجام شد، نشان داد که نیروی کار خودروسازی ممکن است طی ده سال 15 تا 30 درصد در فرانسه کاهش یابد. طبق گزارش PFA، صنعت خودروسازی امروز 400000 شغل در فرانسه دارد.
این مطالعه همچنین نشان میدهد که تولیدکنندگان فرانسوی با یک معضل روبرو هستند: از یک سو، تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی، که همچنان در حال رشد است. از سوی دیگر، این واقعیت که هزینه تولید اجزای یک خودروی الکتریکی به طور متوسط 59 درصد بیشتر از یک وسیله نقلیه مجهز به موتور احتراق داخلی است.
بنابراین، برای باقی ماندن در رقابت، خودروسازان فرانسوی باید تولید بسیاری از قطعات را که اکنون توسط سازندگان تجهیزات شخص ثالث تولید میشوند، «داخلی» کنند. برای محدود کردن هزینهها، این تولید به کشورهایی منتقل میشود که کار ارزانتر از فرانسه است - از این رو مشاغل در فرانسه از بین میرود.
به گفته AlixPartners، بخشهای فرعی که در معرض بیشتر قرار دارند عبارتند از: میلهگردانی، مهر زنی، آهنگری، ریختهگری لاستیک و آلومینیوم - بخشهایی که در حال حاضر با مشکل زیادی مواجه هستند. به عنوان مثال، در ژوئن سال گذشته، کارخانه ریخته گری آلومینیوم MBF در سنت کلود (ژورا) توسط دادگاه تجاری دیژون مجبور به انحلال شد که منجر به حذف 270 موقعیت دائمی و همچنین حدود 30 شغل موقت و CDD شد.
صنعت خودروی فرانسه میتواند با سرمایهگذاری در بخشهای امیدوارکننده خودروهای برقی پیشرفت کند
اگر تصویر ارائه شده توسط AlixPartners نسبتاً تیره و تار باشد، کارشناسان این شرکت مشاوره معتقدند که "فرصت بهبودی" برای صنعت خودروی فرانسه وجود دارد.
برای موفقیت در این گذار به خودروی الکتریکی، صنعت خودروی فرانسه، مجدداً بر اساس این مطالعه، نیاز به جذب "سرمایه گذاری انبوه در زنجیره های ارزش جدید" (باتری، الکترونیک قدرت، هیدروژن، اتصال و خدمات مرتبط، اقتصاد دایره ای، شارژ) دارد. زیرساخت). با این حال، به گفته این شرکت مشاوره، مقامات دولتی باید به شرکت ها کمک کرده و از کارکنان آسیب دیده حمایت کنند تا بتوانند در بخش دیگری آموزش ببینند.
فروش خودروهای برقی در فرانسه در دو سال گذشته سه برابر شده است. در ژوئن 2021، خودروهای هیبریدی برقی و پلاگین تقریباً 16 درصد از خودروهای سواری ثبت شده در فرانسه را تشکیل می دادند که در مجموع 620000 وسیله نقلیه برقی در جاده های فرانسه تردد می کردند.
[ad_2]
مقالات مشابه
- بالن ته گرد چیست ؟
- Coronavirus نوردد سراسر برزیل یک زمین بد مجهز به مبارزه با آن
- این هفته در تصاویر هفته از 15 ژوئن 2020
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- آتلانتا ایالات قصد دارد برای تلاش به جای Josef مارتینز
- ورزش ایکس بادی چیست ؛ مزایا و معایب این ورزش
- گوگل قول به عدم استفاده Fitbit اطلاعات برای تبلیغات
- کاربردهای چاپ استیکر در بسته بندی محصولات خوراکی => چاپ استیکر, بسته بندی, محصولات خوراکی
- طالبان و القاعده باقی می ماند مرتبط U. N., مطالعه می گوید:
- اولین نفری باشید که کارشناسان درباره لباس بچگانه چه می گویند